Bekijk originele versie : verbod SUBMISSION 2
mohammedALI
02-12-2004, 13:03
Dit stond op Rtlz :
Laatst gewijzigd: 02-12-2004 11:20
Moslims eisen verbod op vervolg Submission
Een aantal moslims eist een verbod op het vervolg van de film Submission van VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali en de vermoorde filmmaker Theo van Gogh. Dat meldt hun advocaat R.Moszkowicz.
Godslasterlijk
Zij willen ook dat de rechter Hirsi Ali verbiedt om zich voortaan nog kwetsend, grievend of godslasterlijk uit te laten over de islam. Hirsi Ali maakte vorige week bekend aan een vervolg te werken.
Mishandeling
Submission gaat over de mishandeling van moslimvrouwen. Het thema van het tweede deel van Submission is de manier waarop volgens Hirsi Ali de islam het individu onderdrukt.
Den Haag
Het kort geding waarin het verbod wordt gevraagd, wordt naar verwachting bij de rechtbank in Den Haag behandeld, zegt Moszkowicz. Dat was volgens hem de laatste bekende woon- en verblijfplaats van Hirsi Ali, die sinds de moord op Van Gogh ondergedoken zit. Een datum is nog niet bekend.
OPROEP
Hierbij roep ik alle broeders en zusters op dit kort geding te ondersteunen met een demostratie op de gehouden dag van het kortgeding.
Allahu ahkbar
metalex79
02-12-2004, 13:07
Hmmmzzz...grappig da er altijd op alles diverse topics verschijnen.....
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=427049
mohammedALI
02-12-2004, 13:12
laat haar toch lekker komen met dat filmpje van haar MAAR dan moet ze wel zo strijdlustig zijn om met ons DE MOSLIMVROUWEN in gesprek te kunnen gaan ipv bij elke oproep af te zeggen of torenhoge bedragen te vragen.... !!!!!
Zij moet dan wel met ons daar over kunnen praten en en ons daarover laten spreken om haar rechtstreeks het weerwoord te kunnen geven en niet een filmpje maken en je daarna laten omringen door 5 bodyg. en niets meer van zich laten horen!
van mij mag dat filmpje komen..... ze zal inshallah nog dieper zinken en inshallah zal zij diegene zijn die vernietigd zal worden
Het is me nu ook duidelijk waar ze het voor doet. Ze wil er geld aan verdienen. Mischien is het niet eens haar standpunt maar ziet ze er een markt voor. Dat daar doden bij vallen maakt haar kennelijk niets uit.
Die bodyguards betalen wij . Die betaalt ze niet zelf . Die jongens kosten al gouw 140 euro per uur.
Ze geeft me de indruk dat ze niets om dit land geeft en ook niets om Moslima's
HabibiZoef
02-12-2004, 13:17
Ze hebben het wel gesnapt nu, ipv iemand doden naar de rechter stappen
mohammedALI
02-12-2004, 13:29
ben t totaal eens met dat laatste.... ze uit haar frustraties en pakt daarmee diegene die volgens haar t meest kwetsbare zijn en nu ze heeft gemerkt dat ze geld ermee verdient heeft ze er dikke lol in.... :rolleyes:
Ik denk dat ze het daar om doet , want als je echt alchter je princieps staat neem je iedere mogelijkheid aan om met moslima's te praten. Overigens is dat al haar plicht als kamerlid vaarvoor ze al flink betaald wordt. Ze wil schijnbaar dubbel betaald worden.
Best kans dat de rechter het gaat verbieden want er komen veel onlusten van .
Overigens bewijst het ook dat ze niets om haar familie geeft.
het is niet onmogelijk dat die ontvoerd gaan worden om zo een dwang middel te hebben om haar te stoppen. Ze brengt haar eigen familie in gevaar omwille van wat centen.
mohammedALI
02-12-2004, 13:34
Hirshi Ali bellen !!!
volgens de site www.tweedekamer.nl kan je kamerleden bellen.
Ik heb niet echt de hoop haar te kunnen bereiken.
Ze zal wel druk bezig zijn met haar filmpjes
Het is mogelijk om een kamerlid gewoon op te bellen in de Tweede Kamer (telefoon 070-3182211). Het is niet altijd gezegd dat u dan ook meteen het betrokken kamerlid aan de lijn krijgt, maar u krijgt in ieder geval wel een medewerker van het kamerlid te spreken, die uw zaak aan het kamerlid zal voorleggen. U krijgt dan zeker antwoord, of een verzoek om eens te komen praten.
In het algemeen is het niet verstandig om zonder afspraak naar het gebouw van de Tweede Kamer te komen in de hoop kamerleden te spreken te krijgen. Daarvoor zijn hun agenda's meestal te vol.
ElAlamein
02-12-2004, 13:36
Hoe kun je in GoDSNAAM iets verbieden, wat je niet hebt gezien?
Ik hoop dat, en dat heeft de heer Moskowitz, als jood natuurlijk wel vertelt, aan de mensen die hem inhuurden, dat de rechter waarschijnlijk zal zeggen, dat je niet HOEF te kijken! Er zit een knop aan je toestel!
Maar ja, dit alles toont wel, hoe angstig de voornamelijk mannelijke moslims zijn, voor een verknipt meisje!
dat vind ik VEEL VERDACHTER!
ElAlamein
02-12-2004, 13:39
Hirshi Ali bellen !!!
In het algemeen is het niet verstandig om zonder afspraak naar het gebouw van de Tweede Kamer te komen in de hoop kamerleden te spreken te krijgen. Daarvoor zijn hun agenda's meestal te vol.
Tja ze WERKEN, en een volle agenda is voor Mohammed Ali een nog onbekend fenomeen!
