Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kom maar chickies, en gozers uitzoeken BIJ MIJ!

Pagina's : [1] 2

Geitje
15-01-2003, 20:38

Eej mensen,] Kwil jullie allemaal hartelijk welkom heten op Geitje's datingbureau! Doe alsof je thuis bent, koffie thee, neem et maar. Laat alsjeblieft mn fiets staan, thx! Anyway, kwil jullie dus meedelen, jullie kunnen je VANAF NU inschrijven voor mijn BEMIDDELINSBUREAU. Zie je iemand zitten, zeg et me dan regel ik et! Okeej, wie moet k voor je scoren? :D

Nadiah
15-01-2003, 20:40
hahaaahaha..

Toufik19
15-01-2003, 20:40
zorg maar eerst dat jij iemand vindt die je neemt zoals je bent

Nadiah
15-01-2003, 20:42
Origineel gepost door Toufik19 zorg maar eerst dat jij iemand vindt die je neemt zoals je bent 1-0 voor Toufik

Geitje
15-01-2003, 20:43

Toufik19 is gereserveerd mensen, k kreeg net een PM. Maar er zijn zat Members, nog meer gegadigden?

Nadiah
15-01-2003, 20:44
Origineel gepost door Geitje Toufik19 is gereserveerd mensen, k kreeg net een PM. Maar er zijn zat Members, nog meer gegadigden? door wie dan??

Geitje
15-01-2003, 20:44
Origineel gepost door Toufik19 zorg maar eerst dat jij iemand vindt die je neemt zoals je bent Waarom moet jij et weer verpesten met weer zo een saai dodelijk bericht. Echt een Belg he, altijd de sfeer kunnen verspesten. Kzal je wat zeggen, k ben al voorzien. Aju!

Toufik19
15-01-2003, 20:46
Origineel gepost door Geitje Kzal je wat zeggen, k ben al voorzien. Aju! je vader bedoelde iets anders toen hij gisteren "ik hou van jou" zei tegen jou nadat hij jou een verhaaltje had voorgelezen in bed.

sherine
15-01-2003, 20:47
HIER !!!!!!!! pm maar hehehehe

Toufik19
15-01-2003, 20:55
Origineel gepost door Nadiah door wie dan?? wil je wel weten,he

Geitje
15-01-2003, 20:59
Origineel gepost door Toufik19 je vader bedoelde iets anders toen hij gisteren "ik hou van jou" zei tegen jou nadat hij jou een verhaaltje had voorgelezen in bed. Hij bedoelde inderdaad wat anders, dan de handelingen die jouw pa bij jouw uitvoert.

delila16
15-01-2003, 21:01
Origineel gepost door Geitje Hij bedoelde inderdaad wat anders, dan de handelingen die jouw pa bij jouw uitvoert. WEJAW DIE IS HARD DIE KAN NIET MEID :D

SA3IED
15-01-2003, 21:01
Origineel gepost door Geitje Eej mensen,] Kwil jullie allemaal hartelijk welkom heten op Geitje's datingbureau! Doe alsof je thuis bent, koffie thee, neem et maar. Laat alsjeblieft mn fiets staan, thx! Anyway, kwil jullie dus meedelen, jullie kunnen je VANAF NU inschrijven voor mijn BEMIDDELINSBUREAU. Zie je iemand zitten, zeg et me dan regel ik et! Okeej, wie moet k voor je scoren? :D EEH KAN JE OOK WAT VOOR MIJ REGELEN IK BEN BEETJE GEK HOU DAAR REKENING MEE IK HEB MEERVOUDIGE PERSOONLIJKHEDEN ALS JE WAT HEBT LAAT HET WETEN

mimi3000
15-01-2003, 21:03
wahahahahahahahahaha I'm gonna sit back and watch this :D :D :D Maar mevrouw de dating bureau....wilt u onslaught voor mij hozzelen!! IK ben namelijk helemaaaaaaaaaaal verliefd op em :Iluvu: :Iluvu: maar hij niet op mij!!!!!!! :verdriet: :zwaai: peace

Toufik19
15-01-2003, 21:03

Origineel gepost door Geitje Hij bedoelde inderdaad wat anders, dan de handelingen die jouw pa bij jouw uitvoert. mijn pa voert niets bij mij uit,dus dat betekent dat jouw pa iets anders bedoelde dan die van mij. het is niet erg,hoor.je moet je niet schamen.sommigen geven voorlichting theoretisch,sommige zoals bij jou praktisch,dus veel kun je er niet aan doen,enkel elke dag een douche nemen ALL IN THE FAMILY

Pagina's : [1] 2