Bekijk originele versie : waarom......
_Mercurius_
01-12-2004, 08:21
worden zaken als terrorisme en met feiten ontweken op dit forum ?
is dit forum zo onvriendelijk tov andere marokkaanse forums ?
geeft de moslim niet toe dat ze wel degelijk op een agressieve manier alles duidelijk wil maken!!
er wel degelijk radicalen op dit forum te vinden zijn waaronder Zita ( 1 v/d 3 )
ach weet je omtwijk dit maar weer, feiten en waarheden omtrent het terrorisme..blijkt nogal al gevoelig te zijn hier!!
dit forum, wel degelijk er is om haat te zaaien ???
omdat er wel degelijk feiten zijn, die ze toelaten hier ? wat duidt op haatzaaierij !!
maar oke ga je gang, maar zou zeggen google even en Marokko.nl wordt nergens aangeprijst door de wel willende moslims!!
HollandseVriend
01-12-2004, 08:23
worden zaken als terrorisme en met feiten ontweken op dit forum ?
is dit forum zo onvriendelijk tov andere marokkaanse forums ?
geeft de moslim niet toe dat ze wel degelijk op een agressieve manier alles duidelijk wil maken!!
er wel degelijk radicalen op dit forum te vinden zijn waaronder Zita ( 1 v/d 3 )
ach weet je omtwijk dit maar weer, feiten en waarheden omtrent het terrorisme..blijkt nogal al gevoelig te zijn hier!!
dit forum, wel degelijk er is om haat te zaaien ???
omdat er wel degelijk feiten zijn, die ze toelaten hier ? wat duidt op haatzaaierij !!
maar oke big brother is wathing you :cool:
Wat versta jij precies onder terrorisme?
_Mercurius_
01-12-2004, 08:26
Wat versta jij precies onder terrorisme?
het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk............in woord en geschrift zoals hier gaande is !!!!!
HollandseVriend
01-12-2004, 08:28
het ontwrichten van een samenleving door daden van terreur, met een politiek oogmerk............in woord en geschrift zoals hier gaande is !!!!!
Maar het westen ontwricht talloze samenlevingen ,.. is dat ook terrorisme?
:eek:
_Mercurius_
01-12-2004, 08:32
Maar het westen ontwricht talloze samenlevingen ,.. is dat ook terrorisme?
:eek:
ja hoor waar leef je nu eigenlijk in nederland of ??????
anders moet je mijn andere thread maar eens lezen over; Best wel een beetje begrip voor het terrorisme!!
HollandseVriend
01-12-2004, 08:47
ja hoor waar leef je nu eigenlijk in nederland of ??????
anders moet je mijn andere thread maar eens lezen over; Best wel een beetje begrip voor het terrorisme!!
ja ik leef in nederland,.. ik heb die andere thread nog niet gezien. Maar waar het me omgaat is hetvolgende. De moord op Theo van Gogh kan worden gezien als een politiek religieus getinte moord. Het kan worden aangemerkt als terrorisme. Daar ben ik het mee eens. Toch moeten we het niet groter maken dan het is. Het zijn slechts enkelen die dit soort Islam beoefenen.
Ik vond Theo in woord en geschrift ook een ontwrichter van de samenleving.
_Mercurius_
01-12-2004, 08:53
ja ik leef in nederland,.. ik heb die andere thread nog niet gezien. Maar waar het me omgaat is hetvolgende. De moord op Theo van Gogh kan worden gezien als een politiek religieus getinte moord. Het kan worden aangemerkt als terrorisme. Daar ben ik het mee eens. Toch moeten we het niet groter maken dan het is. Het zijn slechts enkelen die dit soort Islam beoefenen.
Ik vond Theo in woord en geschrift ook een ontwrichter van de samenleving.
jep en daarvoor ook die andere topc!! niet alleen theo maar de gehele westerse wereld maakt zich schukdiig aan........
Ja en daarom mocht Theo vermoord worden :confused: TERRORISME!!!!
HollandseVriend
01-12-2004, 08:56
jep en daarvoor ook die andere topc!! niet alleen theo maar de gehele westerse wereld maakt zich schukdiig aan........
Ja en daarom mocht Theo vermoord worden :confused: TERRORISME!!!!
nee natuurlijk niet... wat ben je nu voor een gelovige als je denkt (in dit geval Mohammed b) dat je als onvolmaakte mens de probleempjes van Allah uit de weg probeert te ruimen? Het getuigt niet echt van een vertrouwen in de almacht van de schepper.
_Mercurius_
01-12-2004, 08:59
nee natuurlijk niet... wat ben je nu voor een gelovige als je denkt (in dit geval Mohammed b) dat je als onvolmaakte mens de probleempjes van Allah uit de weg probeert te ruimen? Het getuigt niet echt van een vertrouwen in de almacht van de schepper.
bestaat die dan ??
nee, alles is uit het context gehaald wbt de koran, althans dat wordt dan weer gezegd!!
maar ondertussen!!
HollandseVriend
01-12-2004, 09:01
bestaat die dan ??
nee, alles is uit het context gehaald wbt de koran, althans dat wordt dan weer gezegd!!
maar ondertussen!!
Of hij bestaat dat is een afweging en keuze die een ieder voor zich moet maken. Ik geloof wel dat hij bestaat.
_Mercurius_
01-12-2004, 09:05
Of hij bestaat dat is een afweging en keuze die een ieder voor zich moet maken. Ik geloof wel dat hij bestaat.
met alle respect!!
:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.