Maar goed, je kunt natuurlijk ook een kamerlid van ZIJN FIETS TREKKEN!
mohammedALI
02-12-2004, 13:44
De plannen van Hirshi ali met submission 2
VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali werkt aan een vervolg op Submission, de film over de mishandeling van moslimvrouwen die ze eerder met de vermoorde cineast Theo van Gogh maakte.
Het ondergedoken Kamerlid zegt dat maandag in een interview met NRC/Handelsblad.
Het is het eerste vraaggesprek met het zwaar bedreigde Kamerlid sinds de moord op Van Gogh. Het thema van het tweede deel van Submission is volgens Hirsi Ali de manier waarop volgens haar de islam het individu onderdrukt. ,,Met als uitgangspunt de positie van de vrouw. En daarnaast wil ik nog steeds het islamitisch onderwijs afschaffen. Niet afbranden dus! Dat is iets heel anders.''
( ik vraag me zelf af hoe het kan dat een azielzoekster even de rechten van de nederlanders komt afschaffen (daarmee bedoel ik het recht op bijzonder onderwijs ))
(Ayaan Hirsi Ali)
Hirsi Ali werkt verder ook aan een boek dat de titel Shortcut To Enlightenment heeft. ,,Ik wil moslims de korte weg wijzen naar de Verlichting'', aldus Hirsi Ali.
Meer humor
Producent Gijs van de Westelaken, de zakenpartner van de vermoorde regisseur, bevestigt dat er contact met de politica is geweest over het maken van de volgende Submission-film. ,,Het plan was altijd al om meerdere films te maken'', vertelt hij. ,,Theo wilde de volgende delen ook wel regisseren, maar hij eiste wel meer humor in de vervolgen. Hij heeft ook de helft van het script van Submission I geschrapt omdat mensen volgens hem na tien minuten wel zouden afhaken.''
Van de Westelaken wil nog niet speculeren over welke regisseur Van Gogh zou kunnen vervangen bij het maken van nieuwe Submission-film. ,,We wachten tot Ayaan met concrete plannen komt.''
Internationaal trekt dit ook veel aandacht
mohammedALI
02-12-2004, 13:50
Tja ze WERKEN, en een volle agenda is voor Mohammed Ali een nog onbekend fenomeen!
Maar goed, je kunt natuurlijk ook een kamerlid van ZIJN FIETS TREKKEN!
Ze werkt zo hard dat ze nooit in de kamer komt :)
BerberDude
02-12-2004, 13:55
Ik ben juist heel benieuwd naar de film
Ik denk dat de film helpt bij de modernisering van de Islam
mohammedALI
02-12-2004, 14:03
Ik ben juist heel benieuwd naar de film
Ik denk dat de film helpt bij de modernisering van de Islam
De waarheid van Allah is eeuwig en niet onderhevig aan de kronkels van de tijd.
En kan dus niet hervormt worden.
Wat ga je dan krijgen : Homo moskee , lesbische moslima's die kinderen adopteren. Homosexuelen Imams . zedenloosheid ect ect .
Allah zal door de hervormingen vergeten worden en is het einde van de islaam.
In plaats daarvan komt er een geloof dat vergelijkbaar is met het christendom.
painfromage
02-12-2004, 14:03
Wie/wat denken ze (de "eisende moslims") eigenlijk te beschermen met een verbod op een film.
En waar tegen.
metalex79
02-12-2004, 14:06
De waarheid van Allah is eeuwig en niet onderhevig aan de kronkels van de tijd.
En kan dus niet hervormt worden.
Wat ga je dan krijgen : Homo moskee , lesbische moslima's die kinderen adopteren. Homosexuelen Imams . zedenloosheid ect ect .
Allah zal door de hervormingen vergeten worden en is het einde van de islaam.
In plaats daarvan komt er een geloof dat vergelijkbaar is met het christendom.
grap¨pig dat je t christendom gelijk noemt met homosexualiteit......want ook t christendom keurt t niet goed.....Overigens valt t me wel op dat je t altijd over homosexualiteit hebt...zity je iets dwars of zo? Bang dat we achte je echte geaardheid komen?
mohammedALI
02-12-2004, 14:15
grap¨pig dat je t christendom gelijk noemt met homosexualiteit......want ook t christendom keurt t niet goed.....Overigens valt t me wel op dat je t altijd over homosexualiteit hebt...zity je iets dwars of zo? Bang dat we achte je echte geaardheid komen?
Gelukkig zijn niet alle christenen het er mee eens , maar in nederland wel veel .
Dat niet in het buitenland ( gelukkig) : Oostenrijk erkent homohuwelijk niet (ND, 6 november 2004). Oostenrijk erkent een in Nederland gesloten homohuwelijk niet. Dat blijkt uit een uitspraak van het Constitutionele Hof. De zaak was aangespannen door een Amerikaan die geen verblijfsvergunning kreeg omdat hij zich met zijn Duitse partner in Oostenrijk wilde vestigen. De Oostenrijkse homobeweging heeft woedend gereageerd op de uitspraak.
Homosexualiteit is een van de beste voorbeelden van verval van het geloof , daarom haal ik het aan . Het is namalijk waar ALLAH op tegen is. Ik vind het dan grappiger om te zien dat juist Nederlandse kerken die opnieuw hervormt zijn wel het homohuwelijk verbinden / inzegenen. Zeer opmerkelijk gezien de uitspraken van god in de bijbel. Die kerken hebben dus niets meer met god te maken
Als je leviticus 20 leest ( wetten van god aan Mozus ) , dan staat daar ook te lezen dat als wij het niet zullen stoppen , hij het zal doen.
Daarvoor is er AIDS . Dit is vermoedelijk de straf van god voor homosexuelen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.