Bekijk originele versie : Nog 30 Min. Te Gaan..en we worden overladen met geld en cadeautjes...
SweetRose
15-01-2003, 23:34
:hoera:
:boogie:
NOG EVEN EN IK KAN EINDELIJK GAAN SLAPEN...WANT IK WIL STANDVAST WETEN WAT ER GAAT VERANDEREN HIER....IK WIL HET WETEN EN IK BEN MOEEEEEEE...:huil: dus ik hoop dat de tijd zich rept...:melig:
wachten jullie ongeduldig mee :D
:maf2:
:hoera:
:boogie:
In belgie kunnen ze blijkbaar ook al geen klok kijken :jammer:
nog 14 minuten
Toen ik dit las dacht ik:huh,wat gaat er gebeuren misschien??? :p Midarreke is echt moe... ;) Maar ik heb het door ;het is de 16de januari :D Ik ben ook wel nieuwsgierig...Gaan we aftellen??? :o
nee,laat maar...Ik heb geen zin :D
jawhara1
15-01-2003, 23:37
ja maar ge moet meegaan met de klok van dit forum want die staat verkeerd
SweetRose
15-01-2003, 23:37
Origineel gepost door House
In belgie kunnen ze blijkbaar ook al geen klok kijken :jammer:
nog 14 minuten
60 - 14 = (naar mijn wiskunde) 46.....:melig:
en dat is het nog niet...geloof me :maf2:
SweetRose
15-01-2003, 23:39
Origineel gepost door Marocca
Toen ik dit las dacht ik:huh,wat gaat er gebeuren misschien??? :p Midarreke is echt moe... ;) Maar ik heb het door ;het is de 16de januari :D Ik ben ook wel nieuwsgierig...Gaan we aftellen??? :o
nee,laat maar...Ik heb geen zin :D
ik ben ook heel moe..ik moet er om 06.15 uit om gratis te gaan werken :huil: en dus wacht ik effe want ik wil het persé weten.....en marocca als jij ni mee af telt..wie wel :ego: merci ik zal het onthouden :o
Origineel gepost door zin 'n midar
60 - 14 = (naar mijn wiskunde) 46.....:melig:
en dat is het nog niet...geloof me :maf2:
Ehhhh wat bedoelt gij hiermee? :confused:
ik ben ook heel moe..ik moet er om 06.15 uit om gratis te gaan werken :huil: en dus wacht ik effe want ik wil het persé weten.....en marocca als jij ni mee af telt..wie wel :ego: merci ik zal het onthouden :o
pffffffffff....echt geen zin en ja;,ik moet ook morgen onbetaald gaan werken!!!!:kwaad:
Wollah,die kinderen maken mij gek!!!!!(ja inderdaad;ik sta op stage in het lager onderwijs :rolleyes: )
Ik zit constant tegen die kinderen te roepen want anders luisteren die toch ni:hihi:
SweetRose
15-01-2003, 23:42
Ehhhh wat bedoelt gij hiermee? :confused:
ik weet het niet :D
maar doe gewoon mee :p
ik wil echt slapen....MODERATORS.. kunne jullie die klok ni vooruit zetten zodat het al 16/01/03 is...:D
SweetRose
15-01-2003, 23:44
Origineel gepost door Marocca
pffffffffff....echt geen zin en ja;,ik moet ook morgen onbetaald gaan werken!!!!:kwaad:
Wollah,die kinderen maken mij gek!!!!!(ja inderdaad;ik sta op stage in het lager onderwijs :rolleyes: )
Ik zit constant tegen die kinderen te roepen want anders luisteren die toch ni:hihi:
meskina :p
kinderen is nog leuk..maar als jij stage had waar ik het heb...:huil: :kwaad:
ik doe niets anders dan heen en weer lopen documenten zoeken en kopiëren zo'n twee uur!!!!! :huil:
en dat voor niets, nada, noppes, nix, gratis, gratuit :verdriet:
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :kwaad:
maar ja :maf2:
hahaha 3la rare belgisch meiske, je hebt er al 7000+ bericht gehad, en jij gaat moeilijk doen om die ene 5 minuten wachten hahaha :maf2:
gek vrouw :D
SweetRose
15-01-2003, 23:45
hahaha 3la rare belgisch meiske, je hebt er al 7000+ bericht gehad, en jij gaat moeilijk doen om die ene 5 minuten wachten hahaha :maf2:
gek vrouw :D
Dat is zin 'n midar nou eenmaal..:melig:
en ik ben echt echt moe :(
de ene geeuw na de andere....:D
en ik ben geen rare belgisch meiske
maar een zotte marokkaans meisje :D
meskina :p
kinderen is nog leuk..maar als jij stage had waar ik het heb...:huil:
ik doe niets anders dan heen en weer lopen documenten zoeken en kopiëren zo'n twee uur!!!!! :huil:
en dat voor niets, nada, noppes, nix, gratis, gratuit :verdriet:
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maar ja :maf2:
kopiëren>>zou ik liever doen dan die hyperkinetische kinderen zenne :rolleyes: Wollah,die zitten geen seconde stil!!!!! :kwaad: Die zijn nog erger dan de marokkaanse kinderen maar ja... :D
Ewa ja;gaan we morgen anders staken om betaalde stages te krijgen???Voor die moeite dat ik elke morgen doe en mij wakker te houden wil ik wel betaald worden zenne :kwaad:
Onslaught
15-01-2003, 23:48
wejowwwwwwwwwww lees bij feedback er staat iets erg
sooooooooooooooo
Dat is zin 'n midar nou eenmaal..:melig:
en ik ben echt echt moe :(
de ene geeuw na de andere....:D
en ik ben geen rare belgisch meiske
maar een zotte marokkaans meisje :D
heee ik zie hierboven geen :maf2: :confused:
enne is geeuw hetzelfde als gaap? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.