Bekijk originele versie : één ding snap ik niet!
AlZawahiri
29-11-2004, 20:25
De media en de politiek doen zo hun best om de islaam in een negatieve daglicht te stellen, en toch bekeren veel nederlanders zich tot de islaam.
Mijn vraag is: "Wat voor zin heeft het dan?"
HollandseVriend
29-11-2004, 20:26
De media en de politiek doen zo hun best om de islaam in een negatieve daglicht te stellen, en toch bekeren veel nederlanders zich tot de islaam.
Mijn vraag is: "Wat voor zin heeft het dan, en wat proberen ze hiermee te bereiken?"
Kijk hoe de aanwas zich de komende 5 jaar of wat ontwikkelt....
Miss_Laila
29-11-2004, 20:28
volgens mij willen ze za'ma de islam zwart maken, zodat er zo minder mensen zullen bekeren tot de islam...................en wat volgens mij ook niet zal lukken
Marrakick
29-11-2004, 20:28
Mijn vraag is: "Wat voor zin heeft het dan, en wat proberen ze hiermee te bereiken?"
Waarschijnlijk allemaal infiltranten van de AIVD.
2 foutieve stellingen, niet relevante vraag dus.
Ik hoorde laatst nog dat het maar een zeer klein aantal autochtone nederlanders zijn die zich to Islam bekeren.
Heeft iemand bronnen?
_Marcel_
29-11-2004, 20:36
Weet je zeker dat het maar één ding is?
camiliaa
29-11-2004, 20:37
kijkcijfers en winst voor de verkiezingen!! wat denk jij, dat zij het beste voorhebben met de maatschappij. laat me niet lachen zeg, het draait alleen om geld en macht
kijkcijfers en winst voor de verkiezingen!! wat denk jij, dat zij het beste voorhebben met de maatschappij. laat me niet lachen zeg, het draait alleen om geld en macht
Daar erger ik me ook aan, maar ik krijg toch de indruk dat politiek hier zuiverder is dan de VS, hier is het bijv verboden om als bedrijf geld te schenken aan een politieke partij.
Partijen spelen inderdaad wel in op de meningen van hun kiesdoelgroep.
Maar een moslim partij zou denk ik weer heel erg gaan benadrukken hoe nadelig alles wel niet is voor moslims etc etc om zo in te spelen op hun kiesdoelgroep..
IsmailABUFaysal
29-11-2004, 20:43
Agie Allah beschermt Islam niet de moslims
dat moet je altijd weten
als 't de wil van Allah is dan worden mensen moslims en niemand kan ze tegen houden, dat is wat veel moslims vaak vergeten, ze denken dat ze de beschermers van Islam Zijn.
Islam is groter dan de Moslims. Islam is de waar weg en 't is aan Allah's wil
knor_zwijn
29-11-2004, 20:52
Dan past de Islam mooi in het rijtje drugs, alcohol en aids, daar voert de overheid ook een hopeloze campagne tegen.
AlZawahiri
29-11-2004, 20:56
Agie Allah beschermt Islam niet de moslims
dat moet je altijd weten
als 't de wil van Allah is dan worden mensen moslims en niemand kan ze tegen houden, dat is wat veel moslims vaak vergeten, ze denken dat ze de beschermers van Islam Zijn.
Islam is groter dan de Moslims. Islam is de waar weg en 't is aan Allah's wil
Salaam Oe3aleikoem broeder,
Dat weet ik ook wel, ik probeer onze nederlandse formleden tot nadenken te zetten. Zij geloven alles wat de media zegt, zonder dat zij onderzoek uit gaan.
IsmailABUFaysal
29-11-2004, 21:13
Salaam Oe3aleikoem broeder,
Dat weet ik ook wel, ik probeer onze nederlandse formleden tot nadenken te zetten. Zij geloven alles wat de media zegt, zonder dat zij onderzoek uit gaan.
Sumun Bukmu Cumun Fahum Laa Yarjucuun
Dan past de Islam mooi in het rijtje drugs, alcohol en aids, daar voert de overheid ook een hopeloze campagne tegen.
Maar in Amsterdam rijden steeds meer fietsers met licht!
Dus soms werkt het wel.
AlZawahiri
29-11-2004, 21:26
Maar in Amsterdam rijden steeds meer fietsers met licht!
Dus soms werkt het wel.
Dat komt omdat je anders een kans loopt bekeurd te worden, wanneer je zonder fietslicht fiets.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.