Bekijk volle/desktop versie : voor diegenen die ECHTE verbetering voor het moslim volk willen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

02-06-2012, 19:40
Hoi.

Ik vertel wel eens dat ik onder vele nicks te werk ga elders op het net als steunbetuiging aan vredelievende moslim(a)s, well, ik heb net 3 posts gemaakt in de theelounge die je toch wel even wil doornemen, ik heb ze namelijk lang niet alleen op dit forum gepost. Christenen kunnen 't lezen, Israeliers hebben het al gelezen, de CIA duw ik het ook door hun keelgat.

Ik hoop dat je het kunt opbrengen om je geschreeuw eens aan de kant te zetten, na te denken over alle 3 artikelen, en dan eens een rustig goed onderbouwd antwoord te geven.

on ending the war with extremist muslims, part 1
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4290716

on ending the war with extremist muslims, part 2, short!
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4290689

how about ending interfaith wars?
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4289739

mods, in naam van alle vredelievende mensen op Aarde, en vooral ook in naam van de vele moslim slachtoffers die door de huidige toestand in het midden oosten vallen en hun levens verwoest zien worden, laat dit bericht even 24-48 uur staan in MJA ondanks dat het de regels weer eens overtreed.

Ik wil xheelx graag dat het MJA-only-publiek dit doorneemt en de tijd neemt om rustig te reageren, omdat eindeloze bloedvergieten nou eens wat in te dammen op z'n minst.

Respectvol,
vredefan.

PS (edit) aangezien er nu reacties in deze draad zijn, zou ik het heel vriendelijk vinden als deze draad niet gewist wordt door de mods na de "grace period", maar liever verplaatst naar een relevant subforum..

02-06-2012, 20:04


Zien wij eruit als mensen die anderen aanvallen om hun geloof?

Sympathie voor je is al weg nog voor ik een letter gelezen heb

02-06-2012, 20:20
Sorry, dan heb je m'n intenties verkeerd begrepen. Ik doe dit xjuistx voor gematigde gelovigen zoals jij en ik.

Staan wij nog langer toe dat het midden oosten geregeerd word door lui die in God (en ik geloof dat Allah een ander deel van mijnzelfde God is, dat wil ik best nog verder in het nederlands toelichten) zijn Naam anderen met geweld de gewoontes van hun eigen subcultuur aan vele anderen willen opdwingen. Die lastige extremisten, die doen alsof ze de Moslim bevolking beschermen maar in feite doem en vernietiging over diezelfde onschuldige mede-moslim(a)s afroepen.

Dat is de vraag die ik hoopte dat duidelijk zou worden voor een vredelievende gelovige.

02-06-2012, 21:07

Citaat door vredefan:
Sorry, dan heb je m'n intenties verkeerd begrepen. Ik doe dit xjuistx voor gematigde gelovigen zoals jij en ik.

Staan wij nog langer toe dat het midden oosten geregeerd word door lui die in God (en ik geloof dat Allah een ander deel van mijnzelfde God is, dat wil ik best nog verder in het nederlands toelichten) zijn Naam anderen met geweld de gewoontes van hun eigen subcultuur aan vele anderen willen opdwingen. Die lastige extremisten, die doen alsof ze de Moslim bevolking beschermen maar in feite doem en vernietiging over diezelfde onschuldige mede-moslim(a)s afroepen.

Dat is de vraag die ik hoopte dat duidelijk zou worden voor een vredelievende gelovige.
Een deel van? Ben ik even blij dat mijn Godsbeeld niet zo twisted is.

Maar goed, ontopic. Arabische leiders zijn bijna altijd geestelijk ziek en dronken van macht geworden. In de hele Arabische geschiedenis zijn er maar 6 leiders waarvan de mensheid wat van kan leren. Voor de rest zijn het middeleeuwse varkens. Dat heeft niets met geloof te maken en niets met met het Moslim zijn, maar alles met het machtsbeluste duivel aanbiddende sadist zijn.

02-06-2012, 21:13


Kent u de 6 leiders opnoemen die wij als voorbeeld moeten nemen?
Citaat door Orochimaru.:
Een deel van? Ben ik even blij dat mijn Godsbeeld niet zo twisted is.

Maar goed, ontopic. Arabische leiders zijn bijna altijd geestelijk ziek en dronken van macht geworden. In de hele Arabische geschiedenis zijn er maar 6 leiders waarvan de mensheid wat van kan leren. Voor de rest zijn het middeleeuwse varkens. Dat heeft niets met geloof te maken en niets met met het Moslim zijn, maar alles met het machtsbeluste duivel aanbiddende sadist zijn.

02-06-2012, 21:17

Citaat door aziz001:
Kent u de 6 leiders opnoemen die wij als voorbeeld moeten nemen?
1. Nabi/Rasoel Mohammed
2. Abou Bakr
3. Omar I
4. Othman
5 Ali
6 Umar II ibn Abdul Aziz

02-06-2012, 21:30

Citaat door Leipe_hollander:
Jij wilt digitale oorlog of op ze minst moslims die in Europa zijn geboren/opgegroeid en het kuffar secularisme omarmen en dan leiders worden in hun landen...

