Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stel je toch eens voor......

Pagina's : [1] 2 3

AnouarBlueEyes
16-01-2003, 10:14

:confused: Ik weet het ff niet meer..... Stel je maar gewoon wat voor..... :rolleyes:

jawhara1
16-01-2003, 10:15
ik ben me aan het voorstellen dat jij een beetje :toink: bent

Itsjustme
16-01-2003, 10:16
dat ik nu in mn bedje lag in plaats van achter mn bureauuuuu :(:(

FaDiKa
16-01-2003, 10:41
Stel je eens voor dat je op een dag wakker wordt en de hele wereld is leeg. Geen mensen, geen auto's, geen winkels, nikssss, noppesssss, nadaaaaaaaaa..... Alleen jij, helemaal alleen op de wereld, wajouwww wat zou je dan doen???

fatoucha_k
16-01-2003, 11:31

ik stel me voor......dat ik kon vliegen o fdat ik vrij kon zwemmen.... ik stel me ook voor dat ik vrij was dat ik helemaal alleen ben op deze wereld....dat mijn hoofd helemaal leeg was van gedachten...... ik stel me voor dat ik eindeloos kon slapen......zonder dat ik wakker wordt of gewekt wordt........ ja wat nog meer?????

zahia
16-01-2003, 11:41
Origineel gepost door FaDiKa Stel je eens voor dat je op een dag wakker wordt en de hele wereld is leeg. Geen mensen, geen auto's, geen winkels, nikssss, noppesssss, nadaaaaaaaaa..... Alleen jij, helemaal alleen op de wereld, wajouwww wat zou je dan doen??? wat ik zou doen allen leding zaken afgaan :rolleyes: en alles meenemen want er is dan toch niemand bij wie je af kunt rekenen :D

zahia
16-01-2003, 11:42
alle kleding moet het zijn een foutje

fatoucha_k
16-01-2003, 14:43
iedreen denkt hier over dingen/ materialen......maar niet over ......hoe moet ik het zeggen

mimi3000
16-01-2003, 14:47
stel je eens voor dat we allemaal een leven hadden???? ;) ;) :stout: :zwaai: PEACE

saloua_lopez
16-01-2003, 14:51
Stel je eens voor dat ik... hmmm..... lelijk was...... wehehehehe... en geen leven zou hebben..... Heb ik ook niet........ :P anywayzzzzzzz... i'm bored... kus SALOUA

saloua_lopez
16-01-2003, 15:00
hahahahha oke dan... helleau........ ook een Saloua?????? yeah... it's in the name !!!!!!!!!!!! wehehhehe... ik heb geen leven... :D kus Saloua

SweetLady
16-01-2003, 15:07
Origineel gepost door mimi3000 stel je eens voor dat we allemaal een leven hadden???? ;) ;) :stout: :zwaai: PEACE Sooooo dat zou pas geweldig zijn. :p :p :p :zwaai:

Miss_Nerd
16-01-2003, 15:36
stel je voor dat er gewooonn 3 auto's ( mercedes ml5oo, mercedes sl600,BMw 7 serie)voor me Villaa stonden..... :jeweetog: en mijn 2 KIndjess... zoo rond het huis rennen... en mijn mannetje(slaafje van me) in de keuken.. en ikkee met mijn luie reet op de Bank....:hihi:

zahia
16-01-2003, 16:04
Origineel gepost door Miss_Nerd stel je voor dat er gewooonn 3 auto's ( mercedes ml5oo, mercedes sl600,BMw 7 serie)voor me Villaa stonden..... :jeweetog: en mijn 2 KIndjess... zoo rond het huis rennen... en mijn mannetje(slaafje van me) in de keuken.. en ikkee met mijn luie reet op de Bank....:hihi: DAT ZOU JE WEL WILLEN IK DENK DAT LATER IEDEREEN IN DE KEUKEN BELAND EN SLAAFJE MOET GAAN SPELEN VOOR DE MAN

Miss_Nerd
16-01-2003, 16:07

Origineel gepost door zahia DAT ZOU JE WEL WILLEN IK DENK DAT LATER IEDEREEN IN DE KEUKEN BELAND EN SLAAFJE MOET GAAN SPELEN VOOR DE MAN Ikkkkee ben een apart gevall... Ikkee Thuis op me luie reett.. HIjjj lekker in de keuken.. als het hem niet bevalt.. kan hij opzoutenn..... ihihihihih:hihi: het is geven en nemen..( ik geef hem onderdak, duss hij moet de keuken in.. pampers verschonen) :jeweetog: meissie zoo zal het ook bij jou het geval zijn

Pagina's : [1] 2 3