Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen gezocht voor hun mening!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
02-12-2004, 14:21

Hallo! Wij zijn Nadine en Anniek en we zitten op de opleiding HEBO in Maastricht. Wij houden nu maandag een presentatie voor het vak Intercultural Communication over de situatie in Nederland tussen allochtonen en autochtonen met betrekking tot de moord op Theo van Gogh. Met name allochtonen van Islamitische achtergrond. Wij zoeken mensen die ons willen helpen met ons onderzoek. Ben je bereid een niet al te lange enquete in te vullen, stuur ons dan aub zo snel mogelijk een privé bericht. Zelf zijn we twee autochtone Nederlanders en we zijn geinteresseerd in jullie mening! Je bent niet verplicht alle vragen te beantwoorden. Groetjes en alvast bedankt...! Nadine en Anniek.

RECHTUIT
02-12-2004, 14:32
Neen wij willen jullie niet helpen.Jullie komen enkel bij ons als jullie er profijt aan hebben. Dus zeg ik vertrekt en kom nooit meer terug.Het enige wat wij allochtonen aan jullie media-autochtonen is miserie.Dus vertrekt naar jullie land en blijf daar blanke media-autochtonen. En aan alle broeders en zusters allochtonen die jullie toch willen helpen krijgen van mij de officiele stempel van EZEL van het jaar.Dus jullie twee blanke profituurkes vertrekt en kom nooit meer terug.

metalex79
02-12-2004, 14:34
Dus vertrekt naar jullie land en blijf daar blanke media-autochtonen. RACIST! overigens wonen zij in hun eigen land en weet jij helemaal niks van hun achtergrond.....

Wael_progressiv
02-12-2004, 14:37
Hallo! Wij zijn Nadine en Anniek en we zitten op de opleiding HEBO in Maastricht. Wij houden nu maandag een presentatie voor het vak Intercultural Communication over de situatie in Nederland tussen allochtonen en autochtonen met betrekking tot de moord op Theo van Gogh. Met name allochtonen van Islamitische achtergrond. Wij zoeken mensen die ons willen helpen met ons onderzoek. Ben je bereid een niet al te lange enquete in te vullen, stuur ons dan aub zo snel mogelijk een privé bericht. Zelf zijn we twee autochtone Nederlanders en we zijn geinteresseerd in jullie mening! Je bent niet verplicht alle vragen te beantwoorden. Groetjes en alvast bedankt...! Nadine en Anniek Kun je enquette niet gewoon hier neerzetten?

RECHTUIT
02-12-2004, 14:38

RACIST! overigens wonen zij in hun eigen land en weet jij helemaal niks van hun achtergrond.....vertrekt vertrek vertrekt naar u land vertrekt vertrekt vertrekt naar u land vertrekt vertrekt vertrekt naar u land Zo ben ik RECHTUIT.

Smirnoff
02-12-2004, 14:49
Sorry hoor Nadine + Anniek, maar van welke planeet komen jullie eigenlijk? Ik vind jullie lief, onschuldig en naief. Als ik jullie oproep nu een jaar of 10 geleden had gelezen, dan had ik 'm nog wel begrepen. Hebben jullie jezelf al eens afgevraagd hoe het in godsnaam komt dat jullie nog steeds geen mensen kennen met een islamitische achtergrond? En dan laat je zo'n schattig berichtje achter op een forum waar de vonken vanaf spatten. Goede raad: ga de straat op, kijk om je heen, praat eens met je buren en verlaat dat blanke ivoren torentje.

metalex79
02-12-2004, 14:52
vertrekt vertrek vertrekt naar u land vertrekt vertrekt vertrekt naar u land vertrekt vertrekt vertrekt naar u land Zo ben ik RECHTUIT. en toch vertrek ik niet...jammer voor jou.....

HollandseVriend
02-12-2004, 14:53
Neen wij willen jullie niet helpen.Jullie komen enkel bij ons als jullie er profijt aan hebben. Dus zeg ik vertrekt en kom nooit meer terug.Het enige wat wij allochtonen aan jullie media-autochtonen is miserie.Dus vertrekt naar jullie land en blijf daar blanke media-autochtonen. En aan alle broeders en zusters allochtonen die jullie toch willen helpen krijgen van mij de officiele stempel van EZEL van het jaar.Dus jullie twee blanke profituurkes vertrekt en kom nooit meer terug. Hoofdstuk 4 148. Allah houdt niet van het uiten van beledigende taal in het openbaar, behalve door iemand, die onrecht wordt aangedaan; en Allah is Alhorend, Alwetend. Ik geloof niet dat het verzoek van bovenstaande dames iets uitademde van onrecht. Allah schaamt zich voor mensen zoals jij.... je kan beter in de Koran lezen dan hier je tijd op het forum te verdoen.

