Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Uitgaan?????Wel of geen spijt van???

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Marocca
15-01-2003, 23:57

Hey sweety's, alles goed met jullie??Ja dat zal wel want anders zouden jullie hier niet zitten(zeker op dit uur :( )Mohiem;wie van jullie gaat er allemaal uit?Wat vindt je daar nu zelf van??En voor de meiden;gaan jullie uit???Ik neem aan dat de grootste meerderheid van de meisjes niet uitgaat omdat het niet mag van de ouders??Or am I wrong? :o Wat vinden jullie daarvan??En hebben jullie achteraf spijt?? Ikzelf ga nooit uit 's avonds>>ik mag het sowieso niet(duh.. :rolleyes: ) en ik heb er dan ook geen behoefte aan...Ik blijf dan liever gezellig voor de tv zitten of vriendinnen uitnodigen op een saaie zondag..(zaterdag niet want dan ben ik nooit thuis>>>shoppingsday :D ) Duzzzzz thanxx voor de moeite om te lezen maar nu nog reageren>>het moeilijkste :rolleyes: xxxMaroccaxxxx :Iluvu:

noortje1
16-01-2003, 00:01
nope ga niet uit, 1= mag denk ik niet 2= geen behoefte aan 3= wat is er zo bijzonder aan 4= is alleen slecht 5= mag niet 6= al mocht het, zou ik niet eens willen :o alleen sletjes gaan uit :p

Corleone
16-01-2003, 00:03
ik ga niet zo vaak meer uit, maar het is ook geen ******* aan en ik doe het alleen om de tijd te doden ik bega een zonde dat begrijp ik maar bega er steeds minder ;)

Atta
16-01-2003, 00:05
Origineel gepost door noortje1 nope ga niet uit, 1= mag denk ik niet 2= geen behoefte aan 3= wat is er zo bijzonder aan 4= is alleen slecht 5= mag niet 6= al mocht het, zou ik niet eens willen :o alleen sletjes gaan uit :p ik kan gewoon niets meer toevoegen.

Marocca
16-01-2003, 00:05

Origineel gepost door Corleone ik ga niet zo vaak meer uit, maar het is ook geen ******* aan en ik doe het alleen om de tijd te doden ik bega een zonde dat begrijp ik maar bega er steeds minder ;) toch al IETS :goedzo: :D

SweetRose
16-01-2003, 00:06
nog nooit gedaan, doe het niet en ik zal het ook nooit doen...:D kort en bondig :maf2:

Tnawie
niks aan ik mag van mn ouders uitgaan, ik heb het ook een stuk of 5 keer gedaan en ik heb gezien daar.

Marocca
Origineel gepost door noortje1 nope ga niet uit, 1= mag denk ik niet 2= geen behoefte aan 3= wat is er zo bijzonder aan 4= is alleen slecht 5= mag niet 6= al mocht het, zou ik niet eens willen :o alleen sletjes gaan uit :p al de 6 punten die je opgenoemd hebt zijn bij mij ook van toepassing ;) :zwaai:

Jemal2002
16-01-2003, 00:07
Vroeger gedaan Spijt er van ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verspilling van tijd en geld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga nooit meer uit ..........en het is harem

Marocca
16-01-2003, 00:08
Origineel gepost door Tnawie niks aan ik mag van mn ouders uitgaan, ik heb het ook een stuk of 5 keer gedaan en ik heb gezien daar. Flink zo ,Tnawie...... :D Nee maar ik vind het ook maar niks...Als ik zelf naar mijn "vriendinnen" kijk die WEL uitga dan merk ik alleen maar negatieve dingen... :rolleyes: Maar ja......

Marocca
16-01-2003, 00:09
Origineel gepost door Jemal2002 Vroeger gedaan Spijt er van ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! verspilling van tijd en geld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga nooit meer uit ..........en het is harem :goedzo: Met dat geld kan je meer nuttige dingen doen/kopen...(zoals kleren :D Look at me)En je hebt gelijk;het is haraam.... ;)

-xxx-Rachida
16-01-2003, 00:10
ik ga wel elke dag uit...........................de deur:melig2: ze3ma grappig :D

Vin
16-01-2003, 00:10
VRIJDAG DE IT (MADHOUSE) ZATERDAG DANSSALOON ZONDAG ESCAPE ( IMPACT ) Klaar dat is de programma voor het uitgaan bij mij :D

Marocca
16-01-2003, 00:11
Origineel gepost door zin 'n midar nog nooit gedaan, doe het niet en ik zal het ook nooit doen...:D kort en bondig :maf2: je hebt dus uw les nederlands goed geleerd:"leer kort samenvatten":goedzo: Right Midarreke:volledig mee eens... ;)

Marocca
16-01-2003, 00:12

Origineel gepost door Vin VRIJDAG DE IT (MADHOUSE) ZATERDAG DANSSALOON ZONDAG ESCAPE ( IMPACT ) Klaar dat is de programma voor het uitgaan bij mij :D ga je elke week uit ???? :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5