Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eindelijk....Goede Moslims!!!

Pagina's : [1] 2 3

_Mercurius_
30-11-2004, 01:37

We willen niet toegeven dat we de controle verloren hebben. We worden afgeslacht door een stelletje op hol geslagen moslims en ik vind het eng, omdat het me rechts maakt. Ik zie bebaarde mannen in jurken op het station en het is eng dat het me kwaad maakt, want ik wil geen hekel hebben aan iets wat ik niet ken. Omdat ik dat nooit gedaan heb. Maar ik haat het om ‘s nachts wakker te worden met een brok in mijn keel omdat ik die avond op het journaal heb moeten zien hoe een stel Irakezen een gijzelaar onthoofden. Het maakt me rechts, omdat ik me niet kan voorstellen dat er iets in het leven zo belangrijk is dat complete volksstammen ervoor afgeslacht moeten worden. Ik voel me gefrustreerd dat mensen zo walgelijk arrogant kunnen zijn. Het maakt me rechts, omdat ik neerkijk op en minachting en voel voor mensen die hun voornaamste levensdoel, hun religie, zo verkeerd begrijpen. Want niemand maakt mij wijs dat er een god bestaat, of dat Allah is of welke andere rukker daar de denkbeeldige touwtjes in handen heeft, die dat soort onmenselijkheden goedkeurt. Terwijl om ons heen de lijken in het rond vliegen en de een na de ander zichzelf de lucht in blaast, hangt blijkbaar ergens een boodschap waar we aan voorbij gaan. We staan er in paniek bij te kijken, omdat we ons realiseren dat wijlen van Gogh, al hadden er vierhonderd bodyguards omheen gestaan, nooit bullet-proof zou zijn geweest. We hebben het niet meer in de hand. En daarom zou Geert Wilders vandaag met zijn anti-moslim partij met een twintigtal zetels weglopen. Niet omdat we dat willen. Want hoewel we het niet meer zo hard durven te roepen, willen we nog steeds een ruimdenkend land zijn. Maar wel omdat we bang zijn. En angst is een slechte raadgever. Dank je wel dat stelletje op hol geslagen moslims, die mij naar rechts drukken

Nounousa
30-11-2004, 01:41
Uuh.. behoefte aan medelijden? Of wat? Wanneer leert men nou een keer dat provocatie geen dialoog uitlokt, maar nog meer verdeeldheid.

_Mercurius_
30-11-2004, 01:43
Uuh.. behoefte aan medelijden? Of wat? Wanneer leert men nou een keer dat provocatie geen dialoog uitlokt, maar nog meer verdeeldheid. Nee, doe hetzelfde als Zita_King :rolleyes:

knor_zwijn
30-11-2004, 01:43
We willen niet toegeven dat we de controle verloren hebben. We worden afgeslacht door een stelletje op hol geslagen moslims en ik vind het eng, omdat het me rechts maakt. Ik zie bebaarde mannen in jurken op het station en het is eng dat het me kwaad maakt, want ik wil geen hekel hebben aan iets wat ik niet ken. Omdat ik dat nooit gedaan heb. Maar ik haat het om ‘s nachts wakker te worden met een brok in mijn keel omdat ik die avond op het journaal heb moeten zien hoe een stel Irakezen een gijzelaar onthoofden. Het maakt me rechts, omdat ik me niet kan voorstellen dat er iets in het leven zo belangrijk is dat complete volksstammen ervoor afgeslacht moeten worden. Ik voel me gefrustreerd dat mensen zo walgelijk arrogant kunnen zijn. Het maakt me rechts, omdat ik neerkijk op en minachting en voel voor mensen die hun voornaamste levensdoel, hun religie, zo verkeerd begrijpen. Want niemand maakt mij wijs dat er een god bestaat, of dat Allah is of welke andere rukker daar de denkbeeldige touwtjes in handen heeft, die dat soort onmenselijkheden goedkeurt. Terwijl om ons heen de lijken in het rond vliegen en de een na de ander zichzelf de lucht in blaast, hangt blijkbaar ergens een boodschap waar we aan voorbij gaan. We staan er in paniek bij te kijken, omdat we ons realiseren dat wijlen van Gogh, al hadden er vierhonderd bodyguards omheen gestaan, nooit bullet-proof zou zijn geweest. We hebben het niet meer in de hand. En daarom zou Geert Wilders vandaag met zijn anti-moslim partij met een twintigtal zetels weglopen. Niet omdat we dat willen. Want hoewel we het niet meer zo hard durven te roepen, willen we nog steeds een ruimdenkend land zijn. Maar wel omdat we bang zijn. En angst is een slechte raadgever. Dank je wel dat stelletje op hol geslagen moslims, die mij naar rechts drukken Grappige is een Fundi moslim is ook extreem rechts :) alleen ze zijn te dom om het te beseffen, en daarom stemmen ze links. Eigenlijk zouden ze het best op GVP kunnen stemmen, die hebben exact dezelfde standpunten als alle fundi's.