Weet je kaffir... Jullie moeten een keer ophouden met jullie el kuffr om die op te dringen aan andere volken! Jullie zitten in een diepe ondergang en nog steeds denk je wat te bereiken... hilarisch
Oh ik ben er helemaal voor dat wij westerlingen de moslim extremisten afleren hun gewoonten op te leggen aan anderen met publieke martelingen, net zoals we het cannibalisme bepaalde andere volkeren hebben afgeleerd.

En ik weet niet of jullie Moslims wel een persoonlijke relatie met Allah mogen hebben van je imams, maar ik raad je toch aan Allah desnoods maar diverse keren te vragen of Hij en God nou hetzelfde wezen zijn, of ze het ooit waren, etc.
En als je een antwoord krijg, post dat dan maar eerlijk hier.

02-06-2012, 21:33

Citaat door Leipe_hollander:
Ewa deze christen wilt juist dat gematigd soort weer rekruteren naar midden oosten... Begrijp je? Kuffar willen alles, zolang het maar hun ideologie is...
Ja, verschillen van mening kun je hoogstens over schelden en karikatuurtjes maken.

Verschillen mening met geweld willen beslechten in je voordeel, haha daar roep je doem en vernietiging mee over jezelf en evt je geloofsgenoten af.

Voor de rest mag je je gehele eigen ideologie hebben hoor. Maak vooral ook films over de vredelievendere kanten van je eigen geloof. Ipv geweld te zitten goedkeuren.

02-06-2012, 21:35

Citaat door vredefan:
Oh ik ben er helemaal voor dat wij westerlingen de moslim extremisten afleren hun gewoonten op te leggen aan anderen met publieke martelingen, net zoals we het cannibalisme bepaalde andere volkeren hebben afgeleerd.

En ik weet niet of jullie Moslims wel een persoonlijke relatie met Allah mogen hebben van je imams, maar ik raad je toch aan Allah desnoods maar diverse keren te vragen of Hij en God nou hetzelfde wezen zijn, of ze het ooit waren, etc.
En als je een antwoord krijg, post dat dan maar eerlijk hier.
Wat denk jij dat Allah is dan?

Eerlijk antwoord.

02-06-2012, 21:35
Let op u doet uzelf onrecht met sommige uitspraken hier een zeer kleine lijst waar u wellicht geen weet van heeft.

Aboe' Ubaydah ibn al-Jarrah
Mohammed (570 of 571-632), boodschapper en profeet van de islam
Abu Bakr , metgezel van Mohammed en de eerste kalief
Abu Ubaidah ibn al-Jarrah
Aisha (d.678) Laatste vrouw van Mohammed en verteller van vele hadith
Ali ibn Abi Talib ( c ,599-661) neef en zoon-in-wet van Mohammed en vierde kalief, volgens de sjiitische moslims, zijn opvolger
Hafsa bint Umar vrouw van Mohammed
Khadijah bint Khuwaylid (555-619), eerste vrouw van Mohammed
Saeed ibn Zaid
Umar ibn al-Khattab , metgezel van Mohammed en de tweede kalief
Uthman ibn Affan , metgezel van Mohammed en de derde kalief
Zaid ibn Thabit , de persoonlijke schrijver van Mohammed en werd toegewezen de rol van de authenticatie en het verzamelen van de mondelinge koran tradities in een begrensde volume


Wiskunde, Natuurkunde en Scheikunde

Ahmed ibn Yusuf (835, Bagdad - 912, Egypte) - Wiskundige .
Ibn Tahir al-Baghdadi (980, Bagdad, Irak - 1037,) Rekenen.
Ibrahim ibn Sinan (908-946), wiskundige en astronoom in Bagdad
Al-Uqlidisi (920, Damascus, Syrië - 980, Damascus, Syri&euml twee werken schreef op rekenen. Hij kan zijn vooruitgelopen op de uitvinding van de decimalen.
Al-Umawi (1400, Spanje - 1489, Damascus, Syri&euml wiskundige die schreef werken over theorie van lengte-of inhoud-oppervlakbereiking en rekenen.
Al-Zarqali (1028, Spanje - 1087, CE) Een invloedrijke vroege wiskundige en astronoom .
Ahmed Zewail (geboren 1946) Egyptisch-Amerikaanse wetenschapper, winnaar van de 1999 Nobelprijs voor de Scheikunde [15]
Farouk El-Baz (geboren 1938) Egyptische wetenschapper [16]
Charles Elachi , (Libanese) directeur van het Jet Propulsion Laboratory .
Fawwaz T. Ulaby (Syrische) winnaar van de 2006 IEEE Edison Medal en voormalig Vice President Research van de Universiteit van Michigan.
George A. Doumani , geoloog die verkenningen geholpen bewijzen dat de theorie van de continentale drift.
Ali ibn Ridwan (c. 988-c, Giza, Egypte -. 1061) Astronoom en meetkundige met Khalid Ben Abdulmelik .
Mohammed al-Fazari gecrediteerd met de bouw van de eerste astrolabium in de islamitische wereld.

