Bekijk originele versie : bruiloftmuziek
marocina
01-12-2004, 11:24
kan iemand mij een aantal echt goede nummers die je op verlovingen en bruiloften kun draaien helpe en die ik op kazaa kan downloden of gewoon links naar deze nummers toe
hoop op een paar goeie lijste van julie
marocloubna
01-12-2004, 11:29
Wist ik maar hoe het moest: downloaden!!!!
marocina
01-12-2004, 11:47
gewoon naar kazaa naam van het liedje of zanger intikken dan op oke dan krijg je een lijst
Maar heb jij geen goede namen van verloving of bruiloftliedjes dan of zangers?
marocina
01-12-2004, 19:18
helemaal niemand of sjo
Op kazaa kun je diverse bruidsmuziek downloaden:
o.a de CD le Mariage Marocain
en Maroq Dance
Succes
marocina
02-12-2004, 11:39
ja die cd heb ik geprobeerd te downloaden maar hij geeft aan geeft geen results hoe komt dat dan pascha?
Nahimaaaatje
02-12-2004, 11:42
Ik heb geen kazaa, ik heb gehoord dat kazaa heel slecht is. Je geheugen van je pc wordt er slechter door. Ik heb imesh en eerlijk gezegd daar kan ik altijd veel meer en betere muziek vinden dan op kazaa
marocina
02-12-2004, 11:51
Ik heb geen kazaa, ik heb gehoord dat kazaa heel slecht is. Je geheugen van je pc wordt er slechter door. Ik heb imesh en eerlijk gezegd daar kan ik altijd veel meer en betere muziek vinden dan op kazaa
heb je een aantal nummers voor mij namen van liedjes of zangers dan
Nahimaaaatje
02-12-2004, 13:12
ja toch wel, maar je vindt daar niet heel veel marokkaanse muziek hoor. er zij er wel
maar ik heb goeie marokkaanse muziek op mijn pc, en die vindt je niet op kazzaa of imesch ik zal is een paar namen opnoemen ok
Salim
Nancy Ajraam
hakim
samir srour
samar
jalal : masdakti
mohamed lamine
hassan el berkani: die is echt goed
anwar en maria
cheb bilou
cheb amrou
Veelvuldig komt het voor dat als men kazaa installeerd de computer langzamer wordt. Je kunt dit voorkomen door een schijfopruiming te doen en een defragmentatie.
Muziek kun je downloaden als de computer vanwaar de muziek te downloaden is ingeschakeld is en dat kazaa op de achtergrond draait. Mijn computer staat vaak van ca. 17.00 tot 23.00 uur aan.
www.***********
je moet wel registreren en het kost niets
Bruiloft muziek: " fiegta"!
me tante had het op haar bruiloft was echt leukkk
en hamid el mardi
hahaha
thallas
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.