mobo24
02-12-2004, 15:01
Neen wij willen jullie niet helpen.Jullie komen enkel bij ons als jullie er profijt aan hebben. Dus zeg ik vertrekt en kom nooit meer terug.Het enige wat wij allochtonen aan jullie media-autochtonen is miserie.Dus vertrekt naar jullie land en blijf daar blanke media-autochtonen. En aan alle broeders en zusters allochtonen die jullie toch willen helpen krijgen van mij de officiele stempel van EZEL van het jaar.Dus jullie twee blanke profituurkes vertrekt en kom nooit meer terug. Citaat van slimmerdje... "En aan alle broeders en zusters allochtonen die jullie toch willen helpen krijgen van mij de officiele stempel van EZEL van het jaar"....... Met zo een onzinnige reactie bekroon jij jezelf tot ezel van het jaar...... :maf:

knor_zwijn
02-12-2004, 15:05
ik ken wel mensen met een islamitische achtergrond, zelfs een groepslid is islamitisch. Alleen hebben we niet genoeg aan 5 enquetes, maar willen we er graag meer. En uit verschillende delen van nederland. We denken niet dat we naief zijn maar we proberen juist aan te geven dat we niet op verkeerde dingen uit zijn en voor jullie mening open staan. Het hele probleem is juist ontstaan door allochtonengeknuffel, wat jij wilt doen is de geitenwollensok opnieuw uitvinden. Jullie zijn dus HEEL naief, eindelijk begint de politiek erachter te komen hoe naief ze zijn geweest. Komen jullie de jaren '60 politiek eens nadoen. Ik zou je echt aanraden om je eerst eens te verdiepen in het overheidsbeleid van de afgelopen 30 jaar ten opzichte van allochtonen. Kijken waartoe het heeft geleid en dan nog eens een enquete opzetten.

HollandseVriend
02-12-2004, 15:08
Het hele probleem is juist ontstaan door allochtonengeknuffel, wat jij wilt doen is de geitenwollensok opnieuw uitvinden. Jullie zijn dus HEEL naief, eindelijk begint de politiek erachter te komen hoe naief ze zijn geweest. Komen jullie de jaren '60 politiek eens nadoen. Ik zou je echt aanraden om je eerst eens te verdiepen in het overheidsbeleid van de afgelopen 30 jaar ten opzichte van allochtonen. Kijken waartoe het heeft geleid en dan nog eens een enquete opzetten. ze vroeg geloof ik niet naar de mening van autochtone rechtse nederlanders,.. want die meningen kent ze al

RECHTUIT
02-12-2004, 15:14
Nadine , ik heb juist telefoon ontvangen van u mamie ,zij zegt dat je onmiddelijk naar huis moet gaan omdat zij visjes heeft gebakken.Breng citroen mee.

RECHTUIT
02-12-2004, 15:17
Als ik het niet aardig vraag, Is het ook niet goed. Dan ben ...je een racist. En dat ben ik niet, ik vraag gewoon of jullie willen meewerken aan een enquete. Ik vraag dit jullie precies zoals ik dat autochtone Nederlanders ook zou vragen. Ik wil ook niet proberen om heel nederland hiermee te verbeteren ofzo. Ik heb gewoon niet goed kan zeggen wat ik bedoel. WHAWHAWHAHWOWHOWHOWHO niemand wil jullie helpen. Dat klinkt als muziek in mijn oren. Moet niet enkel bij ons komen als het u past moet ook langskomen als het iets minder past ook.Ga nu maar niemand wil jullie helpen .DADAAAAAAA

knor_zwijn
02-12-2004, 15:22
Als ik het niet aardig vraag, Is het ook niet goed. Dan ben je een racist. En dat ben ik niet, ik vraag gewoon of jullie willen meewerken aan een enquete. Ik vraag dit jullie precies zoals ik dat autochtone Nederlanders ook zou vragen. Ik wil ook niet proberen om heel nederland hiermee te verbeteren ofzo. Ik heb gewoon niet goed kan zeggen wat ik bedoel. Welkom op marokko.nl, het domein van de niet geintegreerde allochtoon.

keurdocent
02-12-2004, 15:22

Neen wij willen jullie niet helpen.Jullie komen enkel bij ons als jullie er profijt aan hebben. Dus zeg ik vertrekt en kom nooit meer terug.Het enige wat wij allochtonen aan jullie media-autochtonen is miserie.Dus vertrekt naar jullie land en blijf daar blanke media-autochtonen. En aan alle broeders en zusters allochtonen die jullie toch willen helpen krijgen van mij de officiele stempel van EZEL van het jaar.Dus jullie twee blanke profituurkes vertrekt en kom nooit meer terug. Met jou REACTIE HEB JE EEN GROOT DEEL VAN HET ONDERZOEK BEANTWOORD...MAAR HELAAS WEER EEN VALSE INDRUK OVER ONS GEGEVEN :traan1:

Pagina's : [1] 2 3 4