Bekijk originele versie : onderzoek verkrachters
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Machiavellii
04-12-2004, 10:44
Uit onderzoek van het Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving blijkt dat in Nederland jaarlijks minstens 200 groepsverkrachtingen gepleegd door jeugdige daders plaatsvinden. De daders en slachtoffers zijn vrijwel altijd bekenden van elkaar. De leeftijd van de daders is gemiddeld 14 jaar, die van de slachtoffers 13 jaar. De slachtoffers zijn volgens de onderzoekers veelal sociaal-zwakkere meisjes, vaak ook met problemen thuis.
Van de daders is zo'n 66% van allochtone afkomst, van de slachtoffers is 75% autochtoon. Volgens psycholoog Jan Hendriks zien de daders de verkrachtingen als entertainment en voelen ze zich niet schuldig. Vaak willen de jongens ook niet achterblijven bij de rest van de groep.
Justitie onderzoekt per jaar zo'n 200 groepsverkrachtingen, maar het werkelijke aantal ligt vermoedelijk nog veel hoger omdat vaak geen aangifte wordt gedaan.
----------------
66% Van de daders is allochtoon en hoeveel % van de Nederlandse bevolking is allochtoon?
Geen wonder dat al die Arabische vrouwen met een gordijn om moeten lopen, die sexueel gefrustreerde macho's hebben totaal geen zelfcontrole!!!
Honderd_Procent
04-12-2004, 10:50
Uit onderzoek van het Studiecentrum Criminaliteit en Rechtshandhaving blijkt dat in Nederland jaarlijks minstens 200 groepsverkrachtingen gepleegd door jeugdige daders plaatsvinden. De daders en slachtoffers zijn vrijwel altijd bekenden van elkaar. De leeftijd van de daders is gemiddeld 14 jaar, die van de slachtoffers 13 jaar. De slachtoffers zijn volgens de onderzoekers veelal sociaal-zwakkere meisjes, vaak ook met problemen thuis.
Van de daders is zo'n 66% van allochtone afkomst, van de slachtoffers is 75% autochtoon. Volgens psycholoog Jan Hendriks zien de daders de verkrachtingen als entertainment en voelen ze zich niet schuldig. Vaak willen de jongens ook niet achterblijven bij de rest van de groep.
Justitie onderzoekt per jaar zo'n 200 groepsverkrachtingen, maar het werkelijke aantal ligt vermoedelijk nog veel hoger omdat vaak geen aangifte wordt gedaan.
----------------
66% Van de daders is allochtoon en hoeveel % van de Nederlandse bevolking is allochtoon?
Geen wonder dat al die Arabische vrouwen met een gordijn om moeten lopen, die sexueel gefrustreerde macho's hebben totaal geen zelfcontrole!!!
Verkrachters moet je chemisch castreren!
[Melillense modus ON]
Alle Marokkanen zijn viezerikken, kinderverkrachters, en moordenaars.
[Melillens modus OFF]
Oeps, wat zeg ik nou. Nou ja, het was in een vlaag van Melillense-achtige verstandsverbijstering zal ik maar zeggen.
:)
Maar één zaak mag je niet vergeten, Rapunzel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In de koran staat dat dat niet mag, en daarom gebeurt het ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alle media-autochtonen zijn vieze vuile hitsige nazi joodse fascistische zwijnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Next!
Honderd_Procent
04-12-2004, 12:01
Ze worden naar mijn idee gemaakt door de samenleving
Tuurlijk, het ligt weer aan een ander.
metalex79
04-12-2004, 12:08
:) Alle media-autochtonen zijn vieze vuile hitsige nazi joodse fascistische zwijnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Next!
Hmmmzzzz....hoe kan je nu nazi en joods tegelijk zijn?
blanken grootste pedofielen..kinderverkrachters,massamoordenaars...
en weer n nutteloze post er bij voor jou.....verschil tussen n pedo in Nederland en Marokko: Marokko krijgt hij de doodstrf, Nederland krijgt ie 2 jaar cel......
Honderd_Procent
04-12-2004, 12:09
blanken grootste pedofielen..kinderverkrachters,massamoordenaars...
Valt best mee meid!
in nederland krijgt ie 2 jaar cel zodat ie tzelfde over 2 jaar weer kan flikken...nederlanders zijn immers dol op jonge kinderen wat ik heb gezien op m'n vakantie in thailand...smerig volk
"Een man kan zijn seksuele lust bevredigen met een kind, zo jong als een baby. Hij moet echter niet penetreren, ofschoon sodomie is geoorloofd. Als de man penetreert en het kind beschadigt wordt hij verantwoordelijk voor haar levensonderhoud. Dit meisje wordt echter niet als een van de permanente vrouwen beschouwd. De man zal niet in aanmerking komen om de zuster van dat meisje te trouwen."(Uit Khomeini's boek, "Tahrirolvasyleh", deel 4) :eek:
Honderd_Procent
04-12-2004, 12:14
in nederland krijgt ie 2 jaar cel zodat ie tzelfde over 2 jaar weer kan flikken...nederlanders zijn immers dol op jonge kinderen wat ik heb gezien op m'n vakantie in thailand...smerig volk
Wat deed jij in Thailand dan:D viespeuk
metalex79
04-12-2004, 12:14
vraag me af wat jij daar deed...valt me op dat jij altijd roept dat het kinderverkrachters zijn...ik vraag me af waar die frustratie vandaan komt...zelf nare ervaringen of zo? Vraag me ook af waarom jij n half naakt dansend mannetje gebruikt.....toch n stille hint van jouw kant uit? :maf:
Honderd_Procent
04-12-2004, 12:20
(half) vriendin...
Half vriend zeker, half om half, kom je daar wel vaker tegen! Zijn vaak jonge katoi’ s, (omgebouwde mannen)
:)
Maar één zaak mag je niet vergeten, Rapunzel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In de koran staat dat dat niet mag, en daarom gebeurt het ook niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alle media-autochtonen zijn vieze vuile hitsige nazi joodse fascistische zwijnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Next!
Triest, denk je dat je nog serieus word genomen?
Als een volk daar alles van weet dan zijn het wel de Nederlanders. Alleen verschil is dat de Marokkaanse jongens, meisjes verkrachten die op leeftijd zijn.. En Nederlanders hebben liever kleine onschuldige dochtertjes, zoontjes, neefjes, nichtjes...
Denk alleen al aan martijn.nl!
En denk aan hoe vaak incest in NL voor komt?
Zo, ik heb mij even aangepast tot de gemiddelde nederlander hiero op marokko.nl... :ego:
Prolific
04-12-2004, 12:54
blanken..norman bates, charles dutroux , kindersex toerisme , etc etc. vies volk
Alsof je deze mensen niet tegen komt onder de Arabische mannen. Haha, laat me niet lachen.
Prolific
04-12-2004, 12:57
jullie staan erom bekend...
Oh ja, omdat je in Nederland woont weet je dat inderdaad. Maar als je in het Midden-Oosten zou wonen zou je hooguit Bates en Dutroux hebben geweten en voor de rest zou je wel over alle Arabische kinderverkrachters worden geinformeerd door de nieuwszenders daar. Of juist niet, hangt van het land af, maar censuur is daar geen bijzonderheid.
Wael_progressiv
04-12-2004, 13:02
Het gaat weer lekker hier zo te zien!!!:hihi:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.