Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar kan je mooie Mar. Jurken kopen

Pagina's : [1] 2

Sanae_23_
16-01-2003, 12:02

Waar kan je mooie Jurken kopen (Bericht #) Hallo Allemaal Weet iemand van jullie waar je hele mooie Marokkaanse jurken kan kopen,, Ik ben naar Bab Marrakech In Amsterdam geweest maar daar hadden ze helaas neit zo mooie jurken,,, Groetjes San

lellaDina
16-01-2003, 12:04
Zimba in slotermeer die heeft echt mooie jurken. Trouwens het kan ook in Marokko!!!!!!!!

beppie_truus
16-01-2003, 12:14
ik heb in utrecht een winkeltje ondekt met hele mooie jurken

Sanae_23_
16-01-2003, 12:18
Origineel gepost door lellaDina Zimba in slotermeer die heeft echt mooie jurken. Trouwens het kan ook in Marokko!!!!!!!! Bedankt voor je reactie Een vriendin van mij gaat trouwen over 3 weken dus ik kan moeilijk naar Marokko ga en eenje kopen,, heb je voor mij misschien het adres van Zimba? Groetjes San :zwaai: :zwaai:

Sanae_23_
16-01-2003, 12:19

Origineel gepost door beppie_truus ik heb in utrecht een winkeltje ondekt met hele mooie jurken ook bendank voor je bericht,, En heb jij misschien voor mij ook het adres van het winkeltje ?? Groetjes SAn

Vin
16-01-2003, 12:23
ZIMBA IS wel goed ja maar je kan beter naar die ene bij mercatoroplein gaan ( ik weet die naam even niet meer). Bab Marakech had vroeger mooie jurken maar nu is het alleen maar troep van koningnedag. Anders moet je naar MOCROLAND.

beppie_truus
16-01-2003, 12:27
Origineel gepost door Sanae@23 ook bendank voor je bericht,, En heb jij misschien voor mij ook het adres van het winkeltje ?? Groetjes SAn ik weet het adres niet uit mijn hoofd ik rij er altijd langs als ik naar mijn werk in maarssen ga. maar ik zal er de volgende keer op letten wat het adres is. ze heeft echt betoverende jurken in de etalage staan en ik heb van een vriendin begrepen dat ze ook niet zo duur is.

minora
16-01-2003, 12:38
Origineel gepost door beppie_truus ik weet het adres niet uit mijn hoofd ik rij er altijd langs als ik naar mijn werk in maarssen ga. maar ik zal er de volgende keer op letten wat het adres is. ze heeft echt betoverende jurken in de etalage staan en ik heb van een vriendin begrepen dat ze ook niet zo duur is. het is een zijstraat van kanaalstraat toch? daar was ik met soumaya1 geweest. volgens mij is het javastraat, maar weet het niet zeker :zwaai:

beppie_truus
16-01-2003, 12:42
Origineel gepost door minora het is een zijstraat van kanaalstraat toch? daar was ik met soumaya1 geweest. volgens mij is het javastraat, maar weet het niet zeker :zwaai: nee is niet eens in de buurt van de kanaal straat het is de andere kant op als je met bus 38 vanuit utrecht naar maarssen gaat dan is het de halte na de majellapark

Onslaught
16-01-2003, 12:43
Origineel gepost door minora het is een zijstraat van kanaalstraat toch? daar was ik met soumaya1 geweest. volgens mij is het javastraat, maar weet het niet zeker :zwaai: hmmmmmmm wat dede jullie daaaaaar??????

True_angel
16-01-2003, 12:43
in belgie (brussel) hebben ze ook hele mooie jurken :D

wafa_armani
16-01-2003, 12:45
Origineel gepost door Sanae@23 Waar kan je mooie Jurken kopen (Bericht #) Hallo Allemaal Weet iemand van jullie waar je hele mooie Marokkaanse jurken kan kopen,, Ik ben naar Bab Marrakech In Amsterdam geweest maar daar hadden ze helaas neit zo mooie jurken,,, Groetjes San in Utrecht, op de croeselaan...vanaf het station met lijn 1 (richting lunetten) te bereiken, je ziet het vanzelf, je moet de hele tijd naar links kijken :D ;) xXxarmanixXx ze hebben daar echt prachtige jurken!

TwinkleEye_19
16-01-2003, 12:46
Origineel gepost door Sanae@23 Waar kan je mooie Jurken kopen (Bericht #) Hallo Allemaal Weet iemand van jullie waar je hele mooie Marokkaanse jurken kan kopen,, Ik ben naar Bab Marrakech In Amsterdam geweest maar daar hadden ze helaas neit zo mooie jurken,,, Groetjes San Ik laat ze altijd maken bij die mevrouw op de Croeselaan. Je kunt uit tijdschirften kiezen wat je wilt, dan heb je zeker exclusieve op maat en in de kleur en stof die jij wilt. Wellah, je steelt gewoon de show. Ze worden in Marokko gemaakt, en als de jurk terug is en het bevalt je niet, verkopen ze hem door. Doen ze ook als je niet komt opdagen. Ik ga zaterdag even daar langs, omdat ze dan navraag heeft gedaan in Maroc over een kleur die ik wilde :D. Een ding: Kopen is goedkoper, want het kost best veel voor 1 jurk :(

wafa_armani
16-01-2003, 12:46
(helemaal aan het einde van de Croeselaan)

minora
16-01-2003, 13:05

Origineel gepost door Onslaught hmmmmmmm wat dede jullie daaaaaar?????? ze kwam me ophalen, lief he? toen zijn we ff een paar winkels in geweest ;)

Pagina's : [1] 2