Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hutu's vermoorden Tutsi's door de BELGEN!!??

ghiezzoe
01-12-2004, 15:17

De Hutu’s en de Tutsi’s verschillen eigenlijk niet zoveel van elkaar. Ze spreken dezelfde taal, wonen in dezelfde gebieden en hebben dezelfde tradities. De Belgische kolonisten, die in 1916 naar Rwanda trokken, hebben er eigenlijk voor gezorgd dat er een scheiding kwam tussen de twee groeperingen. Zij wilden de Hutu’s en de Tutsi’s uit elkaar houden en gaven hen identiteitskaarten waarop stond bij welke groep zij hoorden. Volgens de Belgen waren de Tutsi’s superieur aan de Hutu’s. De Tutsi’s werden voorgetrokken: ze kregen bestuurlijke functies, betere banen en meer kansen, bijvoorbeeld op een goede scholing. De haat bij de Hutu’s groeide. Dat mondde in 1959 uit in een aantal opstanden, waarbij zeker 20.000 Tutsi’s omkwamen en er nog veel meer vluchtten naar buurlanden Burundi, Tanzania en Uganda. Toen Rwanda in 1962 onafhankelijk werd, grepen de Hutu’s de macht. De Tutsi’s kregen vanaf dat moment de schuld van alles wat fout ging in het land. Tutsi-vluchtelingen in Uganda, bijgestaan door gematigde Hutu’s, richtten een aantal jaren voor de genocide plaatshad de politieke partij ‘Rwandan Patriotic Front’ (RPF) op. Zij hadden tot doel het afzetten van de president en het veiligstellen van hun terugkeer naar Rwanda. Na maanden van onderhandelen, tekenden de president en de RPF in augustus 1993 een vredesakkoord. Die overeenkomst nam de onrust in het land echter niet weg. Toen Habyarimana’s vliegtuig werd neergehaald, escaleerde het geweld en was de volkerenmoord een feit. De genocide kwam ten einde toen het Rwandese staatsleger de macht na drie maanden overnam. Wanneer de internationale gemeenschap daadkrachtiger had opgetreden, had de volkerenmoord in Rwanda voor een groot deel voorkomen kunnen worden, meent VN-secretaris-generaal Kofi Annan. Volgens hem ontbrak het aan politieke wil. http://www.nos.nl/nieuws/achtergronden/rwanda.html DUSS... NET ZOALS ENGELAND DE VERANTWOORDELIJKE IS VOOR HET ONTSTAAN VAN ISRAEL** EN HET ONRECHT DAT DAAR GAANDE IS ZIJN DE BELGEN VERANTWOORDELIJK VOOR DE ELLENDE IN RWANDA... IN BEIDE GEVALLEN HEEFT DE VN NIETS GEDAAN OM HET TE SOPPEN....? WAAROM BESTAAT DE VN EIGENLIJK? en WAT is hun DOEL precies met deze planeet ** http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=418930&page=1&pp=15 The Balfour Declaration - In November 1917, before Britain had conquered Jerusalem and the area to be known as Palestine, Britain issued the Balfour Declaration. The declaration was a letter addressed to Lord Rothschild, based on a request of the Zionist organization in Great Britain. The declaration stated Britain's support for the creation of a Jewish national home in Palestine, When the fighting ended in 1949, Israel held territories beyond the boundaries set by the UN plan - a total of 78% of the area west of the Jordan river. The UN made no serious attempt to enforce the internationalization of Jerusalem, which was now divided between Jordan and Israel,

