Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Froger krijgt boete wegens dronken rijden

Pagina's : [1] 2

wackdack
02-12-2004, 15:25

Deze gast moet boeten. 3 maal zoveel als toegestaan René Froger is vandaag door de rechter veroordeeld tot een boete van 550 euro wegens rijden onder invloed. De zanger werd in oktober aangehouden met een alcoholprommilage van 1,4 in zijn bloed, bijna drie keer zoveel als is toegestaan. Froger kreeg verder een voorwaardelijke rijontzegging van zes maanden met een proeftijd van twee jaar opgelegd. ik vind dit veel te mild. NL is toch voor harde maatregelen? hard aanpakken zoiets dan.. gewoon 2 a 3 jaar vast zitten...in de cel tussen andere moordenaars... SLAPPE HAP ALLEMAAL

knor_zwijn
02-12-2004, 15:28
Deze gast moet boeten. 3 maal zoveel als toegestaan René Froger is vandaag door de rechter veroordeeld tot een boete van 550 euro wegens rijden onder invloed. De zanger werd in oktober aangehouden met een alcoholprommilage van 1,4 in zijn bloed, bijna drie keer zoveel als is toegestaan. Froger kreeg verder een voorwaardelijke rijontzegging van zes maanden met een proeftijd van twee jaar opgelegd. ik vind dit veel te mild. NL is toch voor harde maatregelen? hard aanpakken zoiets dan.. gewoon 2 a 3 jaar vast zitten...in de cel tussen andere moordenaars... SLAPPE HAP ALLEMAAL Weet je hoesnel je al op 1.4 zit, dat iet iets van 6 tot 8 drankjes, gewoon wat een gemiddelde Nederlander drinkt tijdens een etentje, ze moeten gewoon het maximale promilage bijstellen. Met 1.4 kan je nog prima rijden.

wackdack
02-12-2004, 15:32
Weet je hoesnel je al op 1.4 zit, dat iet iets van 6 tot 8 drankjes, gewoon wat een gemiddelde Nederlander drinkt tijdens een etentje, ze moeten gewoon het maximale promilage bijstellen. Met 1.4 kan je nog prima rijden. het is bewezen dat je na wat alcohol in lichaam langzamer reageert.. wanneer froger iemand dood had gereden met zijn 120 Km/u zou het in mijn ogen moord zijn geweest... bijstellen is geen oplossing.. alcohol aan banden leggen is misschien beter... het levert toch niets op al dat alcohol... alleen als je naar de kerk gaat krijg je wat..maar dat is het bloed van jezus...en aangezien niemand toch meer naar de kerk gaat kan je net zo goed alcohol ook verbieden.

knor_zwijn
02-12-2004, 15:47
het is bewezen dat je na wat alcohol in lichaam langzamer reageert.. wanneer froger iemand dood had gereden met zijn 120 Km/u zou het in mijn ogen moord zijn geweest... bijstellen is geen oplossing.. alcohol aan banden leggen is misschien beter... het levert toch niets op al dat alcohol... alleen als je naar de kerk gaat krijg je wat..maar dat is het bloed van jezus...en aangezien niemand toch meer naar de kerk gaat kan je net zo goed alcohol ook verbieden. Klopt weet jij ook dat mensen die goed verkouden zijn (bijvoorbeeld hooikoorts hebben) even langzaam reageren als iemand die 20 tot 30 bier heeft gedronken. Moeten mensen met hooikoorts ook verboden worden om auto te rijden? En als ze gepakt worden 3 jaar de cel in. Alcohol gebruik wordt zwaar overdreven omdat dit zo lekker in de politiek scoort.

wackdack
02-12-2004, 15:54

Klopt weet jij ook dat mensen die goed verkouden zijn (bijvoorbeeld hooikoorts hebben) even langzaam reageren als iemand die 20 tot 30 bier heeft gedronken. Moeten mensen met hooikoorts ook verboden worden om auto te rijden? En als ze gepakt worden 3 jaar de cel in. Alcohol gebruik wordt zwaar overdreven omdat dit zo lekker in de politiek scoort. nee hoor.... je kan iets doen... nl. niet drinken.. of tegen hooikoorts je pilletje slikken... zwak argument hoor knorrie

wackdack
02-12-2004, 16:41
welnee joh dat zie je helemaal verkeerd. in TEHERAN (waar ze NIET op alcohol controleren) zeggen de mensen en de overheid "HET IS DE WIL VAN ALLAH" er komt niet eens politie kijken, laat staan bekeuren of controleren op alcohol gebruik. En ze zuipen wat af hoor daar in het verre iran met eigen gestookte sterke drank. dan wordt het tijd dat rene daar naar toe gaat..... mag hij eindelijk legaal met meerdere vrouwen gaan ipv nu zo sneaky doen...

wackdack
02-12-2004, 16:41
vooral als er een zwaar christelijke regering aan de macht is. scheiding tussen kerk en staat is in nederland een lachertje. eke politieke moslim weet dat het een fluitje van een cent is om de macht weer aan de religie te geven iin nederland. power to the religion...

