Bekijk originele versie : Oud vrouwtje wordt overvallen, WAT DOE JIJ???????
no_brains
02-12-2004, 21:30
Vandaag (2-12-04) ernstig ongeluk gebeurd bij metrohalte Ganzenhoef (A'dam Bijlmer). Een (waarschijnlijk) Marokkaanse jongen belandt onder de metro, hij is uitgegleden volgens ooggetuigen. 1 Politiewagen, 2 en er volgen meer tot 7 wagens toe. 2 ambulances komen aanracen. En ook 2 brandweerwagens met sirene. Zelfs een traumahelicopter. Duidelijk is de ernst van de situatie. Metro moest eerst worden opgekrickt voordat de jongen eronder vandaan gehaald kon worden. Ik kon alles zien, omdat de plek waar ik zat, mij die zicht gunde. Werd er ook misselijk van. Ik had niet echt de indruk dat die jongen het er nog levend vanaf zou brengen. Helaas is er met geen woord over gerept in het nieuws, noch online, maar goed.
Na werk moest ik de metro pakken op halte Ganzenhoef, uit nieuwsgierigheid toch maar kijken op de plek des onheils. En ja, erg veel bloed. Een dame die daar toevallig ook stond te kijken knoopte een gesprek met me aan, en vertelde me dat ze er naast stond toen het gebeurde.
Haar beide ogen waren bont en blauw geslagen, en 1 oog toonde ernstig bloeduitbarsting. Op haar voorhoofd een groot verband. Ik vroeg haar wat er met haar gebeurd was. Ze vertelde me dat ze 3 dagen geleden uit haar nachtdienst kwam en bij de halte op de bus wachtte samen met een oudere dame. Ineens verscheen een jonge knul die de oude dame wilde beroven van haar tas. De vrouw zei er wat van: Hey, hou eens even op.......... BOEM knockout op de grond.
Voor ze het wist lag ze op de grond en had die jongen haar een knal verkocht. Zij ging door met roepen dat ze het laf vond, pakte haar mobiel en het enige dat ze nog kon zeggen was: HELP GANZEHOEF BUSHALTE............BOEM.....
het bloed spatte uit haar hoofd, weer had die jongen de vrouw een knal verkocht. Binnen 5 minuten was de politie er en kon de jongen worden ingerekend.
ONDANKS DIE BLAUWE OGEN EN ROOD BEBLOEDE OOG BEN IK ZO TROTS OP DEZE VROUW. ZIJ KON NIET BLIJVEN TOEKIJKEN OF DE ANDERE KANT OPKIJKEN ZOALS VEEL LAFFAARDS DOEN, TERWIJL DIE OUDE VROUW BEROOFD WERD.
Wat Zou Jij Doen??????????.................................... ..:nijn:
_Mercurius_
02-12-2004, 21:57
Zoals ik al vaker heb gedaan, wanneer groepjes 1 persoon belagen en in elkaar trappen, ben ik er niet vies van om diegene te helpen! ( moslim of wat dan ook maakt me niet uit, ik help hem of haar )
Weglopen en of me omdraaien doe ik niet voor dat soort laffe groepjes!!
Plus heb een standaard smsbericht in mijn gsm klaarstaan voor dat soort situaties, omdat het regelmatig voorkomt in het uitgaansleven!
MarueccoS17
02-12-2004, 22:41
Man komt onder de metro in Amsterdam
Op het metrostation Ganzenhoef in Amsterdam-Zuidoost is vanmiddag een man onder de metro terechtgekomen. Het slachtoffer raakte bij het ongeluk zwaargewond.
Door het ongeval is het station vanmiddag enige tijd ontruimd geweest, de groots uitgerukte hulpdiensten hadden alle mogelijke ruimte nodig om de man te bevrijden. Het slachtoffer is in kritieke toestand naar het ziekenhuis overgebracht, over zijn huidige toestand is niets bekend. Hoe de man onder de metro terecht is gekomen, is ook nog onduidelijk.
Bron: Fok
no_brains
02-12-2004, 23:38
Bedankt MarueccoS17 dit had ik dus niet kunnen vinden. Hij is dus uitgegleden.
Helaas is er behalve Mercurius niemand anders die het iets kan schelen of een oud vrouwtje beroofd wordt of niet.
MarueccoS17
02-12-2004, 23:43
Bedankt MarueccoS17 dit had ik dus niet kunnen vinden. Hij is dus uitgegleden.
Helaas is er behalve Mercurius niemand anders die het iets kan schelen of een oud vrouwtje beroofd wordt of niet.
Is ie uitgegleden?? In het bericht staat dat de het ongeval onduidelijk is.
sneakynawal
02-12-2004, 23:45
Ik zou doen wat ik kan doen.
Wael_progressiv
02-12-2004, 23:47
Ik zal EERLIJK reageren. Ik zou niks doen. Ik zou doorlopen want voor je het weet wordt jezelf neergestoken. Dan maar een eikel, maar dat liever als een mes in me rug.
Ik ren achter die dader aan maakt niet uit wat hij is afkomst of persoon ( ook al is het mijn broer, niet dat hij dief is btw) Ik geef hem eerst kopstoot en dan pak ik Chenkla sla hem daarmee kapot. Geef haar tasje terug aan de oud mevrouwtje, ook al zal ze me daarmee slaan aangezien ik marokkaan ben.Bel de politie en ren zelf weg, omdat ik dan kans loop dat ik zelf opgepakt word door de politie, omdat ik marokkaan ben. Dus ja....... zo zou het ongeveer zijn gegaan
MarueccoS17
02-12-2004, 23:50
Ik zal EERLIJK reageren. Ik zou niks doen. Ik zou doorlopen want voor je het weet wordt jezelf neergestoken. Dan maar een eikel, maar dat liever als een mes in me rug.
Ik vind het goed van je dat je nog een eerlijke reactie geeft...
Ik hoop dat je plat word gereden door een bus, daarna een trein, Triest mens.
sneakynawal
02-12-2004, 23:50
Het minste wat je kan doen is toch ff bellen?
En trouwens heb je die reclamespot op tv nie gezien? Ze raden je daar aan om andere mensen aan te spreken en dat jullie dan als team te werk gaan..., mits dat lukt.
sneakynawal
02-12-2004, 23:51
Ik hoop dat je plat word gereden door een bus, daarna een trein, tank van alles. Triest mens.
Nee, dit is pas een trieste reactie :moe:
Wael_progressiv
02-12-2004, 23:53
Ik hoop dat je plat word gereden door een bus, daarna een trein, Triest mens.
Snotaap!!! Grote bek achter je scherm. En als het erop aankomt loop JIJ OOK WEG!!! En schijt je 7 kleuren strond.
MarueccoS17
02-12-2004, 23:54
Nee, dit is pas een trieste reactie :moe:
Zou jij het goedvinden als jij niet geholpen werd?? Ow dat wist ik niet, mensen zoals (hij/zij) verdienen dat...
CyberSimoII
02-12-2004, 23:55
ik zou toekijken en nog een shagie draaien ...
MarueccoS17
02-12-2004, 23:55
Snotaap!!! Grote bek achter je scherm. En als het erop aankomt loop JIJ OOK WEG!!! En schijt je 7 kleuren strond.
Ik weglopen, waarom zou ik weg lopen?? Ik ben jou niet, jij zegt het zelf mieterige kutkaaskop, voor wat zou ik bang moeten worden??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.