Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opsporing Verzocht; Mohammed B

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Mr_AnouAr
29-11-2004, 22:41

salaam aleykoum wr wb, Wat vindt men van de uitzending opsporing verzocht..... Mijn mening volgt later!!!! salaam aleykoum wr wb

latief
29-11-2004, 23:05
In de naam van Allah de barmhartige de genade volle, Met veel haat heb ik naar de beelden gekeken, Mohamed B. Vrede zij met hem en moge Allah (s.w.t) tevreden zijn met zen daden is wel 15 keer op t.v verschenen. En het zal snel worden opgepikt door velen andere. Vol trots hebben ze zijn gezicht laten zien...maar sobhana Allah wat straade hij toch zo veel nour uit zen gezicht..zo mooi zo trots!!...zen ogen straade de waarheid uit!! Wat voor meerwaarden heeft het voor het onderzoek? helemaal niets!! behalve dan die fiets die zogenaamd gestolen was en die nu hopelijk naar zen eigenaar terug kan! En er werd ook de vraag gesteld of iemand hem gezien zou kunnen hebben die dag......en of ze dan zo snel mogenlijk moesten bellen!! denk je nou echt dat een moord als deze niet opgelost is!? Het slachtoffer is er de dader is er.....dus wat valt er nog te vragen! en de aivd zat hem al 1 jaar achteraan! Sta effe stil bij de ouders die hun zoon op t.v hebben gezien..en zen broers, zusjes familie etc. En hoe zit het dan als deze jongen vrij komt, met zen eigen veiligheid...maar ook nu in de gevangenis!! of is het ook een uitzondering voor gemaakt!! Het was zogenaamd een uitzondering om zijn gezicht te tonen op t.v. geloof mij mensen deze uitzonderingen zijn heel normaal en worden steeds normaler....ze zullen wel hebben gedacht die jongen moet lijden!!!! en ook zen familie!! Maar beste mensen..broeders en zusters...wat ik nu ga zeggen is hard en ik ben misschien wel een extremist en deze bericht zal wel verwijderd worden net zoals mijn 20 andere berichten!! IK LEEF MET MOHAMED B. MEE, ELKE DAG WEER!! IK BEN TROTS DAT ER BROEDERS ROND LOPEN NET ALS MOHAMED B. EN GELOOF ME DIE ZIJN ER! DIE WORDEN GEMAAKT, DOOR DE MEDIA DOOR DE JODEN POLITIEK!! EN ZE ZULLEN STRIJDEN....STIJDEN....ZOWEL MET WOORDEN, MAAR OOK MET DADEN!!!!!! WIJ GELOVEN IN ALLAH S.W.T EN DIE STAAT ONS BIJ, ELKE DAG WEER STRIJDEN WE TEGEN DE ONZICHTBARE VIJAND DE SAJTAN, MAAR OOK DE ZICHTBARE MOET ER AAN GELOVEN!!! DE WARE MOSLIM KRIJG JE NIET KLEIN, KIJK MAAR NAAR DE PROFEET V.Z.M.H EN ZIJN VOLGELINGEN!! ER ZIJN EEUWEN VOORBIJ GEGAAN, MAAR DE ISLAAM IS HET ZELFDE GEBLEVEN!!! SOBHANA ALLAH WA ALLAHOE AKBAR WA LILAHI ELHAMD!!!! JIHAD!!!!! wa salaam oealeikom,

