Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : westelijke sahara

Pagina's : [1] 2 3

relax_mocro
30-11-2004, 17:29

het is een simpele vraag: Vindt jij de westelijke sahara tot marokaanse grondgebied horen? - indien ja waarom - indien nee waarom

OUJDA_PANTHERR
30-11-2004, 17:31
Als we het que geschiedenis bekijken hoort het bij Marokko, maar dan hoort algerije totaan tunesiƫ ook bij Marokko duss

Smirnoff
30-11-2004, 17:33
Wat dat betreft kun je wel een parallel trekken tussen Palestina en de Westelijke Sahara, allebei door een ander volk ingepikt op basis van zogenaamde geschiedkundige argumenten.

OUJDA_PANTHERR
30-11-2004, 17:35
Wat dat betreft kun je wel een parallel trekken tussen Palestina en de Westelijke Sahara, allebei door een ander volk ingepikt op basis van zogenaamde geschiedkundige argumenten. punt alleen is, dat de polisario veel mensen hebben die sahrawi zeggen te zijn, maar als je ze gaat onderzoeken, dan zijn ze allemaal afkomstig van een jeminitische stam die in de vorig eeuw of twee eeuwen geleden naar de sahara zijn verhuisd. dus totaal geen noordafrikaanse bewoners en nu een eigen staat willen

relax_mocro
30-11-2004, 17:39

oudja pantherr bij jij berber of arab dit vraag omdat ik een van je goede argumenten wil ontkrachten

OUJDA_PANTHERR
30-11-2004, 17:44
thmazight

relax_mocro
30-11-2004, 17:51
De berbers zijn niet de oorsprongelijke inwoners van marokko maar komen ook uit het oosten Dus ken u geschiedenis graag De berbers zijn in godsdienstige zin misschien wel afstammelingen van slaven Eeen theorie geoppert door sommige historici maar daar hebben we het hier niet over

relax_mocro
30-11-2004, 17:52
het hoort tot de marokaanse en mauritaanse joodse berbers en niet aan de arabieren of moslims. hoe kom je daarbij

OUJDA_PANTHERR
30-11-2004, 17:53
De berbers zijn niet de oorsprongelijke inwoners van marokko maar komen ook uit het oosten Dus ken u geschiedenis graag De berbers zijn in godsdienstige zin misschien wel afstammelingen van slaven Eeen theorie geoppert door sommige historici maar daar hebben we het hier niet over Spanjaarden en Italianen schijnen van origine ook imazighen te zijn. Jouw theorie is niet juist. Heb hele andere geschiedenis gelezen over de imazighen.

Zoughbia
30-11-2004, 17:54
het hoort tot de marokaanse en mauritaanse joodse berbers en niet aan de arabieren of moslims. Spreek je jezelf nu niet tegen?

relax_mocro
30-11-2004, 17:54
denk het ook maar ik wil het hier over de westelijke sahara hebben

relax_mocro
30-11-2004, 17:56
omdat mijn grootouders daar vandaan komen! dat wil dan iets zeggen ik ben er geboren hoe kom je erbij vroeg ik

OUJDA_PANTHERR
30-11-2004, 17:57
wat is jouw mening over the western sahara relax mocro?

relax_mocro
30-11-2004, 18:00
wat is jouw mening over the western sahara relax mocro? dat hou ik liever voor me ik ben benieuwd wat deze mensen die op marokko.nl komen ervan vinden

OUJDA_PANTHERR
30-11-2004, 18:01

dat hou ik liever voor me ik ben benieuwd wat deze mensen die op marokko.nl komen ervan vinden hoezo? :confused: ben je bang dat marokkaanse geheime agenten je opsporen als je tegen bent? :hihi: iwa dan moet je gewoon voor zijn :D

Pagina's : [1] 2 3