Bekijk originele versie : Wanneer kan je weten of je echt ontmaagd bent???
Belgique
02-12-2004, 15:06
wie kan mij daarbij een antwoord geven??
Belgique
05-12-2004, 19:41
niemand die er op kan antwoorden
TandjesFee
05-12-2004, 19:54
Als je voor de eerste keer geslachtsgemeenschap met iemand hebt... (intercourse)
je kan zelfs door gewoon een val ontmaagd worden en natuurlijk ook als met iemand naar bed bent geweest...
dus het veiligste is van gewoon naar de gyneacoloog te stappen en die kan dan antwoorden op je vraag
Als een penis helemaal in je .... is geweest, niet aan de ingang gewoon maar erin :rolleyes:
Dat kun je het beste zien wanneer de zon hoog aan de hemel staat en er geen enkel schaduw meer is te bekennen in je nabijheid. Let er echter wel op dat de bladeren dan nog niet van de bomen zijn gevallen want daar maken veel mensen nog weleens een fout mee.
Succes
Je kan het
femmedumaroc
06-12-2004, 19:06
als je duidelijk geslachtsgemeenschap hebt gehad en het er helemaal in is gegaan, want al die ander voorvalletjes kan het maagdenvlies alleen maar beschadigen en beetje scheueren. maar helemaal ontmaagd ben je als je het ding helemaal in je hebt gekregen
hoop je zo meer duidelijkheid te hebbe gegeven
Belgique
07-12-2004, 15:08
ik wil ook weten als je ontmaagd bent en je hebt dan een tijdje al geen sex
meer gehad dan gaat u maagdenvlies terug sluiten en dan kan je terug zeggen da je maagd bent
of heb ik het verkeerd???
Juist Ja Lopna Dat Is Helemaal Waar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Allure_80
07-12-2004, 21:26
je kan zelfs door gewoon een val ontmaagd worden en natuurlijk ook als met iemand naar bed bent geweest...
dus het veiligste is van gewoon naar de gyneacoloog te stappen en die kan dan antwoorden op je vraag
Door een val???? Whatever, girl! Waar heb je dit vandaan?!
sabah19utr
07-12-2004, 22:37
als je man op huwelijksnacht deze gebaren maakt :zweep: :stomp: . :auw:
dan weet je genoeg:hihi:
mumuslem
07-12-2004, 23:38
Als het bijna donker is en je steekt een brandende kaars met de vlam naar voren in je vagina en hij komt brandend uit je reet weer uit, dan weet je pas zeker dat je geen maagd meer bent. Dit is 1 van de vele beproevingen die de moslima tijdens de huwelijksnacht moets doorstaan, inshAllah.
alhoceima
08-12-2004, 00:19
tfoe hliek rotmongool!!! haal in ieder geval je avatar weg, stomme imbeciel!!!
lovebunny
08-12-2004, 00:36
ik wil ook weten als je ontmaagd bent en je hebt dan een tijdje al geen sex
meer gehad dan gaat u maagdenvlies terug sluiten en dan kan je terug zeggen da je maagd bent
of heb ik het verkeerd???
ohh tuurlijk gaat die niet sluiten.. hahaha....
Als dat zo was, was 50% van de marokkaanse bevolking maagd...
wie kan mij daarbij een antwoord geven??
Wanneer er een penis in jou vagina naar binnen gaat.. ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.