El_Khatabi
29-11-2004, 23:13
In de naam van Allah de barmhartige de genade volle, Met veel haat heb ik naar de beelden gekeken, Mohamed B. Vrede zij met hem en moge Allah (s.w.t) tevreden zijn met zen daden is wel 15 keer op t.v verschenen. En het zal snel worden opgepikt door velen andere. Vol trots hebben ze zijn gezicht laten zien...maar sobhana Allah wat straade hij toch zo veel nour uit zen gezicht..zo mooi zo trots!!...zen ogen straade de waarheid uit!! Wat voor meerwaarden heeft het voor het onderzoek? helemaal niets!! behalve dan die fiets die zogenaamd gestolen was en die nu hopelijk naar zen eigenaar terug kan! En er werd ook de vraag gesteld of iemand hem gezien zou kunnen hebben die dag......en of ze dan zo snel mogenlijk moesten bellen!! denk je nou echt dat een moord als deze niet opgelost is!? Het slachtoffer is er de dader is er.....dus wat valt er nog te vragen! en de aivd zat hem al 1 jaar achteraan! Sta effe stil bij de ouders die hun zoon op t.v hebben gezien..en zen broers, zusjes familie etc. En hoe zit het dan als deze jongen vrij komt, met zen eigen veiligheid...maar ook nu in de gevangenis!! of is het ook een uitzondering voor gemaakt!! Het was zogenaamd een uitzondering om zijn gezicht te tonen op t.v. geloof mij mensen deze uitzonderingen zijn heel normaal en worden steeds normaler....ze zullen wel hebben gedacht die jongen moet lijden!!!! en ook zen familie!! Maar beste mensen..broeders en zusters...wat ik nu ga zeggen is hard en ik ben misschien wel een extremist en deze bericht zal wel verwijderd worden net zoals mijn 20 andere berichten!! IK LEEF MET MOHAMED B. MEE, ELKE DAG WEER!! IK BEN TROTS DAT ER BROEDERS ROND LOPEN NET ALS MOHAMED B. EN GELOOF ME DIE ZIJN ER! DIE WORDEN GEMAAKT, DOOR DE MEDIA DOOR DE JODEN POLITIEK!! EN ZE ZULLEN STRIJDEN....STIJDEN....ZOWEL MET WOORDEN, MAAR OOK MET DADEN!!!!!! WIJ GELOVEN IN ALLAH S.W.T EN DIE STAAT ONS BIJ, ELKE DAG WEER STRIJDEN WE TEGEN DE ONZICHTBARE VIJAND DE SAJTAN, MAAR OOK DE ZICHTBARE MOET ER AAN GELOVEN!!! DE WARE MOSLIM KRIJG JE NIET KLEIN, KIJK MAAR NAAR DE PROFEET V.Z.M.H EN ZIJN VOLGELINGEN!! ER ZIJN EEUWEN VOORBIJ GEGAAN, MAAR DE ISLAAM IS HET ZELFDE GEBLEVEN!!! SOBHANA ALLAH WA ALLAHOE AKBAR WA LILAHI ELHAMD!!!! JIHAD!!!!! wa salaam oealeikom, hij straalde helemaal niets uit,ik zag alleen maar een bedroefd lijkbleek zielige rotkop in beeld

El_Khatabi
29-11-2004, 23:18
SubhanAllah waarom heb je zijn zo jou genoemde StagfiroeAllah lijkbleek zielige rotkop op je avatar staan.. de enige Zieligerd ben jij hier! omdat die rotkop gewoon in beeld mag staan zodat mensen erover heen kunnen schijten domkopje

