Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Alleenstaande moeder die op vakantie gaat met kinderen?

Pagina's : 1 2 3 [4]

soraya02
03-05-2012, 23:55

M'n dochters, beide minderjarig, hebben hun eigen Nederlandse paspoort. Nooit problemen gehad bij reizen alhamdullilah.

ssaida
04-05-2012, 00:56
Ik weet niet of dat ook in Belgie zo is, maar in NL kom je niet langs de douane als je die uitreksel niet hebt. wat een onzin!! ik ga vaak met mn kids op vakantie naar marokko maar ze hebben nog nooit naar een uitreksel gevraagd en mijn kinderen hebben gewoon nederlandse paspoort.

BSG_
04-05-2012, 00:58
ik ben dan niet alleenstaand..maar ik ben een paar x alleen met me dochtertje op vakantie geweest. en ze hebben nooit gevraagt van wie het kind is..en verder ook nooit gehoord bij andere.

tantesniwla
04-05-2012, 01:22
wat een onzin!! ik ga vaak met mn kids op vakantie naar marokko maar ze hebben nog nooit naar een uitreksel gevraagd en mijn kinderen hebben gewoon nederlandse paspoort. Op vorige bladzijde heb ik een link geplaatst, klik daar ff op.

nadiak
05-05-2012, 16:53

Vaag willekeur misschien, ik ben 2 keer geweest en beide keren werd ik ondervraagt. Ben wel vaker op vakantie geweest maar ik weet niet meer of ik alleen door de douane ben gelopen met 1 kind of dat we samen liepen.

moederskind
05-05-2012, 18:02
Ik heb hier nooit van gehoord. En ik heb als grondstewardess gewerkt (bijbaan)

Pagina's : 1 2 3 [4]