newix
01-12-2004, 15:28
DUSS... NET ZOALS ENGELAND DE VERANTWOORDELIJKE IS VOOR HET ONTSTAAN VAN ISRAEL EN HET ONRECHT DAT DAAR GAANDE IS ZIJN DE BELGEN VERANTWOORDELIJK VOOR DE ELLENDE IN RWANDA... IN BEIDE GEVALLEN HEEFT DE VN NIETS GEDAAN OM HET TE SOPPEN....? WAAROM BESTAAT DE VN EIGENLIJK? Idd., de Belgen hebben hier zeker schuld aan. Maar zij hebben niet het miljoen doden op hun geweten van deze genocide. Ik wil je er aan herinneren dat er een bataljon Belgen is uitgemoord, en dat daarom alle Belgen uit die landen zijn teruggetrokken, net toen die genocide begon. De schuld van de Belgen in dit drama, is inderdaad het ongelijk behandelen geweest van beide bevolkingsgroepen. In Congo hebben die Belgen trouwens veel meer beestachtigheden uitgestoken. Onze premier (Verhofstadt) heeft zich voor dit en veel meer al uitgebreid verontschuldigd in die landen. Veel meer kan hij niet doen, hij leefde nog niet op het moment van de feiten. En heel wat van onze ontwikkelingshulp gaat naar daar. Indien er niet zo'n wijdverspreide corruptie zou zijn, zouden ze nog heel wat meer kunnen krijgen van ons. De enige verzachtende omstandigheid die ik kan bedenken, is dat zowat het ganse westen in dat bedje ziek was in die periode. Ook Arabieren hadden hun slaven trouwens, en er zijn ook genoeg wreedheden aan te tonen die moslims op hun geweten hadden/hebben. Ik ben zelf Belg, en ik kan me ook verontschuldigen voor de fouten van mijn voorouders. Maar nu zijn het wel de Belgen die proberen om vredesbemiddelaar te spelen in die contreien, op vraag van heel wat Congolezen. Voorlopig zonder veel resultaat.

RECHTUIT
01-12-2004, 15:54
ghiezzoo,waaaaaw wat een uitleg. Het is zoals ik al duizend maal heb gezegd dat de blanke ongelovigen het gevaar zijn in deze wereld .Zij zeggen dat religie gevaarlijk is maar zij bewijzen dat zijzelf gevaarlijk zijn. Gelukkig zijn er Mosims zoals u ghiezzoo die de waarheid op het gezicht van de ongelovige media-autochtonen plakken zodat zij weten dat het verzet van moslims tegen het westen wel degenlijk gerechtvaardigd is.En Belgie zal geheel verantwoordelijk gesteld worden van alles wat in Ruwanda en congo gebeurt tot zij de schade integraal herstellen. Blank en ongelovig en media-autochtoon is een helse combinatie . Ghiezzooo goed gedaan U heeft de prijs gewonnen van ik weet en ik vertel wat ik weet.

ghiezzoe
01-12-2004, 22:17
Soms verdwijnen er hier berichten op dit forum (heb je een hele text getypt en dan safi, sla maar op en dan ERROR, 'k haat dat).. Wat ik reeds heb gepost: Dank jullie voor je reacties... Alle lof is aan Allah swt en Hij geeft kennis aan wie Hij wil van zijn dienaren. Het grootste deel der Irakezen is Moslim (96%). De Sjiieten zijn de grootste groep met 60 tot 65 % aanhangers, gevolgd door de Soennieten met 32 tot 37% aanhangers. Verder zijn er in Irak nog 4% Christenen en aanhangers van overige Godsdiensten. (Bron: http://www.landenweb.com/bevolking.cfm?LandID=185&IRAK ) Wat denken jullie dat er in Irak gaat gebeuren? zal de kolonialisatie geschiedenis (in dit geval vanwege OLIE belangen) zich herhalen, zal de VN weer toekijken hoe een volk wordt uitgebuit, verkracht en hulpeloos achtergelaten..... http://www.dewaarheid.nu/jan01/irak_oorlog.htm Maar het alternatief - directe verkiezingen organiseren die vrijwel zeker een regering aan de macht zouden brengen waarin de sjiieten het voor het zeggen hebben - lijkt de Amerikanen niet aantrekkelijker. "We kunnen niet zomaar vertrekken en de samenstelling van de nieuwe regering aan de sjiieten overlaten", waarschuwt John Hamre, vice-minister van Defensie in de regering van voormalig president Bill Clinton en voorzitter van het CSIS. "Dat zou waarschijnlijk een burgeroorlog doen uitbreken." Hamre, die een onafhankelijke werkgroep leidde die in augustus op vraag van de huidige minister van Defensie Donald Rumsfeld een inschatting maakte van de situatie in Irak, vindt dat de Amerikaanse regering voor een onoplosbaar dilemma staat. HOE KAN HET DAT AMERIKA BANG IS DAT DE DEMOCRATISCHE VERKIEZINGEN DEMOCRATISCH ZULLEN ZIJN.... maw HOEZO is het een probleem dat de Sjiietten (de MEERDERHEID!!) niet de meerderheid stem mogen krijgen... maw WAT IS HET BELANG VAN AMERIKA dat de sjiietten het NIET voor het zeggen hebben. Een Burgeroorlog is er niet zomaar, er is altijd een ONRECHT van een BEZETTER aan voorafgegaan als we kijken naar de geschiedenis.... Salaam