Tim76
29-11-2004, 23:19

In de naam van Allah de barmhartige de genade volle, Met veel haat heb ik naar de beelden gekeken, Mohamed B. Vrede zij met hem en moge Allah (s.w.t) tevreden zijn met zen daden is wel 15 keer op t.v verschenen. En het zal snel worden opgepikt door velen andere. Vol trots hebben ze zijn gezicht laten zien...maar sobhana Allah wat straade hij toch zo veel nour uit zen gezicht..zo mooi zo trots!!...zen ogen straade de waarheid uit!! Wat voor meerwaarden heeft het voor het onderzoek? helemaal niets!! behalve dan die fiets die zogenaamd gestolen was en die nu hopelijk naar zen eigenaar terug kan! En er werd ook de vraag gesteld of iemand hem gezien zou kunnen hebben die dag......en of ze dan zo snel mogenlijk moesten bellen!! denk je nou echt dat een moord als deze niet opgelost is!? Het slachtoffer is er de dader is er.....dus wat valt er nog te vragen! en de aivd zat hem al 1 jaar achteraan! Sta effe stil bij de ouders die hun zoon op t.v hebben gezien..en zen broers, zusjes familie etc. En hoe zit het dan als deze jongen vrij komt, met zen eigen veiligheid...maar ook nu in de gevangenis!! of is het ook een uitzondering voor gemaakt!! Het was zogenaamd een uitzondering om zijn gezicht te tonen op t.v. geloof mij mensen deze uitzonderingen zijn heel normaal en worden steeds normaler....ze zullen wel hebben gedacht die jongen moet lijden!!!! en ook zen familie!! Maar beste mensen..broeders en zusters...wat ik nu ga zeggen is hard en ik ben misschien wel een extremist en deze bericht zal wel verwijderd worden net zoals mijn 20 andere berichten!! IK LEEF MET MOHAMED B. MEE, ELKE DAG WEER!! IK BEN TROTS DAT ER BROEDERS ROND LOPEN NET ALS MOHAMED B. EN GELOOF ME DIE ZIJN ER! DIE WORDEN GEMAAKT, DOOR DE MEDIA DOOR DE JODEN POLITIEK!! EN ZE ZULLEN STRIJDEN....STIJDEN....ZOWEL MET WOORDEN, MAAR OOK MET DADEN!!!!!! WIJ GELOVEN IN ALLAH S.W.T EN DIE STAAT ONS BIJ, ELKE DAG WEER STRIJDEN WE TEGEN DE ONZICHTBARE VIJAND DE SAJTAN, MAAR OOK DE ZICHTBARE MOET ER AAN GELOVEN!!! DE WARE MOSLIM KRIJG JE NIET KLEIN, KIJK MAAR NAAR DE PROFEET V.Z.M.H EN ZIJN VOLGELINGEN!! ER ZIJN EEUWEN VOORBIJ GEGAAN, MAAR DE ISLAAM IS HET ZELFDE GEBLEVEN!!! SOBHANA ALLAH WA ALLAHOE AKBAR WA LILAHI ELHAMD!!!! JIHAD!!!!! wa salaam oealeikom, Waarom staat er boven jouw "brief" dat je in naam van allah spreekt? Heb jij een open telefoonlijn met die allah van je? Wat een vreselijke hoogmoed om op die wijze te spreken.

lella_buya
29-11-2004, 23:20
omdat die rotkop gewoon in beeld mag staan zodat mensen erover heen kunnen schijten domkopje Ik zou liever over die van jou willen schijten :)

Tim76
Volgens mij is die allah diep beledigd dat een mafkees alles zegt in zijn naam, zelfs obl doet dat :-)

Patrick.
In de naam van Allah de barmhartige de genade volle, Met veel haat heb ik naar de beelden gekeken, Mohamed B. Vrede zij met hem en moge Allah (s.w.t) tevreden zijn met zen daden is wel 15 keer op t.v verschenen. En het zal snel worden opgepikt door velen andere. Vol trots hebben ze zijn gezicht laten zien...maar sobhana Allah wat straade hij toch zo veel nour uit zen gezicht..zo mooi zo trots!!...zen ogen straade de waarheid uit!! Wat voor meerwaarden heeft het voor het onderzoek? helemaal niets!! behalve dan die fiets die zogenaamd gestolen was en die nu hopelijk naar zen eigenaar terug kan! En er werd ook de vraag gesteld of iemand hem gezien zou kunnen hebben die dag......en of ze dan zo snel mogenlijk moesten bellen!! denk je nou echt dat een moord als deze niet opgelost is!? Het slachtoffer is er de dader is er.....dus wat valt er nog te vragen! en de aivd zat hem al 1 jaar achteraan! Sta effe stil bij de ouders die hun zoon op t.v hebben gezien..en zen broers, zusjes familie etc. En hoe zit het dan als deze jongen vrij komt, met zen eigen veiligheid...maar ook nu in de gevangenis!! of is het ook een uitzondering voor gemaakt!! Het was zogenaamd een uitzondering om zijn gezicht te tonen op t.v. geloof mij mensen deze uitzonderingen zijn heel normaal en worden steeds normaler....ze zullen wel hebben gedacht die jongen moet lijden!!!! en ook zen familie!! Maar beste mensen..broeders en zusters...wat ik nu ga zeggen is hard en ik ben misschien wel een extremist en deze bericht zal wel verwijderd worden net zoals mijn 20 andere berichten!! IK LEEF MET MOHAMED B. MEE, ELKE DAG WEER!! IK BEN TROTS DAT ER BROEDERS ROND LOPEN NET ALS MOHAMED B. EN GELOOF ME DIE ZIJN ER! DIE WORDEN GEMAAKT, DOOR DE MEDIA DOOR DE JODEN POLITIEK!! EN ZE ZULLEN STRIJDEN....STIJDEN....ZOWEL MET WOORDEN, MAAR OOK MET DADEN!!!!!! WIJ GELOVEN IN ALLAH S.W.T EN DIE STAAT ONS BIJ, ELKE DAG WEER STRIJDEN WE TEGEN DE ONZICHTBARE VIJAND DE SAJTAN, MAAR OOK DE ZICHTBARE MOET ER AAN GELOVEN!!! DE WARE MOSLIM KRIJG JE NIET KLEIN, KIJK MAAR NAAR DE PROFEET V.Z.M.H EN ZIJN VOLGELINGEN!! ER ZIJN EEUWEN VOORBIJ GEGAAN, MAAR DE ISLAAM IS HET ZELFDE GEBLEVEN!!! SOBHANA ALLAH WA ALLAHOE AKBAR WA LILAHI ELHAMD!!!! JIHAD!!!!! wa salaam oealeikom, Als je die jihad in de rechtzaal uitvecht dan ben je goed bezig. Rascisme op de arbeidsmarkt is al lang aan de gang, maar dat pak je niet aan door willekeurig 'vijanden' te vermoorden.

