Bekijk originele versie : Vibrator en Islam
BerberDude
01-12-2004, 17:01
Mijn vriendin is gek op haar vibrator die ik voor haar heb gekocht en we spelen er vaak mee.
Ze voelt zich soms wel eens schuldig dat ze ermee speelt en vraagt zich wel eens af of het wel mag.
Ik zeg haar dan altijd dat het echt wel mag en dat er niks over in de helige Q'ran staat.
Bovendien kan je als Moderne Moslim zoiets wel doen vind ik.
wat vinden jullie?
Suikerlipjuh
01-12-2004, 17:34
Ik persoonlijk denk dat vibrators in de islam verboden zijn, dat is een norm van zelfbevrediging en dat is volgens mij ook niet toegestaan in de islam.
Maar ja tegenwoordig doen de meiden wel meer dan gebruik maken van vibrators.
Ik denk niet echt dat je kan zeggen "Moderne moslim", maar eerder gewoon een moderne marokkaanse meid
BerberDude
02-12-2004, 12:35
Wat zijn je vragen dan precies? Ik snap niet waarover je in verwarring bent.
BerberDude
02-12-2004, 13:21
Ik kan niet toestaan dat een andere man zijn vibrator bij mijn vriendin uitprobeert, dat lijkt me niet echt een goed idee. Heb je geen respekt ofzo?
meknessia86
02-12-2004, 14:43
Mijn vriendin is gek op haar vibrator die ik voor haar heb gekocht en we spelen er vaak mee.
Ze voelt zich soms wel eens schuldig dat ze ermee speelt en vraagt zich wel eens af of het wel mag.
Ik zeg haar dan altijd dat het echt wel mag en dat er niks over in de helige Q'ran staat.
Bovendien kan je als Moderne Moslim zoiets wel doen vind ik.
wat vinden jullie?
Waar ik zo moe van word is dat mensen de term ''moderne moslim'' :rolleyes: gebruiken. Waar slaat dat nou weer op????????????????????????????
BerberDude
02-12-2004, 17:23
Je snapt toch zelf wel wat een Moderne Moslim en wat een Ouderwetse Moslim is?
De Moderne Moslim is wat beter in het lezen van de heilige Q'ran en interpreteert er niet maar een beetje op los, en dan blijkt dat je heel wat meer mag als de traditionele en ouderwetse imams je wijs maken.
Eigenlijk ben ik een Moderne Moslim iman en heb ik al heel wat aanhangers.
meknessia86
02-12-2004, 17:26
[QUOTE=BerberDude]Je snapt toch zelf wel wat een Moderne Moslim en wat een Ouderwetse Moslim is?
De Moderne Moslim is wat beter in het lezen van de heilige Q'ran en interpreteert er niet maar een beetje op los, en dan blijkt dat je heel wat meer mag als de traditionele en ouderwetse imams je wijs maken.
QUOTE]
Sorry hoor, maar ik vind het toch nergens op slaan je hebt maar 1 moslim. geen moderne of ouderwetse........................................ ...................
Het is heel simpel wat je wel en niet mag volgens de islam het is alleen aan jou zelf of je er wat mee doet of niet.
Wat bedoel je met je laatste zin is namelijk niet zo duidelijk:
Eigenlijk ben ik een Moderne Moslim iman en heb ik al heel wat aanhangers.
BerberDude
02-12-2004, 17:36
Ik bedoel daarmee dat ik voor velen al een voorbeeld ben, meer niet.
Ik heb daar niet om gevraagd maar ik merk dat velen naar mijn woorden luisteren als kwamen ze van Allah zelf.
meknessia86
02-12-2004, 17:39
Ik bedoel daarmee dat ik voor velen al een voorbeeld ben, meer niet.
Ik heb daar niet om gevraagd maar ik merk dat velen naar mijn woorden luisteren als kwamen ze van Allah zelf.
Ach ja kan best, zolang je maar niet de verkeerde informatie verschaft :)
BerberDude
02-12-2004, 17:45
Ach ja kan best, zolang je maar niet de verkeerde informatie verschaft :)
Nee tuurlijk, ik zorg dat ik alleen maar juiste informatie verschaf. Ik weet wat mijn verantwoordelijkheid is!
meknessia86
02-12-2004, 17:47
Nee tuurlijk, ik zorg dat ik alleen maar juiste informatie verschaf. Ik weet wat mijn verantwoordelijkheid is!
Oke dan :)
Wael_progressiv
02-12-2004, 18:11
Mijn zusje heeft er ook een, ze speelt elke dag mee. En ze zet 'm altijd voor haar slaapkamer-raam op de vensterbank en hij heet "Adil".
mootje_2000
02-12-2004, 18:13
he berberdude, wat kraam je nou voor onzin uit!!! als je wat van de islam zou weten dan wist je ook dat je geen vriending mag hebben sukkel. en blijkbaar komt je vriendin niet aan haar trekken door jou, vandaar dat ze een vibrator nodig heeft!!! je zou je echt moeten schamen om zoiets op het internet te plaatsen!!! (zogenaamde fake imam)
BerberDude
02-12-2004, 18:17
Mijn zusje heeft er ook een, ze speelt elke dag mee. En ze zet 'm altijd voor haar slaapkamer-raam op de vensterbank en hij heet "Adil".
Heel veel meisjes geven hun vibje een naam.
Mijn vriendin noemt haar vibo "Mo"
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.