Bekijk originele versie : alleen voor sterke magen...
saraGLOSSY
03-12-2004, 17:14
misschien denk je nu 2 keer na....
alleen voor sterke magen (http://vlees.us/ABC.HTM)
canim_habibti
03-12-2004, 17:16
ok kan je me even voorbereiden op wat ik ga zien?
ik wil geen nachtmerries snap je..
Waarom moet je daar een sterke maag voor hebben?
Ik zie het even niet, sorry... :(
canim_habibti
03-12-2004, 17:19
ieeehh
ok k heb een beetje gezien
k denk dat ik al weet wat ik ga zien
en dat hoef ik dus niet
ik ben al tegen dierenmishandelingen en dierenproeven
saraGLOSSY
03-12-2004, 17:20
Waarom moet je daar een sterke maag voor hebben?
Ik zie het even niet, sorry... :(
maakt niet uit, maar heb je het afgekeken, vindt jij het normaal om een hond zonder vel te zien, dode mensen etc :rolleyes:
saraGLOSSY
03-12-2004, 17:22
ieeehh
ok k heb een beetje gezien
k denk dat ik al weet wat ik ga zien
en dat hoef ik dus niet
ik ben al tegen dierenmishandelingen en dierenproeven
De keuze is aan jou..ik ben blij dat je daar tegen bent :)
sneakynawal
03-12-2004, 17:32
misschien denk je nu 2 keer na....
alleen voor sterke magen (http://vlees.us/ABC.HTM)
Ben je zelf vegetarisch?
saraGLOSSY
03-12-2004, 17:50
Ben je zelf vegetarisch?
nee ik ben geen vegetarier, maar je kan toch wel letten op wat je eet door bv scharrel- of biologisch vlees te kopen, door biologische melk te kopen, door diervriendelijke make-up te gebruiken etc...
B0mbastic
03-12-2004, 17:54
die plaatjes gaan niet open voor mij
maakt niet uit, maar heb je het afgekeken, vindt jij het normaal om een hond zonder vel te zien, dode mensen etc :rolleyes:
Nee dat vind ik zeker niet normaal, maar waarom moet je voor zoiets een sterke maag hebben. Dan heb ik wel andere dingen gezien.
saraGLOSSY
03-12-2004, 18:06
Nee dat vind ik zeker niet normaal, maar waarom moet je voor zoiets een sterke maag hebben. Dan heb ik wel andere dingen gezien.
maar ik heb het toch ook niet voor jou ingetypt..Het is minder geschikt voor mensen met een zwakkere maag, die daar dus niet tegen kunnen..En als je dus iemand bent met een zwakkere maag ben je gewaarschuwd..
Maak je niet zo druk :o
saraGLOSSY
03-12-2004, 18:10
die plaatjes gaan niet open voor mij
welke plaatjes bedoel je eigenlijk, wan je kan op geen enkel plaatje drukken..zie je een aap, beer etc ...`het dieren alfabet`
B0mbastic
03-12-2004, 18:11
De japanner lijkt wel wat op een mens, maar gedraagt zich vaak als een beest. Zo werden in 1937 in Nanking 500.000 chinese burgers door het japanse leger levend begraven, levend verbrand of gebruikt bij bajonet training. De japanner is ook bekend van de laffe aanval op Pearl Harbor, de troostmeisjes en de kamikaze piloten. Met de noren zijn ze de enigen die nog op walvissen jagen. Ze zijn de grootste reden dat de oceanen leeg gevist worden en de oerbossen worden omgehakt. Er zijn geen wetten die dieren beschermen tegen wreedheden en de japanse koks zijn er trots op dat ze vis kunnen fileren zonder dat het dier direct sterft zodat de gasten van het vlees kunnen genieten terwijl de stervende vis naar ze kijkt !
:moe:
en tfoeeeeeeeeeeeeee er was zon muis zn maag was open alles weetje hoe KKKKKKKKKM GOORNBJHREBFVGVEDTABON FJSIIEHDSHFHDSJFH :confused:
KohiNoor
03-12-2004, 18:14
nee ik ben geen vegetarier, maar je kan toch wel letten op wat je eet door bv scharrel- of biologisch vlees te kopen, door biologische melk te kopen, door diervriendelijke make-up te gebruiken etc...Preices :) Maar als je topics over dieren opent hiero begint men vaak te zeiken van jaaaa ik heb meer medelijden met de mensen in Palestina,laten we daar eerst wat aan doen. Terwijl je idd al veel doet door biologisch vlees te kopen, maar 3 keer in de week vlees te eten ipv 5 of vegetarisch zijn.
Oh en die Jappen mogen ze van mij de strot afsnijden die zich bezig houden met dit soort walgelijke praktijken! :kwaad:
en die Noren ook! :auw:
saraGLOSSY
03-12-2004, 19:10
De japanner lijkt wel wat op een mens, maar gedraagt zich vaak als een beest. Zo werden in 1937 in Nanking 500.000 chinese burgers door het japanse leger levend begraven, levend verbrand of gebruikt bij bajonet training. De japanner is ook bekend van de laffe aanval op Pearl Harbor, de troostmeisjes en de kamikaze piloten. Met de noren zijn ze de enigen die nog op walvissen jagen. Ze zijn de grootste reden dat de oceanen leeg gevist worden en de oerbossen worden omgehakt. Er zijn geen wetten die dieren beschermen tegen wreedheden en de japanse koks zijn er trots op dat ze vis kunnen fileren zonder dat het dier direct sterft zodat de gasten van het vlees kunnen genieten terwijl de stervende vis naar ze kijkt !
:moe:
en tfoeeeeeeeeeeeeee er was zon muis zn maag was open alles weetje hoe KKKKKKKKKM GOORNBJHREBFVGVEDTABON FJSIIEHDSHFHDSJFH :confused:
:haha: misschien hadden ze onder J geen japanners moeten plaasten want dat zijn ook soort van mensen :hihi:
gaat het nog een beetje ik zei toch alleen voor mensen met een sterke maag :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.