ghiezzoe
02-12-2004, 21:57

upppppppppppppppppp

Zelfkritiek
02-12-2004, 22:07
Wat denken jullie dat er in Irak gaat gebeuren? zal de kolonialisatie geschiedenis (in dit geval vanwege OLIE belangen) zich herhalen, zal de VN weer toekijken hoe een volk wordt uitgebuit, verkracht en hulpeloos achtergelaten..... Ach, de irakezen worden al decennia lang uitgemoord, gemarteld, vernederd voor olie en paleizen. Dus waarom ben je nu opeens zo aktief? Of was je dat 15 jaar geleden ook al??? Ik vraag het me af....

ghiezzoe
02-12-2004, 23:12
Ach, de irakezen worden al decennia lang uitgemoord, gemarteld, vernederd voor olie en paleizen. Dus waarom ben je nu opeens zo aktief? Of was je dat 15 jaar geleden ook al??? Ik vraag het me af.... 15 jaar geleden was ik nog iets te jong om me van de werled politiek bewust te kunnen zijn... Bovendien, Onrecht in het verleden rechtvaardigd nog steeds geen onrecht in het heden...

Pista
02-12-2004, 23:16
15 jaar geleden was ik nog iets te jong om me van de werled politiek bewust te kunnen zijn... Bovendien, Onrecht in het verleden rechtvaardigd nog steeds geen onrecht in het heden... Dat klopt, maar helaas schijn je maar enkel om onrecht bekommerd te zijn wat niet van moslims afkomstig is, ben je dan niet wat selectief bezig?

ghiezzoe
03-12-2004, 12:04
Dat klopt, maar helaas schijn je maar enkel om onrecht bekommerd te zijn wat niet van moslims afkomstig is, ben je dan niet wat selectief bezig? mag jij mij vertellen waar er in de wereld analogieen bestaan die omgekeerd zijn aan het boven geschteste (Moslims die kolinialiseren uitbuiten en de VN kijkt toe...)

ghiezzoe
04-12-2004, 18:41
:confused: waar is iedereen? of moet ik mijn titel veranderen in Israelies vermoorden Palestijnen door Britten.... :D

