Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: "Dhc zou verboden moeten worden!!"

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

LadyBerkania
30-11-2004, 08:58

Een of oneens.. Ik ben 't eens kids die deze 'rap' luisteren die denken dat 't normaal is op kanker te zeggen en om je H.oer te noemen etc etc.. Ik vind ook dat ze niet rappen maar alleen schelden... Niet acceptabel in ieder geval.. Stem en of geef je mening

CyberSimoII
30-11-2004, 09:02
EENS ze willen alleen maar aandacht die kozen onze ali b een beetje bedreigen ga wilders of hirshi bedreigen en laat ali b met rust sukkels ik weet dat ze meelezen dus keep you're hands of ali b .

Peej
30-11-2004, 09:05
Achut, wat zielig toch. Nu "onze" Ali B. bedreigt wordt moet DHC opeens verboden worden. Ik kan me echter nog herinneren dat ze Hirschi Ali in de zeik namen. Toen waren het ineens de grootste helden. En nu dus nooit meer zeuren over het meten met twee maten. Want daar doet blijkbaar iedereen aan mee. Hypocriet geneuzel.

Fong_Hueng
30-11-2004, 09:08
Het is maar een "rap"... In amerika bedreigen rappers elkaar ook...

CyberSimoII
30-11-2004, 09:12

Achut, wat zielig toch. Nu "onze" Ali B. bedreigt wordt moet DHC opeens verboden worden. Ik kan me echter nog herinneren dat ze Hirschi Ali in de zeik namen. Toen waren het ineens de grootste helden. En nu dus nooit meer zeuren over het meten met twee maten. Want daar doet blijkbaar iedereen aan mee. Hypocriet geneuzel. wie heeft om jou mening gevraagd? ik wens jou ook de kanker toe en ik geef jou ook geen hand omdat je lager bent dan een varken.(duidelijk lijkt mij)

Cave_Canem
30-11-2004, 09:15
wie heeft om jou mening gevraagd? ik wens jou ook de kanker toe en ik geef jou ook geen hand omdat je lager als een varken bent.(duidelijk lijkt mij) Hallo aarde aan Cyber SimoII! Dit is een discussieforum! btw: 'omdat je lager bent DAN een varken.'

CyberSimoII
30-11-2004, 09:25
Hallo aarde aan Cyber SimoII! Dit is een discussieforum! btw: 'omdat je lager bent DAN een varken.' staat er toch of ben je ook nog een scheel varken ! :D

TheStef
30-11-2004, 10:02
Als je DHC gaat verbieden, wie is dan de volgende? mag je geen afwijkende mening niet meer als 'kunstvorm' uitten? Dat valt in dezelfde categorie als het verbieden van die foto's onlangs omdat een paar tere hartjes er niet tegen konden. DHC zijn een stelletje puperale opnaaiers, behandel ze als zodanig.

chiller_meid
30-11-2004, 10:27
ewa saffie het zijn maar dissen hoor en ali.b zelf voelt zich niet bedreigt door die tekst dus waarom nog deze discussie het gaat erom of hij zich aangevallen voelt en dat voelt hij niet.. hij vertelde dat het maar dissen zijn en wat is het nut ervan om die jongen vast te krijgen en een advocaat te huren en hun ouders ongelukkig te maken ze proberen hoger op te komen.. of weet ik veel... moehim ik vind dat die gene die zeiden dat dhc moet stoppen omdat ze te veel schelden enzo niet gelijk hebben want SBM en S.O.S en die andere groepen die dissen hun ook vies terug wesh moeten ze dan nix terug rappen tuurlijk wel dan gaan ze erop in maar jah maar dan met veel gescheld enzo maar als je goed luistert zijn ze best wel om te lagen en zijn het goeie teksten... maar ja dit is wat ik vind en ik wou me mening erop zetten dat heb ik gedaan en blijkbaar zijn de mensen op dit forum het meeste allemaal oneens :D :D maar ja :engel: thalla peeps

Peej
30-11-2004, 15:40
wie heeft om jou mening gevraagd? ik wens jou ook de kanker toe en ik geef jou ook geen hand omdat je lager bent dan een varken.(duidelijk lijkt mij) Wat een moreel hoogstaande en inhoudelijke reactie. ik ben blij dat je het met me eens bent.

Mr_innocent
30-11-2004, 15:50
.... en daarnaast hebben ze ook de hobby om de woorden om te zetten in daden... Doe aub niet zo dramatisch ja..... :)

SingleCoil
30-11-2004, 15:56
wie heeft om jou mening gevraagd? ik wens jou ook de kanker toe en ik geef jou ook geen hand omdat je lager bent dan een varken.(duidelijk lijkt mij) MIjn god wat een geweldige zin! Nu zijn varkens meestal niet zo hoog, ik denk dat eigenlijk de meeste mensen toch wel hoger zijn dan varkens, maar bijvoorbeeld varkens zijn wel hoger dan slakken. En een flatgebouw is weer hoger dan een mens. behalve een mens in een vliegtuig natuurlijk, EN flatgebouwen kunnen niet vliegen. Je kunt er ook niet doorheenvliegen, dat weten we inmiddels. Maar flatgebouwen kunnen ook ineens weer lager dan een slak worden. Lastig he ? Dan zou ik zo iemand ook geen hand geven. Of een slak. En ja, kanker...ik vind het wat ongepast nu grapjes over die ziekte te maken terwijl onze koninklijke hoogheid Prins Bernhard zo ziek is...

saraa
30-11-2004, 16:38
helemaal mee eens.. deze groep brengt helemaal niks postitievs in..ik hoor al genoeg geruzie en gescheld om me heen.. ik vind het belachlijk dat jongetjes van 13 en 8 deze raps downloaden en heerlijk meerappen.., zie het ook bij me broertjes..alleen maar gescheld!

AlHoceima_Leila
30-11-2004, 16:39
Oneens ik vind ze soms wel grappig

canim_habibti
30-11-2004, 17:03

hmm k heb de ali B diss nog niet gehoord maar k luister nu naar hun muzien vindt ze wel goed wil niet zeggen dat ik t met hun teksten eens ben klinkt gewoon goed

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8