Bekijk originele versie : Kinderbijslag moet worden afgeschaft
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Radio-WAF
04-12-2004, 01:46
Gezien het onverantwoordelijk gedrag van allochtone mannetjes (diie iedere anticonceptie weigeren) moet de kinderbijslag worden afgeschaft.
Waarom moet ik betalen voor de slippertjes van de vrome en niet vrome allochtoon?
Maar ook, waarom moet ik betalen voor de ongebreidelde voortplantings drang van de gemiddelde islamiet?
fire_fighter
04-12-2004, 01:51
Ik ben het absoluut 100% met je eens, als je kinderen neemt moet je er gewoon voor betalen.
Ik denk dat je wel anders zal piepen, als je straks vader bent.
Het geld is er voor de kinderen en niet voor de ouders.
Wat is dit nou weer voor onzin..
Jullie komen elke keer weer met iets anders! Typisch hoor.... :rolleyes:
Bachelorette
04-12-2004, 04:03
iedereen geniet van kinderbijslag, niet alleen moslims :rolleyes:
fire_fighter
04-12-2004, 17:46
Ik denk dat je wel anders zal piepen, als je straks vader bent.
Het geld is er voor de kinderen en niet voor de ouders.
Waarom? ik denk het niet. Als de kinderbijslag meer hebt dan hoef ik ook minder belasting te betalen. Het geld komt niet uit een of andere misterieuze pot, maar dat geld betalen we zelf.
Nu betalen mensen zonder kinderen dus voor de kinderen van anderen, dat vind ik totale onzin. Zodra ik kinderen heb betaal ik er met alle liefde zelf voor.
Leila1982
04-12-2004, 18:00
Alleen mensen zonder kinderen komen met zo'n idiote topic. je geeft tien keer zoveel uit als dat je aan kinderbijslag binnen krijgt, maar ja, het is tenslotte een bijslag en geen gehele vergoeding voor de kosten.
En als je het dan over kinderbijslag hebt kun je het gelijk ook hebben over rokers, mensen met overgewicht, mensen met aids, en ga zo maar door, ja die kosten de maatschappij ook een fortuin dus ga ik daar ook niet voor opdraaien, dus moeten die mensen hun ziektekosten maar zelf betalen, toch??
pfft je hebt ook Nederlanders met grote gezinnen hoor dus kom niet lullen aub...
fire_fighter
04-12-2004, 18:05
Alleen mensen zonder kinderen komen met zo'n idiote topic. je geeft tien keer zoveel uit als dat je aan kinderbijslag binnen krijgt, maar ja, het is tenslotte een bijslag en geen gehele vergoeding voor de kosten.
En als je het dan over kinderbijslag hebt kun je het gelijk ook hebben over rokers, mensen met overgewicht, mensen met aids, en ga zo maar door, ja die kosten de maatschappij ook een fortuin dus ga ik daar ook niet voor opdraaien, dus moeten die mensen hun ziektekosten maar zelf betalen, toch??
Rokers???? Daar verdient de overheid fortuinen aan ! Eerst jarenlang torenhoge accijns betalen, vervolgens gaan die mensen snel dood en hoeft er geen AOW voor deze mensen betaald te worden.
Voor overgewicht geld overgens hetzelfde, ok suikers zit ook accijns (hoewel niet zo veel als op tabak).
En mensen betalen die ziektenkosten zelf, tenminste als je een beetje fatsoenlijk verdient. Dan mag je namelijk gewoon zelf je particulier verzekeren.
Dus dit is totale onzin, je hele verhaal slaat nergens op
Kinderbijslag moet je alleen aan jonge gezinnen uit bevolkingsgroepen die hiet niet zien zitten om kinderen te maken. Gezinnen die toch wel kinderen willen maken hebben dat niet nodig, daar ze genoeg plezier aan hun kroost beleven dat behoeft dus geen beloning.
fire_fighter
04-12-2004, 18:06
pfft je hebt ook Nederlanders met grote gezinnen hoor dus kom niet lullen aub...
Dus? die mogen van mij ook voor hun eigen kinderen betalen. Waarom niet? we hebben overbevolking. Kinderbijslag is iets van net na de oorlog toen er niet genoeg mensen in Nederland waren.
Dus? die mogen van mij ook voor hun eigen kinderen betalen. Waarom niet? we hebben overbevolking. Kinderbijslag is iets van net na de oorlog toen er niet genoeg mensen in Nederland waren.
als jij last hebt van overbevolking dan laat je die oudjes maar inslapen :D die kosten ook een handje vol geld!! :nijn:
fire_fighter
04-12-2004, 18:13
als jij last hebt van overbevolking dan laat je die oudjes maar inslapen :D die kosten ook een handje vol geld!! :nijn:
Mijn 'oudjes' betalen ook gewoon zelf voor hun onkosten, en die van jou?
Rokers???? Daar verdient de overheid fortuinen aan ! Eerst jarenlang torenhoge accijns betalen, vervolgens gaan die mensen snel dood en hoeft er geen AOW voor deze mensen betaald te worden.
Voor overgewicht geld overgens hetzelfde, ok suikers zit ook accijns (hoewel niet zo veel als op tabak).
En mensen betalen die ziektenkosten zelf, tenminste als je een beetje fatsoenlijk verdient. Dan mag je namelijk gewoon zelf je particulier verzekeren.
Dus dit is totale onzin, je hele verhaal slaat nergens op
over onzin gesproken... voor je kindjes koop je ook produkten, overigens meer dan die 100 euro die je per maand krijgt... zitten er op suikers ook accijnzen? nou mijn kindjes krijgen ook snoepjes en sap met suikers. dan betalen wij toch ook al belasting?
klinkt onlogisch, maar is jouw denkwijze.
jammer dat ik niet meer kinderen heb dan twee. zou er wel een stuk of 8 willen :D
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.