Ben-Hadj
04-12-2004, 19:06
Jullie weten ook niks stelletje ongelovige honden, kijk het zit zo.... De belgen moesten een snellere route door de jungle, dus denkt zo'n belg; als we nou eens de weg afsnijden? Dus die belgen allemaal messen uitdelen in rwanda. Maakt zo'n belg een foute mop, iedereen gelijk elkaars kop er afsnijden daar. En die moslims vragen aan zo'n belg wat er aan de hand is, vatten die moslims die grap natuurlijk fout op; wat!?!?!? die negers die slaven ze zullen boeten! Ze zijn immers ons handelswaar! Dus daar in Sudan gelijk allemaal moslims die afrikanen vermoorden. En die gast in zaiire die was al helemaal de kluts kwijt die gelijk z'n belgische adviseur vragen zegt die belg; ..... dus gelijk iedereen vermoord elkaar weer. En in Ivoor kust zegt zo'n frans man; ik ken nog een belgische mop! Voor je het weet maakt iedereen elkaar af. En in zuidafrika, maakt een belg een grap, iedereen gelijk aids en shit. En in Zimbabwe komt door zo'n belg een dictator aan de macht die zegt; verdomme! en gelijk iedereen elkaar afslachten. Denkt zo'n pallestein; wat doen die jodeuh hier?!!?!? gelijk naar zo'n bekg, die maakt weer een grapje, gelijk breekt de hel los. En da n Algerije en alle landen in Afrika iedereen elkaar vermoorden, omdat zo'n belg een mop maakte, jeetje! Wordt er zo'n belg in afganistan gedropd, maakt die zo'n flauwe grap bij al sawahiri, die zegt; wat!?!?!? gelijk naar bin laden; verdomme" zegt ie. Dus gelijk vette oorlog en 11 september en maart en zo. En gelijk amerikanen die gek worden omdat zo'n belg maar staat te lullen, gelijk vette kruisraketten en tanks in afganistan. Wat? zegt Saddam, en hij stuurt een belgische woordvoerder naar amerika. Deze keer is die belg heel serieus, maar Bush zegt; WAT???!!??! Dus bush gelijk de VN overtuigen dat er vette oorlog op komst is. Gelijk duizenden amerikanen naar irak, vette oorlog, iedereen vermoordelkaaar. En dan nog alleandere onzin in de wereld, allemaal belgen zeg ik je echt die moppen! Kanker! kanker krijg je ervan. Maar waar het om gaat, waarom kunnen jullie niet je bek houden, en gewoon met elkaar leven zonder steeds verwijten te maken en al die onzin. Soms lijkt het net of ik met een refo een discussie over het begn van de aarde hou, jezus christus wat een *****. mzzl en sallaam shallom en vrede en schijt aan bush en osama en blair en poutin en jong il 2 en mzzl. insch'allah? nou eh screw you guys i'm going home, en dit was tevens min laatste bericht opdit forum. nee grapje.

Manah_Anah
04-12-2004, 19:36
undefined Jullie weten ook niks stelletje ongelovige honden, kijk het zit zo.... De belgen moesten een snellere route door de jungle, dus denkt zo'n belg; als we nou eens de weg afsnijden? Dus die belgen allemaal messen uitdelen in rwanda. Maakt zo'n belg een foute mop, iedereen gelijk elkaars kop er afsnijden daar. En die moslims vragen aan zo'n belg wat er aan de hand is, vatten die moslims die grap natuurlijk fout op; wat!?!?!? die negers die slaven ze zullen boeten! Ze zijn immers ons handelswaar! Dus daar in Sudan gelijk allemaal moslims die afrikanen vermoorden. En die gast in zaiire die was al helemaal de kluts kwijt die gelijk z'n belgische adviseur vragen zegt die belg; ..... dus gelijk iedereen vermoord elkaar weer. En in Ivoor kust zegt zo'n frans man; ik ken nog een belgische mop! Voor je het weet maakt iedereen elkaar af. En in zuidafrika, maakt een belg een grap, iedereen gelijk aids en shit. En in Zimbabwe komt door zo'n belg een dictator aan de macht die zegt; verdomme! en gelijk iedereen elkaar afslachten. Denkt zo'n pallestein; wat doen die jodeuh hier?!!?!? gelijk naar zo'n bekg, die maakt weer een grapje, gelijk breekt de hel los. En da n Algerije en alle landen in Afrika iedereen elkaar vermoorden, omdat zo'n belg een mop maakte, jeetje! Wordt er zo'n belg in afganistan gedropd, maakt die zo'n flauwe grap bij al sawahiri, die zegt; wat!?!?!? gelijk naar bin laden; verdomme" zegt ie. Dus gelijk vette oorlog en 11 september en maart en zo. En gelijk amerikanen die gek worden omdat zo'n belg maar staat te lullen, gelijk vette kruisraketten en tanks in afganistan. Wat? zegt Saddam, en hij stuurt een belgische woordvoerder naar amerika. Deze keer is die belg heel serieus, maar Bush zegt; WAT???!!??! Dus bush gelijk de VN overtuigen dat er vette oorlog op komst is. Gelijk duizenden amerikanen naar irak, vette oorlog, iedereen vermoordelkaaar. En dan nog alleandere onzin in de wereld, allemaal belgen zeg ik je echt die moppen! Kanker! kanker krijg je ervan. Maar waar het om gaat, waarom kunnen jullie niet je bek houden, en gewoon met elkaar leven zonder steeds verwijten te maken en al die onzin. Soms lijkt het net of ik met een refo een discussie over het begn van de aarde hou, jezus christus wat een *****. mzzl en sallaam shallom en vrede en schijt aan bush en osama en blair en poutin en jong il 2 en mzzl. insch'allah? nou eh screw you guys i'm going home, en dit was tevens min laatste bericht opdit forum. nee grapje. hahahahahahahahahahahahahahaha, ik geloof je...

