Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : msnverslaafd

Pagina's : [1] 2

Maryam_Iglouzan
15-01-2003, 23:22

zijn jullie hier msn verslaafd mijn zussen zeggen dat ik verslaafd ben maar ik vind van niet [misschien ben ik in ontkenning ofzo] maar ik heb niet eens zoveel mensen in mijn lijst 20 ofzo zijn er hier msn verslaafde

SweetRose
15-01-2003, 23:25
20????? :schok: ik heb er bijna 70 :hihi: nou veel is dat niet hé :ego: of wel :D

Meknessia_warda70
15-01-2003, 23:27
ik ook :D:D ik ben zot.,.:maf2:

Marocca
15-01-2003, 23:27
Origineel gepost door Maryam Iglouzan zijn jullie hier msn verslaafd mijn zussen zeggen dat ik verslaafd ben maar ik vind van niet [misschien ben ik in ontkenning ofzo] maar ik heb niet eens zoveel mensen in mijn lijst 20 ofzo zijn er hier msn verslaafde 20 maar????? :eek: ik heb er heel wat meer....Damn,ligt het nu aan mij ofwat???? :D

SweetRose
15-01-2003, 23:29

neen het ligt aan den msn... always blame the msn..:p

SweetRose
15-01-2003, 23:55
Origineel gepost door Mustapha AA 20 is wel erg wienig ik heb 8 groepen of zo en elke groep heeft meer dan 20 of meer denk ik meestal blok ik een heleboel anders wod ik gek kunnen we niet beter bellen ofzo? heb jij zoveel vrienden... :eek: :D

Tnawie
15-01-2003, 23:56
Origineel gepost door Maryam Iglouzan zijn jullie hier msn verslaafd mijn zussen zeggen dat ik verslaafd ben maar ik vind van niet [misschien ben ik in ontkenning ofzo] maar ik heb niet eens zoveel mensen in mijn lijst 20 ofzo zijn er hier msn verslaafde ik type nie zo snel en elke keer als ik online kom dan zijn er 4 mensen online. ik kan ze alle 4 tegelijk nie aan. mensen blokken wil ik ook nie, ik hou er nie van om de keuze te maken van die wel en die nie. dus ga ik nie meer online.

Marocca
16-01-2003, 00:02
Origineel gepost door Tnawie ik type nie zo snel en elke keer als ik online kom dan zijn er 4 mensen online. ik kan ze alle 4 tegelijk nie aan. mensen blokken wil ik ook nie, ik hou er nie van om de keuze te maken van die wel en die nie. dus ga ik nie meer online. je bent 1 van de weinigen die er bij mij ni instaat :rolleyes:

Rajaa
16-01-2003, 00:05
Origineel gepost door Tnawie ik type nie zo snel en elke keer als ik online kom dan zijn er 4 mensen online. ik kan ze alle 4 tegelijk nie aan. mensen blokken wil ik ook nie, ik hou er nie van om de keuze te maken van die wel en die nie. dus ga ik nie meer online. Beste vriend, effe een hele andere vraag?? wat in hemelsnaam zijn TNAWIES????? :D

Guadaloupe
16-01-2003, 00:22
Origineel gepost door Tnawie ik type nie zo snel en elke keer als ik online kom dan zijn er 4 mensen online. ik kan ze alle 4 tegelijk nie aan. mensen blokken wil ik ook nie, ik hou er nie van om de keuze te maken van die wel en die nie. dus ga ik nie meer online. je hebt ook nog zoiets als (bezet) ;)

Tnawie
16-01-2003, 00:25
Origineel gepost door Rajaa21 Beste vriend, effe een hele andere vraag?? wat in hemelsnaam zijn TNAWIES????? :D tnawies zijn praatjes en streken die je uithaalt om de andere te misleiden. ik heb wel een goed hart :D

Tnawie
16-01-2003, 00:29
Origineel gepost door Guadaloupe je hebt ook nog zoiets als (bezet) ;) ja das waar.. alleen ik heb veel moeite met keuzes, ik wil nooit kiezen tussen mensen. ik vind het heel erg zwakke en laag om te doen, dus doe ik het nooit. ik kom dan alleen op msn als ik denk, ik kan vandaag iedereen aan. nie dat ik het erg vind als anderen elkaar blokkeren, het heeft gewoon te maken met hoe ik in elkaar zit.

Onslaught
16-01-2003, 00:29
hmmmmmmm?

Marocca
16-01-2003, 00:34
Origineel gepost door Tnawie ja das waar.. alleen ik heb veel moeite met keuzes, ik wil nooit kiezen tussen mensen. ik vind het heel erg zwakke en laag om te doen, dus doe ik het nooit. ik kom dan alleen op msn als ik denk, ik kan vandaag iedereen aan. nie dat ik het erg vind als anderen elkaar blokkeren, het heeft gewoon te maken met hoe ik in elkaar zit. En zeg eens wanneer en op welke dagen je msn aankunt..... :D Enkel op de dagen dat je veel Tnawie's pleegt??? :rolleyes:

Rajaa
16-01-2003, 02:03

Origineel gepost door Tnawie tnawies zijn praatjes en streken die je uithaalt om de andere te misleiden. ik heb wel een goed hart :D Haha! Daar twijfel ik geen moment aan :D

Pagina's : [1] 2