islamicgirl3
30-11-2004, 01:44

We willen niet toegeven dat we de controle verloren hebben. We worden afgeslacht door een stelletje op hol geslagen moslims en ik vind het eng, omdat het me rechts maakt. Ik zie bebaarde mannen in jurken op het station en het is eng dat het me kwaad maakt, want ik wil geen hekel hebben aan iets wat ik niet ken. Omdat ik dat nooit gedaan heb. Maar ik haat het om ‘s nachts wakker te worden met een brok in mijn keel omdat ik die avond op het journaal heb moeten zien hoe een stel Irakezen een gijzelaar onthoofden. Het maakt me rechts, omdat ik me niet kan voorstellen dat er iets in het leven zo belangrijk is dat complete volksstammen ervoor afgeslacht moeten worden. Ik voel me gefrustreerd dat mensen zo walgelijk arrogant kunnen zijn. Het maakt me rechts, omdat ik neerkijk op en minachting en voel voor mensen die hun voornaamste levensdoel, hun religie, zo verkeerd begrijpen. Want niemand maakt mij wijs dat er een god bestaat, of dat Allah is of welke andere rukker daar de denkbeeldige touwtjes in handen heeft, die dat soort onmenselijkheden goedkeurt. Terwijl om ons heen de lijken in het rond vliegen en de een na de ander zichzelf de lucht in blaast, hangt blijkbaar ergens een boodschap waar we aan voorbij gaan. We staan er in paniek bij te kijken, omdat we ons realiseren dat wijlen van Gogh, al hadden er vierhonderd bodyguards omheen gestaan, nooit bullet-proof zou zijn geweest. We hebben het niet meer in de hand. En daarom zou Geert Wilders vandaag met zijn anti-moslim partij met een twintigtal zetels weglopen. Niet omdat we dat willen. Want hoewel we het niet meer zo hard durven te roepen, willen we nog steeds een ruimdenkend land zijn. Maar wel omdat we bang zijn. En angst is een slechte raadgever. Dank je wel dat stelletje op hol geslagen moslims, die mij naar rechts drukken Val je nou weer in dat slachtoffer rolletje? :moe:

Nounousa
30-11-2004, 01:47
Nee, doe hetzelfde als Zita_King :rolleyes: Zijn we nog op de kleuterschool? Had dat even van tevoren vermeld, dan had ik een reactie kunnen plaatsen die wat meer in dat milieu past. Tijdverspilling!