SambalBij
02-12-2004, 16:48
Weet je hoesnel je al op 1.4 zit, dat iet iets van 6 tot 8 drankjes, gewoon wat een gemiddelde Nederlander drinkt tijdens een etentje, ze moeten gewoon het maximale promilage bijstellen. Met 1.4 kan je nog prima rijden. als ik je tegen kom met 1.4 sleur ik je je auto uit als ik de kans krijg. met twee drankjes zit je al over het toegestane promilage. weet je dat vast. je weet dat het niet mag en je weet ook waarom, als je weer eens in de krant leest dat een dronken automobilist iemand heeft dood gereden. ik vind dat ze vroger moeten aanklagen voor poging tot doodslag met voorbedachte rade. willens en wetens dronken je auto in stappen. wat een gore *******.

wackdack
02-12-2004, 16:52
vooral islamieten wrijven zich alreeds in de handjes. kunnen zij allemaal voluit bidden de hele dag en de blanken gaan het slavenwerk doen. tuurlijk krijg je voor dat bidden vorstelijk betaald. je begint het al te leren... je hebt nu nog een keuze... je bent ; of voor ons, of tegen ons....

wackdack
02-12-2004, 16:53
als ik je tegen kom met 1.4 sleur ik je je auto uit als ik de kans krijg. met twee drankjes zit je al over het toegestane promilage. weet je dat vast. je weet dat het niet mag en je weet ook waarom, als je weer eens in de krant leest dat een dronken automobilist iemand heeft dood gereden. ik vind dat ze vroger moeten aanklagen voor poging tot doodslag met voorbedachte rade. willens en wetens dronken je auto in stappen. wat een gore *******. precies....

knor_zwijn
02-12-2004, 16:59
nee hoor.... je kan iets doen... nl. niet drinken.. of tegen hooikoorts je pilletje slikken... zwak argument hoor knorrie Ik als hooikoots gebruiker wil best wel even vertellen wat er onder andere op de bijsluiter van mijn hooikoorts medicijnen staat zoiets van: Kan sufheid en duizeligheid veroorzaken, kan concentratievermogen beinvloeden. tijdens gebruik geen zware machines bedienen of autorijden. Dus met mijn Medicijnen MAG ik helemaal geen autorijden, zonder wel, op zich vreemd uit onderzoek is gebleken dat alleen niezen in het verkeer al heel gevaarlijk is. Je doet namelijk je ogen dicht, je ogen moeten opnieuw de focus vinden, bij elkaar duurt dat 2 tot 3 seconden. Daarbij krijg je ook nog een spierverkramping van 1 seconde. Een mens kan beter met drank op rijden, overgens die rommel waar de politie mee meet werkt voor geen ene meter, en een bloedtest mag je weigeren. Alleen een rechter kan je hier schriftelijk toe dwingen, tegen de tijd dat dat rond is ben je al lang weer nuchter.

knor_zwijn
02-12-2004, 17:00
power to the religion... Ik moet overgens dronken rijden van mijn geloof, dat is gewoon vrijheid van godsdienst. :p

SambalBij
02-12-2004, 19:05
Ik moet overgens dronken rijden van mijn geloof, dat is gewoon vrijheid van godsdienst. :p als jij het van jou geloof nodig vind om daar ook een steentje aan bij te dragen, ben je voor mij gewoon een uitlaatneuker.

wackdack
02-12-2004, 21:02
Ik als hooikoots gebruiker wil best wel even vertellen wat er onder andere op de bijsluiter van mijn hooikoorts medicijnen staat zoiets van: Kan sufheid en duizeligheid veroorzaken, kan concentratievermogen beinvloeden. tijdens gebruik geen zware machines bedienen of autorijden. Dus met mijn Medicijnen MAG ik helemaal geen autorijden, zonder wel, op zich vreemd uit onderzoek is gebleken dat alleen niezen in het verkeer al heel gevaarlijk is. Je doet namelijk je ogen dicht, je ogen moeten opnieuw de focus vinden, bij elkaar duurt dat 2 tot 3 seconden. Daarbij krijg je ook nog een spierverkramping van 1 seconde. Een mens kan beter met drank op rijden, overgens die rommel waar de politie mee meet werkt voor geen ene meter, en een bloedtest mag je weigeren. Alleen een rechter kan je hier schriftelijk toe dwingen, tegen de tijd dat dat rond is ben je al lang weer nuchter. Gelukkig rijden de bussen en de treinen nog. en lopen lukt je vast ook nog wel. bewust achter het stuur kruipen na alcohol is moord met voorbedachte rade. Als ik zoiets meemaak beuk ik zo een persoon uit die klote auto en ik zorg met mijn eigen handen dat zo een dronken persoon zeker weten niet meer kan rijden die avond. ik ben overigens tegen geweld. ik ben vredelievend

wackdack
02-12-2004, 21:02

Ik moet overgens dronken rijden van mijn geloof, dat is gewoon vrijheid van godsdienst. :p dan moet je het gewoon doen ouwe.. in iran schijnt het volgens sommige hier te mogen.. enkeltje iran voor jou dan maar? :D

Pagina's : [1] 2