Bekijk originele versie : .:Hoofddoek/Hijaab Powergirl of Probleemgeval:.
Wat vind jij?
'Gister was er een debat in de Meervaart genaamd: Hoofddoek powergirl of probleemgeval'
In het discussiepanel zaten:Hafida Talhaoui ofzo van de AEL,Loubna een Activiste, Wouter een Fortuynist en niet te vergeten Ebru Omar:rolleyes: Een turkse die de weg een beetje kwijt is.
Maar wat vinden jullie:
-Zijn de meiden met een hoofddoek volgens jou onderdruk?
-Functioneren zij op een lager niveau door de hoofddoek?
en als laatst but not least:
-Moet volgens jou de hoofddoek afgeschaft worden in openbare ruimtes??
http://www.amsterdamleeftsamen.nl/
MissSarah
29-11-2004, 19:01
vrijheid...om te bepalen wat je zelf aandraagt...
De islamieten verzinnen zelfs engelse "hete termen" om de hoofddoek te promoten als zijnde STOER :-) :-)
Wanneer krijgen we een islamititische landdag, zoals de EO jongerendag? :-)
De islamieten verzinnen zelfs engelse "hete termen" om de hoofddoek te promoten als zijnde STOER :-) :-)
N3aar Yemem tim76:) De benaming is Moslims en geen Islamieten of moet ik jou ook een varken noemen ipv een homo sapiens?
Hete termen, is dat goed voor je gezondheid?(flauw)
Welke termen dan? Ik heb geen enkele benaming van een moslim gehoort over de hoofddoek zijnde stoer.
Binnenkort inshAllah, alleen pakken wij het iets anders aan...
Wat vind jij?
en als laatst but not least:
-Moet volgens jou de hoofddoek afgeschaft worden in openbare ruimtes??
De eerste 2 punten heb ik niet zoveel over te melden.
Wel lijkt het me een goed idee als in openbare scholen en overheids instellingen religieuse symbolen worden verboden.
De eerste 2 punten heb ik niet zoveel over te melden.
Wel lijkt het me een goed idee als in openbare scholen en overheids instellingen religieuse symbolen worden verboden.
En modebewuste symbolen. Zoals bv Gothics etc? Moeten die ook de toegang tot openbare ruimtes worden geweigerd?
Marrakick
29-11-2004, 19:12
Ik heb de laatste dagen er goed over nagedacht.
De HOOFDDOEK moet blijven!
Enkel vind ik het idioot dat vrouwen die dragen. De moslima zijn (lang niet altijd, maar toch..) vaak nederig.
Ik ben er dus VOOR dat elke moslimman een hoofddoek gaat dragen. Zo kun je ze goed herkennen (want daar gaat het toch om).
Een moslimman is vaak nogal macho. Té macho voor de Nederlandse maatschappij. Dus een hoofddoek VERPLICHT voor alle moslimmannen zou veel problemen oplossen!
Ik heb de laatste dagen er goed over nagedacht.
De HOOFDDOEK moet blijven!
Enkel vind ik het idioot dat vrouwen die dragen. De moslima zijn (lang niet altijd, maar toch..) vaak nederig.
Ik ben er dus VOOR dat elke moslimman een hoofddoek gaat dragen. Zo kun je ze goed herkennen (want daar gaat het toch om).
Een moslimman is vaak nogal macho. Té macho voor de Nederlandse maatschappij. Dus een hoofddoek VERPLICHT voor alle moslimmannen zou veel problemen oplossen!
Zoals de hoofddoek er is voor de moslimvrouw is er de baard voor de moslimman.:moe:
N3aar Yemem tim76:) De benaming is Moslims en geen Islamieten of moet ik jou ook een varken noemen ipv een homo sapiens?
Mohammedanen is nog beter, jij volgt toch het leven van Mohamed, anders had je toch wel genboeg aan de qur'an?
En modebewuste symbolen. Zoals bv Gothics etc? Moeten die ook de toegang tot openbare ruimtes worden geweigerd?
Euh? Modebewuste symbolen in overheids instellingen schenden de scheiding van kerk/moskee en staat niet..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.