hamidu
04-12-2004, 19:48
De Hutu’s en de Tutsi’s verschillen eigenlijk niet zoveel van elkaar. Ze spreken dezelfde taal, wonen in dezelfde gebieden en hebben dezelfde tradities. De Belgische kolonisten, die in 1916 naar Rwanda trokken, hebben er eigenlijk voor gezorgd dat er een scheiding kwam tussen de twee groeperingen. Zij wilden de Hutu’s en de Tutsi’s uit elkaar houden en gaven hen identiteitskaarten waarop stond bij welke groep zij hoorden. Volgens de Belgen waren de Tutsi’s superieur aan de Hutu’s. De Tutsi’s werden voorgetrokken: ze kregen bestuurlijke functies, betere banen en meer kansen, bijvoorbeeld op een goede scholing. De haat bij de Hutu’s groeide. Dat mondde in 1959 uit in een aantal opstanden, waarbij zeker 20.000 Tutsi’s omkwamen en er nog veel meer vluchtten naar buurlanden Burundi, Tanzania en Uganda. Toen Rwanda in 1962 onafhankelijk werd, grepen de Hutu’s de macht. De Tutsi’s kregen vanaf dat moment de schuld van alles wat fout ging in het land. Tutsi-vluchtelingen in Uganda, bijgestaan door gematigde Hutu’s, richtten een aantal jaren voor de genocide plaatshad de politieke partij ‘Rwandan Patriotic Front’ (RPF) op. Zij hadden tot doel het afzetten van de president en het veiligstellen van hun terugkeer naar Rwanda. Na maanden van onderhandelen, tekenden de president en de RPF in augustus 1993 een vredesakkoord. Die overeenkomst nam de onrust in het land echter niet weg. Toen Habyarimana’s vliegtuig werd neergehaald, escaleerde het geweld en was de volkerenmoord een feit. De genocide kwam ten einde toen het Rwandese staatsleger de macht na drie maanden overnam. Wanneer de internationale gemeenschap daadkrachtiger had opgetreden, had de volkerenmoord in Rwanda voor een groot deel voorkomen kunnen worden, meent VN-secretaris-generaal Kofi Annan. Volgens hem ontbrak het aan politieke wil. http://www.nos.nl/nieuws/achtergronden/rwanda.html DUSS... NET ZOALS ENGELAND DE VERANTWOORDELIJKE IS VOOR HET ONTSTAAN VAN ISRAEL** EN HET ONRECHT DAT DAAR GAANDE IS ZIJN DE BELGEN VERANTWOORDELIJK VOOR DE ELLENDE IN RWANDA... IN BEIDE GEVALLEN HEEFT DE VN NIETS GEDAAN OM HET TE SOPPEN....? WAAROM BESTAAT DE VN EIGENLIJK? en WAT is hun DOEL precies met deze planeet ** http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=418930&page=1&pp=15 The Balfour Declaration - In November 1917, before Britain had conquered Jerusalem and the area to be known as Palestine, Britain issued the Balfour Declaration. The declaration was a letter addressed to Lord Rothschild, based on a request of the Zionist organization in Great Britain. The declaration stated Britain's support for the creation of a Jewish national home in Palestine, When the fighting ended in 1949, Israel held territories beyond the boundaries set by the UN plan - a total of 78% of the area west of the Jordan river. The UN made no serious attempt to enforce the internationalization of Jerusalem, which was now divided between Jordan and Israel, Het was niet alleen in Rwanda maar ook bijna alle landen in Afrika en de Derde Wereld in algemeen. Je weet toch,DIVIDE and RULE :o Gewoon Crimineel Kolonisten! :kwaad:

