Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat betekent dit?

Umm3isa
02-12-2004, 14:29

hallo ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen. ik was nog maagd vooralleer ik trouwde, dus ik wist van niets af (op sexueel gebied) nu zit ik met een vraag. over men man en zen ***. hij trekt veel af (dus met zen handen heen en weer met zen piemel) soms doet die het nadat we gemeenschap hebben en soms gewoon als hij in bed is. Ik weet echt niet wat dat betekent? Kan ieman vanjullie me een eerlijk antwoord geven. is het misschien omdat hij niet aan zijn trekken komt ofzo? Help me aub een hopeloos meid

zinazinazina
02-12-2004, 14:48
hallo ik hoop dat iemand van jullie me kan helpen. ik was nog maagd vooralleer ik trouwde, dus ik wist van niets af (op sexueel gebied) nu zit ik met een vraag. over men man en zen ***. hij trekt veel af (dus met zen handen heen en weer met zen piemel) soms doet die het nadat we gemeenschap hebben en soms gewoon als hij in bed is. Ik weet echt niet wat dat betekent? Kan ieman vanjullie me een eerlijk antwoord geven. is het misschien omdat hij niet aan zijn trekken komt ofzo? Help me aub een hopeloos meid naja je geeft antwoord op je eigen vraag... maar waarom vraag je het zelf niet aan hem....??/

meknessia86
02-12-2004, 15:08
Ik denk toch dat het beter is om het aan je man te vragen, ik zou het ook niet weten eigenlijk :)

female_additude
02-12-2004, 21:01
meid mannen zijn onverzadigbaar...

Hoogervorst
02-12-2004, 21:08

Vreemd verhaal hoor. De meeste mannen komen gewoon klaar tijdens de gemeenschap, en vaak eerder dan de vrouw. Jij kan dus eigenlijk gelukkig zijn :rolleyes: Dus dat snap ik niet... Daarnaast vind ik het niet heel netjes om je 'zomaar' in bed af te trekken waar je vrouw bij is. Behalve als jullie beiden dat doen, dat kan heel opwindend zijn, soms bij jezelf, soms bij de ander.. maar alleen.. :confused: Maar vraag het hem....

Umm3isa
03-12-2004, 12:23
bedank voor jullie reacties, maar een antwoord op men vraag heb ik niet gekregen spijtig genoeg. Het aan hem vragen vind ik nietkunnen, ik schaam me ervoor om hem dit te vragen, ik durf het niet, maar misschien dat de jongens het antwoord weten? Reageer dan aub

zinazinazina
03-12-2004, 14:07
bedank voor jullie reacties, maar een antwoord op men vraag heb ik niet gekregen spijtig genoeg. Het aan hem vragen vind ik nietkunnen, ik schaam me ervoor om hem dit te vragen, ik durf het niet, maar misschien dat de jongens het antwoord weten? Reageer dan aub kijk wij kunnen er op antwoorden .. maar daar heb je echt niets aan .. hij is de enige met het eichte antwoord.. dus je kan echt beter bij hem wezen.. als man en vrouw kunne jullie daar vast wel normaal over praten...het is eenmaal een vraag waar je mee zit .. en hij zal het vast ook wel begrijpen ... ;) ik wens je veel succes meid

karimake
03-12-2004, 14:34
Salaamoe3alajkoem umm3isa, Ik wou je gewoon even zeggen, dat je je de vraag toch niet moet stellen of ie wel aan zen trekken komt, ik bedoel volgends mij merk je toch meteen als ie aan zen trekken komt of niet....?? En idd ik vind het ook wel niet kunnen dat ie dat zomaar doet waar je bij bent... ofwel doen jullie het samen, maar toch niet alleen?? Maar meid hij is je man, en je moet met hem over ALLES kunnen praten, raap je moed bijeen, en vraag het hem gewoon... Misschien wil hij dat ook wel, dat je het hem vraagt... misschien zit hij met iets, ik weet het niet... maar ik vind het wel spijitg voor je... Lieve zuster, vraag het hem... want of wij nu antwoorden of niet? het is jouw man, en wij kunnen niet weten waarom hij dat doet, snap je? Wa3alajkoem salaam wr wb En als je toch een over wat wil praten kan je me altijd persoonlijk ook contacteren via men emailadres... Hou je goed, Karima