Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : krullen maar droog o wie kan me helpen.

Pagina's : [1] 2 3

sweet-angel
02-12-2004, 23:17

wie kan me helpen ik vind krullend haar heel mooi maar bij mij ziet het er niet uit. vroeger ging ik altijd fohnen maar nu wil ik gewoon me eigen krullen maar de probleem is ik heb krullen, droog haar en er zit veel volume in. weet iemand een product zodat me haren niet meer droog is en zodat ik ook minder volume krijgt. Heeft iemand hetzelfde probleem als ik en wat heb je gedaan??????????? soukran bezaf.

Nahimaaaatje
02-12-2004, 23:17
Mouse

sweet-angel
03-12-2004, 00:04
Mouse maar dat droog uit ik heb ook veel haar? :(

MissGangsta
03-12-2004, 00:06
Gel. Ik weet dat het slecht voor je haar is, maar dat is het enigste wat mijn krullen goed houdt, zodat ze niet droog worden en ook niet teveel volume. Ik heb namelijk dik krullend haar en dan ook nog is droog.

LeLlALaTiFaH
03-12-2004, 12:27

Ey Meiss, Probeer beetje Vet in je haar te d0en snap je.. en dan m0usse had eerst selfde pr0bleem.. b0ss krullend haar en dro0g.. maar ik weet nie hoe jy je haar wil.. dro0g lijkend of wet lo0k.. want ik hou het t0g bij wet lo0k.. duss kijk maar Kuss Tifaa :D

Janine
03-12-2004, 12:36
Hoe zit het met de eeuwenoude OLIJFOLIE? ik vind het erg frappant om te zien dat onze ouders eigenlijk best wel veel middeltjes kennen voor dit soort dingen,maar het enige waar er naar gegrepen wordt zijn de dingen die zijn gemaakt door mensen die geen notie hebben van hoe je haar werkt en die zoveel mogelijk winst willen maken. Ik ben al een tijdje een kruistocht begonnen tegen spullen met chemische ingredienten. Ik moet zeggen dat mijn haar sinds dien erg blij met mij is!!! Droog haar? minder vaak wassen met shampoo. In shampoo zitten ingredienten (sls) die je haar uit kunnen drogen. als je die shampoo toch gebruikt, meng het dan eerst met een beetje olijfolie voordat je het in je haar doet. zorg dat je je haar goed hydrateert. ik ben op dat gebied van alles aan het uitproberen. Sheabutter / beurre de karite is erg goed voor je haar en je huid. olijfolie ook erg goed. een goede conditioner? honing met olijfolie minimaal 1 uur in je haar laten zitten en dan uitspoelen. je weet niet wat je voelt zo zacht!!! Vet is eigenlijk niet goed voor je haar (petroleum basis), het trekt vuil aan en bedekt je haar alleen maar. het lijkt te werken ,maar dat is op den duur niet het geval. Vermijdt zoveel mogelijk producten die mineral oil bevatten deze drogen je haar ook uit. Als je je haar vaak wast, probeer dan minder shampoo te gebruiken (tenzij je een kruidenshampoo gebruikt) en condition het goed!!! hydrateer het altijd goed na het wassen. hoop dat je hier wat aan hebt. Het zijn simpele regeltjes / middeltjes die mij erg goed hebben geholpen!!!

sweet-angel
03-12-2004, 12:53
Gel. Ik weet dat het slecht voor je haar is, maar dat is het enigste wat mijn krullen goed houdt, zodat ze niet droog worden en ook niet teveel volume. Ik heb namelijk dik krullend haar en dan ook nog is droog. ik heb graag wet look. ik heb een keer met gel en wax gebruikt maar me haren ging er van kapot ik kreeg haar uitval enzo. maar iedergeval erg bedankt voor je advies

sweet-angel
03-12-2004, 12:55
ik wil jullie erg bedanken voor jullie reactie. als jullie meer weten laat me weten. liefs wil ik me haren wet look en met veel minder volume en wat je haar niet beschadigd.