hamidu
04-12-2004, 19:52
De Hutu’s en de Tutsi’s verschillen eigenlijk niet zoveel van elkaar. Ze spreken dezelfde taal, wonen in dezelfde gebieden en hebben dezelfde tradities. De Belgische kolonisten, die in 1916 naar Rwanda trokken, hebben er eigenlijk voor gezorgd dat er een scheiding kwam tussen de twee groeperingen. Zij wilden de Hutu’s en de Tutsi’s uit elkaar houden en gaven hen identiteitskaarten waarop stond bij welke groep zij hoorden. Volgens de Belgen waren de Tutsi’s superieur aan de Hutu’s. De Tutsi’s werden voorgetrokken: ze kregen bestuurlijke functies, betere banen en meer kansen, bijvoorbeeld op een goede scholing. De haat bij de Hutu’s groeide. Dat mondde in 1959 uit in een aantal opstanden, waarbij zeker 20.000 Tutsi’s omkwamen en er nog veel meer vluchtten naar buurlanden Burundi, Tanzania en Uganda. Toen Rwanda in 1962 onafhankelijk werd, grepen de Hutu’s de macht. De Tutsi’s kregen vanaf dat moment de schuld van alles wat fout ging in het land. Tutsi-vluchtelingen in Uganda, bijgestaan door gematigde Hutu’s, richtten een aantal jaren voor de genocide plaatshad de politieke partij ‘Rwandan Patriotic Front’ (RPF) op. Zij hadden tot doel het afzetten van de president en het veiligstellen van hun terugkeer naar Rwanda. Na maanden van onderhandelen, tekenden de president en de RPF in augustus 1993 een vredesakkoord. Die overeenkomst nam de onrust in het land echter niet weg. Toen Habyarimana’s vliegtuig werd neergehaald, escaleerde het geweld en was de volkerenmoord een feit. De genocide kwam ten einde toen het Rwandese staatsleger de macht na drie maanden overnam. Wanneer de internationale gemeenschap daadkrachtiger had opgetreden, had de volkerenmoord in Rwanda voor een groot deel voorkomen kunnen worden, meent VN-secretaris-generaal Kofi Annan. Volgens hem ontbrak het aan politieke wil. http://www.nos.nl/nieuws/achtergronden/rwanda.html DUSS... NET ZOALS ENGELAND DE VERANTWOORDELIJKE IS VOOR HET ONTSTAAN VAN ISRAEL** EN HET ONRECHT DAT DAAR GAANDE IS ZIJN DE BELGEN VERANTWOORDELIJK VOOR DE ELLENDE IN RWANDA... IN BEIDE GEVALLEN HEEFT DE VN NIETS GEDAAN OM HET TE SOPPEN....? WAAROM BESTAAT DE VN EIGENLIJK? en WAT is hun DOEL precies met deze planeet ** http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=418930&page=1&pp=15 The Balfour Declaration - In November 1917, before Britain had conquered Jerusalem and the area to be known as Palestine, Britain issued the Balfour Declaration. The declaration was a letter addressed to Lord Rothschild, based on a request of the Zionist organization in Great Britain. The declaration stated Britain's support for the creation of a Jewish national home in Palestine, When the fighting ended in 1949, Israel held territories beyond the boundaries set by the UN plan - a total of 78% of the area west of the Jordan river. The UN made no serious attempt to enforce the internationalization of Jerusalem, which was now divided between Jordan and Israel, Vergeet niet de Hollanders hoor :D Slavenhandelaren,Kolonisten.......... en andere crimineel Activiteiten.Walgelijk :o

