Bekijk originele versie : geen initiatiefneemster
heb net een gesprek gehad met mijn stagebegeleidsters, een evaluatiegsprek, sjies man ze hebben me echt wakker gemaakt, ik was in het begin sjoo gemotiveerd en nu niet meer:( ik vond andere dingen interessanter en deed weinig hiero en nu vinden ze ( ze hebben gelijk) ik ben geen initatiefneemster:( sjies man dit had ik nodig iemand die me wakker schud echt wie van jullie heeft dit ook ik verander telkens de ene keer ben ik zo gemotiveerd en wil ik de beste zijn en neem ik initiatief en d andere keer heb ik zoiets van boeie ik ben lui en het interesseert me niet maar ja dat wil ik helemaal niet :kwaad: wie heeft dit ook ??? :(.
Itsjustme
16-01-2003, 11:04
he lieverd, dat komt omdat je steeds hetzelfde moet doen op een gegeven moment heb je gewoon zoiets van f*** it maar he alles komt goed zina insallah ik weet hoe je voelt hoor got the same shit over here haha maar ja
Origineel gepost door helleau
heb net een gesprek gehad met mijn stagebegeleidsters, een evaluatiegsprek, sjies man ze hebben me echt wakker gemaakt, ik was in het begin sjoo gemotiveerd en nu niet meer:( ik vond andere dingen interessanter en deed weinig hiero en nu vinden ze ( ze hebben gelijk) ik ben geen initatiefneemster:( sjies man dit had ik nodig iemand die me wakker schud echt wie van jullie heeft dit ook ik verander telkens de ene keer ben ik zo gemotiveerd en wil ik de beste zijn en neem ik initiatief en d andere keer heb ik zoiets van boeie ik ben lui en het interesseert me niet maar ja dat wil ik helemaal niet :kwaad: wie heeft dit ook ??? :(
Aaaah, wallah I know what you mean!!!!! Ik ook hier, heel vaak zegt die stagebegeleider jaaa, als er iets is, of als je iets wil, dan moet je het AANGEVEN!! De ene keer stel ik de ene vraag achter de andere en de volgende dag heb ik echt geen zin en ga ik maar een beetje zitten internetten en wil ik niks vragen. Maar nu het voor mij ook bijna erop zit, heb ik ook zoiets van damnn, waarom doe ik niet iedere dag zo gemotiveerd..Want ja, hun moeten me wel beoordelen en dan gaan ze zeggen ze nam het initiatief niet enz. Wallah ik ben blij als ik weer terug naar school kan, lekker weer mezelf zijn, HEEERLIJK....
tja feit is dat ik lui ben en nooit zin heb in iets mensen geven mij advies over mijn verslag:rolleyes:
Aaaaah, wallah we zitten in hetzelfde schuitje!!! ;)
inderdaad dat heb ik nou fadika morgen is mijn laatste dag en ik heb nu een tweede kans gekregen om mijn versag te verbeteren het was magertjes:( dus ik krijg nu allemaal ideeen waar ik zo mee aan de slag ga en morgen ga uitwerken en volgende week in ga leveren het was nooit in me opgekomen om mijn verslag terug te vragen en te verbeteren:rolleyes: dat bedoel ik met luiheid:rolleyes: het is dat mijn begeleidster van mijn stage het aan mijn lerares had gevraagd anders zou ik het nooit doen:(
Wajouwww, zoveeeel dingen die ik gewoon herken man!! Ook bij mij, die stagebegeleider gaf iedere keer aan dat ie me wilde helpen bij m'n presentatie. En ik iedere keer, ja ik doe het zelf wel, ik werk er thuis ook aan, hij zoo ja als je iets moet weten dan moet je het maar zeggen. En ik natuurlijk eigenwijs, nee ik doe het zelf wel allemaal. Had gewoon geen zin in z'n gezeik. Maar nu kom ik erachter dat ik toch een paar dingen moet weten en dat ik z'n hulp toch wel nodig heb. Maarree nu moet ik mezelf dus ff vet bewijzen en ff heeeel goed die info opzoeken enz een MEGAAApresentatie gaan houwen!!!
Komt wel goed meid ;) InshaAllah...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.