Bekijk originele versie : liever marokkaans
Is daar iets verkeerd mee??
Ik ben een Belgisch meisje en haat mijn eigen nationaliteit.Mijn eigen oom zegd zelf dat ik een rassen verrader ben,omdat ik steeds partij kies voor marokkanen.Soms zegge mensen dat ik totaal geen belgisch meisje lijk,als ik zo iets hoor dan kan mijn dag niet meer stuk.Ik weet niet wat er met mij aan de hand is,maar kheb gewoon een hekel aan mijn ras.Ik wil nooit verkeering met een belg,en daarom krijg ik nu allerlij scheldwoorden naar mijn hoofd gesmeten.
wil je marokkaanse zijn of moslima? :)
Je bent en zult altijd wel een belg blijven, maar een moslima kun je altijd worden, en ik wens je daar heel veel succes mee...........
Daar moet je dan eerst goed over nadenken.
Een marokkaanse kan je niet WORDEN. je kan je wel aanpassen aan hun levensstijl.
Een MOSLIMA kan je WEL WORDEN. Wel moet je weten dat dit niet gelijk staat aan een Marokkaanse. De levensstijl die hier uit voortbloeit moet je goed bestuderen voordat je een keuze maakt.
Jemal2002
15-01-2003, 18:19
Origineel gepost door vdb_16
Ik ben een Belgisch meisje en haat mijn eigen nationaliteit.Mijn eigen oom zegd zelf dat ik een rassen verrader ben,omdat ik steeds partij kies voor marokkanen.Soms zegge mensen dat ik totaal geen belgisch meisje lijk,als ik zo iets hoor dan kan mijn dag niet meer stuk.Ik weet niet wat er met mij aan de hand is,maar kheb gewoon een hekel aan mijn ras.Ik wil nooit verkeering met een belg,en daarom krijg ik nu allerlij scheldwoorden naar mijn hoofd gesmeten.
Je bent een belg wees er trots op!.........je bent en zal nooit een marokkaans zijn.
Maar je kan altijd een Moslima zijn!.......maar dat ligt aan jezelf.......
Allah (swt) heeft jou zo gemaakt, wees blij dat je gezond bent en dat je 100% functioneerd.
Je lichaam is maar tijdelijk, het is maar een schil meer niet.
ik wens je nog succes met je identiteitscrisis :zwaai:
princesssiham
15-01-2003, 18:59
he meisje ik begrijp je wel en beetje ik heb ook een nedelandse vriendin die graag marokaans wil zijn en zich ook zo een beetje gedraagd maar moslim wil ze niet zijn en daarom nemen mensen haar daarom vaak niet serieus dus ik geef je een raad begin eerst met de islam en bestudeer het goed en leer want het is een mooi geloof en dat weten veel mensen niet door al die vooroordelen en als je dat hebt gedaan kan je metde marokaanse cultuur beginnen
ik wens je veel succes meid en luister maar niet naar de negatieve opmerkingen
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxsiham
Origineel gepost door vdb_16
Hé meid voor mij ben je Marokaans :D
Je moet nooit kijken naar je ras, Weet je waarom God (Allah vzmh) verschillende rassen heeft gemaakt. Alleen puur zodat mensen elkaar gaan herkennen. :D
Groetjes ...Salamaa,, :zwaai:
Sorry maar ikvindt het een onzinnige topic, wees blij met wie je bent, Allah heeft jou zo gemaakt en daar moet je blij mee zijn al hamdullilah!
Bedankt iedereen voor jullie reacties.Ik ben al een beetje opgefleurd.
Groetjes Sarah :zwaai:
FuNkyNeZsZ
15-01-2003, 22:14
Je kan wel marokaanse worden als je naar marokko emigreert en daar een paspoort hebt . . dan ben je toch een soort marokaanse hihih ;)
Ja das ook wel waar.Maar het probleem is dat mijn ouders hier totaal niet akkoord met zijn,en dat is te begrijpen ook.Zelfs mijn vriend is marokkaans en hij is daar niet akkoord mee.
delila16
15-01-2003, 22:18
RELAX gewoon
;)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.