ghiezzoe
04-12-2004, 20:06

Jullie weten ook niks stelletje ongelovige honden, kijk het zit zo.... De belgen moesten een snellere route door de jungle, dus denkt zo'n belg; als we nou eens de weg afsnijden? Dus die belgen allemaal messen uitdelen in rwanda. Maakt zo'n belg een foute mop, iedereen gelijk elkaars kop er afsnijden daar. En die moslims vragen aan zo'n belg wat er aan de hand is, vatten die moslims die grap natuurlijk fout op; wat!?!?!? die negers die slaven ze zullen boeten! Ze zijn immers ons handelswaar! Dus daar in Sudan gelijk allemaal moslims die afrikanen vermoorden. En die gast in zaiire die was al helemaal de kluts kwijt die gelijk z'n belgische adviseur vragen zegt die belg; ..... dus gelijk iedereen vermoord elkaar weer. En in Ivoor kust zegt zo'n frans man; ik ken nog een belgische mop! Voor je het weet maakt iedereen elkaar af. En in zuidafrika, maakt een belg een grap, iedereen gelijk aids en shit. En in Zimbabwe komt door zo'n belg een dictator aan de macht die zegt; verdomme! en gelijk iedereen elkaar afslachten. Denkt zo'n pallestein; wat doen die jodeuh hier?!!?!? gelijk naar zo'n bekg, die maakt weer een grapje, gelijk breekt de hel los. En da n Algerije en alle landen in Afrika iedereen elkaar vermoorden, omdat zo'n belg een mop maakte, jeetje! Wordt er zo'n belg in afganistan gedropd, maakt die zo'n flauwe grap bij al sawahiri, die zegt; wat!?!?!? gelijk naar bin laden; verdomme" zegt ie. Dus gelijk vette oorlog en 11 september en maart en zo. En gelijk amerikanen die gek worden omdat zo'n belg maar staat te lullen, gelijk vette kruisraketten en tanks in afganistan. Wat? zegt Saddam, en hij stuurt een belgische woordvoerder naar amerika. Deze keer is die belg heel serieus, maar Bush zegt; WAT???!!??! Dus bush gelijk de VN overtuigen dat er vette oorlog op komst is. Gelijk duizenden amerikanen naar irak, vette oorlog, iedereen vermoordelkaaar. En dan nog alleandere onzin in de wereld, allemaal belgen zeg ik je echt die moppen! Kanker! kanker krijg je ervan. Maar waar het om gaat, waarom kunnen jullie niet je bek houden, en gewoon met elkaar leven zonder steeds verwijten te maken en al die onzin. Soms lijkt het net of ik met een refo een discussie over het begn van de aarde hou, jezus christus wat een *****. mzzl en sallaam shallom en vrede en schijt aan bush en osama en blair en poutin en jong il 2 en mzzl. insch'allah? nou eh screw you guys i'm going home, en dit was tevens min laatste bericht opdit forum. nee grapje. kortom een grote grap... zijn we het ook nog eens