El_Khatabi
29-11-2004, 23:22
Ik zou liever over die van jou willen schijten :) ok leuk, grappig. als je zo achter een radicale moslim wilt staan doe je best maar je bent helaas in de minderheid gans

lella_buya
29-11-2004, 23:22
Waarom staat er boven jouw "brief" dat je in naam van allah spreekt? Heb jij een open telefoonlijn met die allah van je? Wat een vreselijke hoogmoed om op die wijze te spreken. Dit bedoel ik geen verstand van ons cultuur/ geloof. Met alles wat wij beginnen daar hoort dus bij praten, eten, drinke, ergens binnen stappen etc. zeggen wij Bismi Allah ( In de naam van Allah ). INTEGREREN VRIEND

El_Khatabi
29-11-2004, 23:23
Ik zou liever over die van jou willen schijten :) ik zie nu in ieder geval wie hier de rotte appels zijn waar zo vaak over gesproken wordt en 1 daarvan ben JIJ dus en dat mag je jezelf best aanrekenen

lella_buya
29-11-2004, 23:23
ok leuk, grappig. als je zo achter een radicale moslim wilt staan doe je best maar je bent helaas in de minderheid gans Uhmm heb je mij horen zeggen dat ik achter een radicale moslim wil staan. Het enige wat ik zeg is dat ik op die van jou wil schijten. Ga me geen woorden in mijn mond voorleggen he :confused:

Tim76
29-11-2004, 23:25
Dit bedoel ik geen verstand van ons cultuur/ geloof. Met alles wat wij beginnen daar hoort dus bij praten, eten, drinke, ergens binnen stappen etc. zeggen wij Bismi Allah ( In de naam van Allah ). INTEGREREN VRIEND Ik "werk" veel met islamitische mensen, vooral in AZC's maar nog nooit iemand zoiets horen zeggen. En ik respecteer zoiets ook niet. Niemand mag of kan zichzelf aanmatigen in naam van een almachtige te spreken.

El_Khatabi
Uhmm heb je mij horen zeggen dat ik achter een radicale moslim wil staan. Het enige wat ik zeg is dat ik op die van jou wil schijten. Ga me geen woorden in mijn mond voorleggen he :confused: het enige wat ik zeg: Iedereen mag van mij over die rotkop van mohammed b schijten, wat zeg ik dan verkeerd??????????????????????????

ruziezoeker

el khatabi, leuke ondertekening van de teacher maar hou verder je rotkop a sa7bi.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6