sweet-angel
03-12-2004, 12:58
Hoe zit het met de eeuwenoude OLIJFOLIE? ik vind het erg frappant om te zien dat onze ouders eigenlijk best wel veel middeltjes kennen voor dit soort dingen,maar het enige waar er naar gegrepen wordt zijn de dingen die zijn gemaakt door mensen die geen notie hebben van hoe je haar werkt en die zoveel mogelijk winst willen maken. Ik ben al een tijdje een kruistocht begonnen tegen spullen met chemische ingredienten. Ik moet zeggen dat mijn haar sinds dien erg blij met mij is!!! Droog haar? minder vaak wassen met shampoo. In shampoo zitten ingredienten (sls) die je haar uit kunnen drogen. als je die shampoo toch gebruikt, meng het dan eerst met een beetje olijfolie voordat je het in je haar doet. zorg dat je je haar goed hydrateert. ik ben op dat gebied van alles aan het uitproberen. Sheabutter / beurre de karite is erg goed voor je haar en je huid. olijfolie ook erg goed. een goede conditioner? honing met olijfolie minimaal 1 uur in je haar laten zitten en dan uitspoelen. je weet niet wat je voelt zo zacht!!! Vet is eigenlijk niet goed voor je haar (petroleum basis), het trekt vuil aan en bedekt je haar alleen maar. het lijkt te werken ,maar dat is op den duur niet het geval. Vermijdt zoveel mogelijk producten die mineral oil bevatten deze drogen je haar ook uit. Als je je haar vaak wast, probeer dan minder shampoo te gebruiken (tenzij je een kruidenshampoo gebruikt) en condition het goed!!! hydrateer het altijd goed na het wassen. hoop dat je hier wat aan hebt. Het zijn simpele regeltjes / middeltjes die mij erg goed hebben geholpen!!! ik gebruik al olijfolie maar het lijkt of het niet genoeg is want het droogt weer uit wel minder maar als ik het te vaak doe ik krijg ik jeuk aan me hoofdhuid. van honing wist ik niet ga ik uitproberen. wat is sheabutter/ beurre karite?????????????

Janine
03-12-2004, 13:29
Sheabutter is een soort cocoaboter (komt ook van een boom) is goed voor haar en huid en je kan het voor diverse dingen gerbuiken. misschien kun je dat proberen. je krijgt er geen wetlook van volgens mij. wat je wel kan doen is misschien jessyculr. dat is speciaal ontworpen voor mensne met krullen door mensen met krullen je kan het kopen op de site van www.mariposa-import.com. zij heeft volgens mij ook de sheabutter.

Hanane
03-12-2004, 14:32
Probeer eens Frizz-ease, verkrijgbaar bij de kruitvat. Voor droog en pluisgevoelig haar. Je kunt ook Andrélon direct gladmakende créme gebruiken (ook goed voor droog haar). Of Dove beschermende milk...

LeLlALaTiFaH
03-12-2004, 14:53
ik wil jullie erg bedanken voor jullie reactie. als jullie meer weten laat me weten. liefs wil ik me haren wet look en met veel minder volume en wat je haar niet beschadigd. Ewa meiss dan moet je s0'n vet kopen.. hir bij onss in Db heb je dat by die Koelie winkelss weet je wel.. daar waar jy wo0nt vast ook wel.. :)

meknessia86
03-12-2004, 15:09
He meid ik heb er ook heel erg veel last van, wat ik gebruikte was nadat ik mijn haar had gewassen; cocosnoot-vet en daarna wat mousse erbij. Maar toch bleef het erg droog en daarnet ben ik naar de etos geweest en heb ik aan een medewerkster gevraagd wat ik zou kunnen gebruiken voor mijn krullen. Toen heeft ze mij gel van fructis aangeraden, voor een wet look effect. Ik heb net effe mijn haar gewassen dus ik ga het zo erin zetten. Ik laat het je later wel weten of het resultaat er mag zijn of niet. :zwaai:

LeLlALaTiFaH
03-12-2004, 15:11
Trouwenss Erge Qute Foto Meknessiaa :D maarre weet je wat het is.. Seg maar Westerese mensen hebben ander so0rt haar dan wij noord afrikanen snap je.. :) Duss die producten die ze in Et0s enso verkopen werken niet egt...

meknessia86
03-12-2004, 15:13

Trouwenss Erge Qute Foto Meknessiaa :D maarre weet je wat het is.. Seg maar Westerese mensen hebben ander so0rt haar dan wij noord afrikanen snap je.. :) Duss die producten die ze in Et0s enso verkopen werken niet egt... Shokran ja kan best, want ik word er echt gek van :( Ik heb al te veel rotzooi uitgeprobeert en ik heb nu al zo weinig haar :traan1:

Pagina's : [1] 2 3