Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Muziek instrument

Pagina's : [1] 2

Rajaa
15-01-2003, 16:23

Iemand die een instrument bespeeld?? Ik wil graag gaan gitaar spelen..

Liloesh
15-01-2003, 16:25
en waarom ineens?

Marocana
15-01-2003, 16:29
Rajaa21, 'k heb 1 jaar op pianoles gezeten, en bij gebrek aan muzikaal talent ben ik maar gestopt en ben toen op kookles gegaan bij mijn moeder. Dus alleen 1 jaar piano ervaring kan ik schriftelijk met je delen. Groet, Marocana

Rajaa
15-01-2003, 16:32
Origineel gepost door suggerbabe en waarom ineens? Omdat ik een muzikale prikkel bij mezelf heb ontdenkt.. :) De emoties die muziek bij (mij) een mens kan losmaken! Denk dat ik daar veel van mezelf ik kwijt zou kunnen, ja echt als ik zelf muziek kan produceren.. Net als met schrijven, mooie woorden..

Rajaa
15-01-2003, 16:35

Origineel gepost door Marocana Rajaa21, 'k heb 1 jaar op pianoles gezeten, en bij gebrek aan muzikaal talent ben ik maar gestopt en ben toen op kookles gegaan bij mijn moeder. Dus alleen 1 jaar piano ervaring kan ik schriftelijk met je delen. Groet, Marocana Pianoles, zozo.. mag ik vragen waarom je toen op pianoles bent gegaan? kunnen koken kan trouwens nooit kwaad :D ciao (ik moet gaan werken, lees de reacties vanavond wel!)

Marocana
15-01-2003, 16:37
Origineel gepost door Mustapha AA damn op de basis school had ik juist talent met de piano dat zeiden de leraren macht altijd spelen in de aula enzo maar ik kan die noten niet lezen mischien wel beter :D Dus met andere woorden, we zijn behoed voor valse noten? :) Groet, Marocana

Liloesh
15-01-2003, 16:38
Origineel gepost door Rajaa21 Omdat ik een muzikale prikkel bij mezelf heb ontdenkt.. :) De emoties die muziek bij (mij) een mens kan losmaken! Denk dat ik daar veel van mezelf ik kwijt zou kunnen, ja echt als ik zelf muziek kan produceren.. Net als met schrijven, mooie woorden.. ah zo...ik zou zeggen ga ervoor meid

RaZer
15-01-2003, 16:40
Origineel gepost door suggerbabe ah zo...ik zou zeggen ga ervoor meid het is een jongen.. :jammer: Of je weet meer dan ons.. dus vertel vertel :stout:

Marocana
15-01-2003, 16:41
Origineel gepost door Rajaa21 Pianoles, zozo.. mag ik vragen waarom je toen op pianoles bent gegaan? kunnen koken kan trouwens nooit kwaad :D ciao (ik moet gaan werken, lees de reacties vanavond wel!) Mijn beste vriendin zat op Piano les in een plaatselijk muziekschooltje, ja en ik heb net zolang gezeurd bij mijn vader tot ik er ook op mocht gaan. Groet, Marocana

doc25
15-01-2003, 16:49
ik heb harp gespeeld daarna 2 jaar in een koor gezeten, als sopraan

Liloesh
15-01-2003, 16:50
Origineel gepost door RaZer het is een jongen.. :jammer: Of je weet meer dan ons.. dus vertel vertel :stout: ik weet dat ik weet dat jij niet weet wat ik weet dat ik weet wat jij niet weet wat ik dat jij toch niet weet :D en Rajaa21 i'm sorry, :( ik keek gewoon naar je naam

doc25
15-01-2003, 17:00
Origineel gepost door SowFunny ben je een vrouw of man?....... SowFunny no comment

doc25
15-01-2003, 17:05
Origineel gepost door SowFunny no interesse...... :confused:

Liloesh
15-01-2003, 17:14
weirdos.....:jammer:

Rajaa
15-01-2003, 22:03

Origineel gepost door suggerbabe ik weet dat ik weet dat jij niet weet wat ik weet dat ik weet wat jij niet weet wat ik dat jij toch niet weet :D en Rajaa21 i'm sorry, :( ik keek gewoon naar je naam Je bedoelde het goed, je bent immers een beste kerel ;)

Pagina's : [1] 2