Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoor Die Grap!!!!

Vin
16-01-2003, 12:21

Op een mooie zonnige dag rijd een ridder op zijn paard door het bos. Opeens ziet hij een kabouter door het bos rennen, na de eerste schrik te boven gekomen te zijn besluit hij om de kabouter te proberen te vangen. Als de ridder de kabouter gevangen heeft en hem mee wil nemen naar zijn jonkvrouw in het kasteel zegt de kabouter tegen hem dat hij 3 wensen mag doen als hij hem weer vrij laat. De ridder denkt" nou dat lijkt mij wel wat" dus zogezegd zogedaan: De eerste wens van de ridder is dat hij onsterfelijk wil worden. De kabouter spreekt een spreuk uit en de ridder is onstervelijk. De tweede wens is dat zijn paard ook onstervelijk word, want dat is wel makkelijk met mogelijke gevechten. De kabouter spreekt weer een spreuk uit en het paard is ook onstervelijk. Voor de derde wens wil de ridder zijn jonkvrouw verrassen en vraagt aan de kabouter of hij net zo'n grote als zijn paard kan krijgen. Na de derde spreuk is de kabouter weer vrij en de ridder vol trots weer naar zijn kasteel toe. Eenmaal binnen in het kasteel roept hij zijn jonkvrouw met de mededeling dat hij een verrassing voor haar heeft. De ridder pakt een dolk en steekt hem in zijn boorst en zegt "Kijk onstervelijk" en dat is nog niet alles hij steekt het paard ook in de boorst en ook het paard blijft leven. "En nu de grootste verrassing voor jou" zegt de ridder als hij zijn broek omlaag trekt. De jonkvrouw begint plotseling hardop te lachen. De ridder helemaal verbaast vraagt aan zijn vrouw wat er is en de vrouw zegt: "Ik heb nog nooit zo'n grote paardenk.u.t gezien."

zahia
16-01-2003, 12:29
hahahahahahah nu wil ik een mop vertellen waarom zetten de nedelanders nooit hun vuilnisbak buiten? omdat ze bang zijn dat de turken denken dat het markt is

minora
16-01-2003, 12:30
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel:

True_angel
16-01-2003, 12:55
:wow: :giechel:

menel023
16-01-2003, 13:51

HA HA HA HA HA

Vin
16-01-2003, 14:17
Mohammed een kleine Marokkaanse jongen zit op de lagere school en wil graag Nederlander worden. Dus hij naar zijn meester en vraagt aan hem meester ik wil zo graag Nederlander worden. Dus die meester zegt nou Mohammed je bent nu eenmaal Marokkaan dus ik denk niet dat dat mogelijk is. Maar zegt de meester als jij nou voor Nederlands en rekenen minimaal een 9 haalt dan ben je voor mij een Nederlander. Dus Mohammed leren, studeren, (hard) werken en uiteindelijk haalt ie dan voor rekenen en Nederlands een 9 op zijn rapport vol trots laat ie dat de meester zien en zegt... nu ben ik een Nederlander he? Ja hoor zegt de meester jij bent nu een Nederlander. Mohammed vol trots naar zijn huis(je) en laat het rapport aan zijn vader zien... vader trots en hoort tot zijn verbijstering dat Mohammed zegt... pa ik ben nu Nederlander, waarop zijn vader hem een paar rake hoeken geeft en zegt praat niet zo raar je bent nog steeds een Marokkaan. Met een dik oog gaat Mohammed naar zijn moeder en laat ook haar zijn rapport zien en zegt ook mam ik ben nu Nederlander... zijn moeder geeft hem nog een paar klappen en zegt nietes je bent gewoon een Marokkaan! Mohammed gaat woedend naar zijn kamer en denkt:Tfoee ik ben nog geen 10 minuten Nederlander en heb nu al een hekel aan Marokkanen!

True_angel
16-01-2003, 14:25
hmmm deze kende ik al :D

zahia
16-01-2003, 15:02
DEZE KEN IK AL :D

jawhara1
16-01-2003, 15:11
:lol: :lol:

Vin
16-01-2003, 15:26
LEES 3 CHINESE MARTELINGEN STAAT OOK OP DEZE FORUM

True_angel
16-01-2003, 15:27
hmmmmmmmm heb al gezien hebbie niks leuks meer?????? wan tik wil niet gaan stijken :huil:

Vin
16-01-2003, 15:33
Je staat iedere dag om 7.00 uur op om op je fietsje naar je werk te gaan. Je werkt de hele dag keihar d voor een hongerloontje. In de pauze dwalen je gedachten af: Wat zou het fijn zijn om iedere dag te kunnen uitslapen, 3 keer per jaar op vakantie naar de zon in het zuiden, als je 's middags ontwaakt ga je lekker ontbijten op een terras en dat iedere dag, ondertussen lekker bellend met je nieuwste Nokiaatje. Je rijdt de rest van de dag rond in de nieuwste Mercedes en roept mooie meiden na. Je hebt ontzag, de mensen durven je niet te benaderen. Je hoeft niks en toch stroomt het geld binnen. Waar het vandaan komt hoeft niemand te weten. Overal waar je komt wordt je overdreven vriendelijk benaderd, je krijgt overal een voorkeursbehandeling. Opeens heb je het....... Je wordt MAROKKAAN!!! Meer kans in de maatschappij .....

mimi3000
16-01-2003, 15:35
hihihihihihiihi LOL!!!!!!!!! :lol: :lol:

True_angel
16-01-2003, 15:36
hahahahhaahadie is ook leuk :D

zahia
16-01-2003, 15:53

hahahahahhahaha :lol: :lol: :lol: die is goed