Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 3 Chinese Martelingen...

Vin
16-01-2003, 14:33

D'r maakt een kerel een voettocht door China, die is verschrikkelijk moe en hij heeft geen piek meer in zijn zak. Op een gegeven moment komt hij bij een oud huisje. Hij klopt aan en d'r doet een oude Chinees open. En die man die vraagt of hij kan blijven logeren voor 1 nachtje. Nou die Chinees vindt dat goed, maar die man moet wel beloven dat hij van die Chinees z'n zijn dochter afblijft. En die Chinees die heeft me een bloedmooie dochter. Maar hij belooft hem drie verschrikkelijke Chinese Martelingen als hij dat mens toch aanraakt. 's Nachts wordt die reiziger wakker en die heeft me toch een opsteker zeg. Dat hij besluit toch naar het kamertje van die lekkere dochter te gaan. Nou die twee gaan verschrikkelijk liggen sporten. Daarna gaat ie stiekum terug naar zijn eigen kamertje en gaat slapen. De volgende morgen wordt hij wakker met een verschrikkelijke pijn op zijn borst. Dat hij opent zijn ogen en ziet een gigantisch rotsblok op zijn borst liggen. Zit er op die steen een briefje en daar staat op geschreven: "Eerste Chinese marteling: Rotsblok van 50 kg op borst." "Nou" denkt die man, "dat valt wel mee met die marteling". Dat hij staat op en hij sodemietert dat rotsblok uit het raam. Terwijl die steen naar buiten vliegt leest hij op de achterkant van die steen een briefje: "Tweede Chinese marteling: Linker testikel vastgebonden aan steen." Nou die steen is al uit zijn handen, dus hij besluit er maar achteraan de duiken. Ziet ie nog net aan het raam een briefje: "Derde Chinese marteling: Rechter testikel aan bed gebonden."

DePaRaBier
16-01-2003, 14:34
Oooooooooh damn ernstig...

wafa_armani
16-01-2003, 14:40
:lol: :lol: :lol: :lol:

beppie_truus
16-01-2003, 14:42
hahahahahahahahahahahaha:hihi: :hihi:

mimi3000
16-01-2003, 14:42

auwwwwwwwwwwwwwwww :verdriet:

saloua_lopez
16-01-2003, 14:56
WEYEMAAAAA... HET ZAL JE MAAR OVERKOMEN HEH.. VIN.. WEHEHEHE Kus saloua

Vin
16-01-2003, 15:27
hahahahahahaha hij is goed yek hahahahahaha

Vin
16-01-2003, 15:40
Een man komt de ABN AMRO Bank binnen en gaat naar het loket: "Ik wil een ku.trekening openen bij deze ku.tbank..." "Pardon?" zegt de dame "Ben jij doof of wat, ik wil een ku.trekening openen bij jouw ku.tbank.." "Olala, meneer, beleefd blijven alstublieft..." "Watte Trut, moet je een slag op je bakkes?" "Luister mijnheer, ik ga de directeur erbij halen..." "Ach ja doe dat, lelijk ku.twijf, roep je ku.tdirecteur erbij.." De directeur komt erbij: "Is er een probleem mijnheer?" "Geen idee, ik wil gewoon een ku.trekening openen bij uw ku.tbank, want ik heb net een ku.t-erfenis ontvangen van een miljard." Waarop de directeur verbaasd antwoordt: "En deze teringh.oer doet moeilijk?"

kaasvaak
16-01-2003, 16:08
Origineel gepost door Vin D'r maakt een kerel een voettocht door China, die is verschrikkelijk moe en hij heeft geen piek meer in zijn zak. Op een gegeven moment komt hij bij een oud huisje. Hij klopt aan en d'r doet een oude Chinees open. En die man die vraagt of hij kan blijven logeren voor 1 nachtje. Nou die Chinees vindt dat goed, maar die man moet wel beloven dat hij van die Chinees z'n zijn dochter afblijft. En die Chinees die heeft me een bloedmooie dochter. Maar hij belooft hem drie verschrikkelijke Chinese Martelingen als hij dat mens toch aanraakt. 's Nachts wordt die reiziger wakker en die heeft me toch een opsteker zeg. Dat hij besluit toch naar het kamertje van die lekkere dochter te gaan. Nou die twee gaan verschrikkelijk liggen sporten. Daarna gaat ie stiekum terug naar zijn eigen kamertje en gaat slapen. De volgende morgen wordt hij wakker met een verschrikkelijke pijn op zijn borst. Dat hij opent zijn ogen en ziet een gigantisch rotsblok op zijn borst liggen. Zit er op die steen een briefje en daar staat op geschreven: "Eerste Chinese marteling: Rotsblok van 50 kg op borst." "Nou" denkt die man, "dat valt wel mee met die marteling". Dat hij staat op en hij sodemietert dat rotsblok uit het raam. Terwijl die steen naar buiten vliegt leest hij op de achterkant van die steen een briefje: "Tweede Chinese marteling: Linker testikel vastgebonden aan steen." Nou die steen is al uit zijn handen, dus hij besluit er maar achteraan de duiken. Ziet ie nog net aan het raam een briefje: "Derde Chinese marteling: Rechter testikel aan bed gebonden." wat ik voel m helemaal zelf hey, aaaaaahh

Vin
16-01-2003, 16:11
ahahahahahahahaha

saloua_lopez
16-01-2003, 17:52
wehehhehehhee...... hey vin... zet er nog een paar.. pleaasee....