02-06-2012, 21:37
biologie en geneeskunde

Abd el-Latif el-Baghdadi (1162, Bagdad, Irak - 1231) arts, historicus en egyptoloog.
Ibn Zuhr (1091, Sevilla, Spanje - 1161, Sevilla, Spanje) Prominente arts , en parasitoloog .
Michael DeBakey
Ibn Abi Usaibia (1203-1270, Damascus , Syri&euml, een Arabische arts en historicus . Hij schreef Uyun al-Anba fi Tabaqat al-Atibba of levens van de Physicians.
Al-Zahrawi (936, Cordoba, Spanje - 1013, Cordoba, Spanje) Invloedrijke middeleeuwse chirurg en auteur.
Al-Asma'i (739, Basra, Irak - 831, Basra, Irak) pionier van de Dierkunde , Plantkunde en Veeteelt .

02-06-2012, 21:40
Aboe Bakr, Omar, Uthman, Ali, Talha ibn Oebeydullah, Zubayr ibn al-Awwam, Abd al-Rahman ibn Awf, Sa`d ibn Abi Waqqas, Said ibn Zayd, Abu Ubayda ibn al-Jarrah, Muawiyah ibn Abu Sufyan, Khalid ibn Walid, Abdullah ibn Abbas, Ibn Umar.

02-06-2012, 21:41



Citaat door aziz001:
Let op u doet uzelf onrecht met sommige uitspraken hier een zeer kleine lijst waar u wellicht geen weet van heeft.

Aboe' Ubaydah ibn al-Jarrah
Mohammed (570 of 571-632), boodschapper en profeet van de islam
Abu Bakr , metgezel van Mohammed en de eerste kalief
Abu Ubaidah ibn al-Jarrah
Aisha (d.678) Laatste vrouw van Mohammed en verteller van vele hadith
Ali ibn Abi Talib ( c ,599-661) neef en zoon-in-wet van Mohammed en vierde kalief, volgens de sjiitische moslims, zijn opvolger
Hafsa bint Umar vrouw van Mohammed
Khadijah bint Khuwaylid (555-619), eerste vrouw van Mohammed
Saeed ibn Zaid
Umar ibn al-Khattab , metgezel van Mohammed en de tweede kalief
Uthman ibn Affan , metgezel van Mohammed en de derde kalief
Zaid ibn Thabit , de persoonlijke schrijver van Mohammed en werd toegewezen de rol van de authenticatie en het verzamelen van de mondelinge koran tradities in een begrensde volume


Wiskunde, Natuurkunde en Scheikunde

Ahmed ibn Yusuf (835, Bagdad - 912, Egypte) - Wiskundige .
Ibn Tahir al-Baghdadi (980, Bagdad, Irak - 1037,) Rekenen.
Ibrahim ibn Sinan (908-946), wiskundige en astronoom in Bagdad
Al-Uqlidisi (920, Damascus, Syrië - 980, Damascus, Syri&euml twee werken schreef op rekenen. Hij kan zijn vooruitgelopen op de uitvinding van de decimalen.
Al-Umawi (1400, Spanje - 1489, Damascus, Syri&euml wiskundige die schreef werken over theorie van lengte-of inhoud-oppervlakbereiking en rekenen.
Al-Zarqali (1028, Spanje - 1087, CE) Een invloedrijke vroege wiskundige en astronoom .
Ahmed Zewail (geboren 1946) Egyptisch-Amerikaanse wetenschapper, winnaar van de 1999 Nobelprijs voor de Scheikunde [15]
Farouk El-Baz (geboren 1938) Egyptische wetenschapper [16]
Charles Elachi , (Libanese) directeur van het Jet Propulsion Laboratory .
Fawwaz T. Ulaby (Syrische) winnaar van de 2006 IEEE Edison Medal en voormalig Vice President Research van de Universiteit van Michigan.
George A. Doumani , geoloog die verkenningen geholpen bewijzen dat de theorie van de continentale drift.
Ali ibn Ridwan (c. 988-c, Giza, Egypte -. 1061) Astronoom en meetkundige met Khalid Ben Abdulmelik .
Mohammed al-Fazari gecrediteerd met de bouw van de eerste astrolabium in de islamitische wereld.
Je lijst verbleekt in het niet in vergelijking met mijn lijst.

02-06-2012, 21:43

Citaat door Leipe_hollander:
Ewa deze christen wilt juist dat gematigd soort weer rekruteren naar midden oosten... Begrijp je? Kuffar willen alles, zolang het maar hun ideologie is...

Maar is goed... Het moet weer duidelijk worden wie de echte strijders zijn tegen de islam, christenen laten steeds meer zien dat ze tegen moslims zijn. Is goed, dan kunnen moslims voorbereiden en weten wie het echte gevaar is, niet dat handje vol israheli's in israhel.
Dan klinkt het advies dat we geen ongelovigen tot vrienden mogen nemen toch best logisch als ik hun haat zo zie.

02-06-2012, 21:43
Het deel van het wezen dat ik ken als God en Moslims als Allah.
God heeft nog meer namen, als ik het goed heb.

Pagina's : [1] 2 3 4 5