Bekijk originele versie : De dood van Bernhard brengt ook wat goeds...
HollandseVriend
01-12-2004, 21:46
De media zal de komende tijd druk zijn met verslaggeving over dit onderwerp en zal het andere lievelingskindje,.. de Islam verdringen naar de achtergrond. Dat kan nederland wel gebruiken.
HollandseVriend
01-12-2004, 21:55
kan iemand zich hierin vinden?
Hier heb je waarschijnlijk wel gelijk in
Wael_progressiv
01-12-2004, 22:06
Mijn dag is weer goed dankzij dit nieuws!!! Misschien krijgen we er zelfs wel een dagje vrij voor...een nationale rauwdag!!! :hihi:
het was een goede man, laten we daar geen grapjes over maken...
HollandseVriend
01-12-2004, 22:10
het was een goede man, laten we daar geen grapjes over maken...
nee het is niet sarcastisch bedoeld van me,.. ik heb het uitsluitend over de aandacht van de media. Dit soort grootse dingen leiden de aandacht af. Misschien net lang genoeg om de gemoederen echt weer tot bedaren te krijgen.
in deze tijd, met onze korte aandachtspanne, is het (over)morgen oud nieuws, en gaan we weer
over naar de orde van de dag (wat dat dan ook moge zijn)
in deze tijd, met onze korte aandachtspanne, is het (over)morgen oud nieuws, en gaan we weer
Moslims dus..!
HollandseVriend
01-12-2004, 22:51
en toch denk ik dat dit een adempauze inlast
Miss. Poes
01-12-2004, 22:56
Even pauze inderdaad maar dit veranderd niks.
Ik hoorde vandaag de term "moslimmoe" voorbij komen. Eerlijk gezegd "lijdt" ik daar ook wel aan.
Ik hoop dat er inderdaad een einde komt aan alle negatieve berichtgevingen over moslims van de afgelopen tijd. Tijd om de uitwassen van onze samenleving binnen alle bevolkingsgroepen hard aan te pakken zodat de rest in vrede zijn of haar geloof of levenswijze kan handhaven zonder lastig gevallen te worden door anderen.
Farkoessa
01-12-2004, 23:13
Ik hoorde vandaag de term "moslimmoe" voorbij komen. Eerlijk gezegd "lijdt" ik daar ook wel aan.
Ik hoop dat er inderdaad een einde komt aan alle negatieve berichtgevingen over moslims van de afgelopen tijd. Tijd om de uitwassen van onze samenleving binnen alle bevolkingsgroepen hard aan te pakken zodat de rest in vrede zijn of haar geloof of levenswijze kan handhaven zonder lastig gevallen te worden door anderen.
jah inderdaad misschien zijn we wel met zijn alle moslimmoe... :traan1:
enne prins bernard heeft een fijn leven achter de rug... nu hij eindelijk verlost is van zijn pijn, en in alle rust en vrede afscheid van iedereen heeft genomen, mag hij zich klaarstomen in zijn graf voor de ondervraging
Rebel_1963
01-12-2004, 23:13
kan iemand zich hierin vinden?
Mijn man zei zoeven hetzelfde tegen mij. Deze 'time-out' kan Nederland wel gebruiken.
HollandseVriend
01-12-2004, 23:15
Mijn man zei zoeven hetzelfde tegen mij. Deze 'time-out' kan Nederland wel gebruiken.
Dat bevestigt dan mijn gevoel dat het wel eens waar zou kunnen zijn ;)
vast een intelligente jongen die man van je hihi
Veel sterkte voor zijn familie toe gewenst
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.