Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Body To Body Massage........

Juice
29-11-2004, 18:11

....wie van de vrouwen heeft dit weleens een keer gedaan...pfffffffffffffff....heb je dit nog niet gedaan...dan is het egt een aanrader........ :D ...... ;)

Juice
29-11-2004, 18:18
...haahhaha..dacht ikal.de meeste marokkanen zijn niet zo creatief...tja..

female_additude
29-11-2004, 18:21
....wie van de vrouwen heeft dit weleens een keer gedaan...pfffffffffffffff....heb je dit nog niet gedaan...dan is het egt een aanrader........ :D ...... ;) gewoon masseren bedoel je togh??

Juice
29-11-2004, 18:24
..neej met je lichaam je partners lichaam masseren...

female_additude
29-11-2004, 18:26

..neej met je lichaam je partners lichaam masseren... haha is dit iets nieuws of zow...ik d8 dat ik alles al geprobeert had ...hmmm ideetje ja ... klinkt heel erotisch btw :D

Juice
29-11-2004, 18:28
..ja egt..is heel ontpannen..en is erg erotische....is egt een aanrader.....ennuh het is egt niet iets nieuws..deden volgens mij de oermensen al...hahaha...neej het is niet nieuw...

female_additude
29-11-2004, 18:32
..ja egt..is heel ontpannen..en is erg erotische....is egt een aanrader.....ennuh het is egt niet iets nieuws..deden volgens mij de oermensen al...hahaha...neej het is niet nieuw... ja ik heb eerlijk niet gedacht aan elkaars lichaam strelen met elkaars lichaam..ik zou het ook niet bedacht kunnen hebben...mag je je handen niet gebruiken ofzo??

Juice
29-11-2004, 18:43
..ja dat mag ook..mar het gaat erom dat je elkaar lichaam voelt....weet je wat ook lekkker is....met bepaalde voorwerpen over een lichaam strelen..dan vinden vrouwen ook opwindend....bijvoorbeeld met een veer....over haar lichaam....of met een zijde sjaal....dat vinden de meeste vrouwen lekker..het gaat om wat je voelt....dat kan egt erotisch zijn...niet alleen maar doeloos erin en eruit...

female_additude
29-11-2004, 18:49
..ja dat mag ook..mar het gaat erom dat je elkaar lichaam voelt....weet je wat ook lekkker is....met bepaalde voorwerpen over een lichaam strelen..dan vinden vrouwen ook opwindend....bijvoorbeeld met een veer....over haar lichaam....of met een zijde sjaal....dat vinden de meeste vrouwen lekker..het gaat om wat je voelt....dat kan egt erotisch zijn...niet alleen maar doeloos erin en eruit... nou het is niet echt doeloos hoor ..haha erin eruit...

thamza_riffia
29-11-2004, 19:27
Dit is lauwk :hoera:

Juice
29-11-2004, 21:18
..ja zaker..en erin en eruit is niet egt doelloos nee...maar er zijn meer dingen om van te genieten....