_Mercurius_
30-11-2004, 01:49
Val je nou weer in dat slachtoffer rolletje? :moe: Voel me nergens slachtoffer van :o

Nounousa
30-11-2004, 01:50
Grappige is een Fundi moslim is ook extreem rechts :) alleen ze zijn te dom om het te beseffen, en daarom stemmen ze links. Eigenlijk zouden ze het best op GVP kunnen stemmen, die hebben exact dezelfde standpunten als alle fundi's. Praktiseren staat volgens jou gelijk aan domheid? Wat een logica. Als je 'ons fundamentalisten' werkelijk ergens van wil overtuigen, doe dan wat meer achtergrondinformatie op, want stemmen op niet-islamitische partijen in een niet-islamitisch land, is verre van islamitisch verantwoord. Stuk intelligentie. (Hopende dat sarcasme je niet vreemd is)

SambalBij
30-11-2004, 01:50
Dank je wel dat stelletje op hol geslagen moslims, die mij naar rechts drukken gelukkig was de discussie op tv vanavond erg prettig. voor alle mensen die het nog steeds leuk vinden om vooral lekker te provoceren, en vooral maar hard te benadrukken dat "we" vooral verschillend zijn: met zo'n houding word je niet als nederlander geaccepteerd en verziek je het voor de marokkanen en moslims die hier wel 'gewoon' willen wonen. jammer. je word er inderdaad sagrijnig van.

StarLighter
30-11-2004, 01:51
_Mercurius_ je weet dat je niet rechts moet stemmen uit angst maar toch zou je het doen? Logica is zoek. Grappige is een Fundi moslim is ook extreem rechts :) alleen ze zijn te dom om het te beseffen, en daarom stemmen ze links. Eigenlijk zouden ze het best op GVP kunnen stemmen, die hebben exact dezelfde standpunten als alle fundi's. Inderdaad!

_Mercurius_
30-11-2004, 01:52
Zijn we nog op de kleuterschool? Had dat even van tevoren vermeld, dan had ik een reactie kunnen plaatsen die wat meer in dat milieu past. Tijdverspilling! Vraag ik me af ook wel eens af, aangezien de meeste reply's op dit forum :eek: En maar naar elkaar blijven wijzen met het vingertje, ipv de problemen als één volk op te lossen :rolleyes:

_Mercurius_
30-11-2004, 01:55
_Mercurius_ je weet dat je niet rechts moet stemmen uit angst maar toch zou je het doen? Logica is zoek. Inderdaad! Heb al een paar keer aangegeven op het foru dat ik nooit en te nimmer RECHTS zal stemmen :cool: Brengt nog meer narigheid, vooral als je op die achterlijke Bart Simpson gaat stemmen aka Wilders!!

Nounousa
30-11-2004, 01:56
Vraag ik me af ook wel eens af, aangezien de meeste reply's op dit forum :eek: En maar naar elkaar blijven wijzen met het vingertje, ipv de problemen als één volk op te lossen :rolleyes: Vind jij jezelf nu niet een tikkeltje hypocriet? Lees je post nog eens door ofzo, misschien zal dat je geheugen opfrissen, want naar mijn interpretatie is je post verre van respectvol! Hoe kan iemand met een persoon als jij nog in dialoog gaan, of iets proberen op te lossen als je in de eerste plaats al ongelooflijk bevooroordeeld bent en vrijwel alle mannen met baard over 1 kam hebt geschoren? Ik vraag me overigens af of daar de vrouwen met sluiers ook onder vallen? Want daar draait het nu toch om? De angst voor de (door de media verzonnen term) extremisten, ofwel fundamentalisten?

_Mercurius_
30-11-2004, 01:57
gelukkig was de discussie op tv vanavond erg prettig. voor alle mensen die het nog steeds leuk vinden om vooral lekker te provoceren, en vooral maar hard te benadrukken dat "we" vooral verschillend zijn: met zo'n houding word je niet als nederlander geaccepteerd en verziek je het voor de marokkanen en moslims die hier wel 'gewoon' willen wonen. Helemaal mee eens :goedzo:

StarLighter
30-11-2004, 01:58

Heb al een paar keer aangegeven op het foru dat ik nooit en te nimmer RECHTS zal stemmen :cool: Brengt nog meer narigheid, vooral als je op die achterlijke Bart Simpson gaat stemmen aka Wilders!! Ok, mijn fout. Ik begreep je verkeerd.

Pagina's : [1] 2 3