Bekijk originele versie : Mannen! Hoe Reageren Jullie Als Je Door Een Meid Wordt Geslagen?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
TwinkleEye_19
15-01-2003, 14:37
Wat zou je doen,
Want je kan het als man toch niet maken om een wijf te slaan?!
Ik ben benieuwd,
Want ikzelf heb nogal vlugge en losse handjes :D
ik he het nog nooit meegemaakt..maar ik denk dat ik gewoon weg loop
Gewoon niet reageren je weet toch, omdraaien.
Ze3ma van, et doet me niX.
En even later terug lopen stiekem zo een LOW-KICK delen, waar ze
daarna 30 meter door de lucht vliegt en in de struiken belandt!
Wel onopvallend doen, want als ieamnd je ziet wordt je voor MIETJE uitgemaakt.
:D
Vette Low KICK (voetveeg) geven... zodat ze even het gevoel heeft dat ze vliegt.. want hoog zal ze zich wel voelen als zie iemand gaat slaan...
nee ik zou niks doen... als het iemand is die ik goed ken tenminste zoals een vriendin die boos is ofzo.. maar een onbekende, niet terug slaan maar er wel voor zorgen dat ze niks kan doen natuurlijk..
TwinkleEye_19
15-01-2003, 14:47
Origineel gepost door Tnawie
ik he het nog nooit meegemaakt..maar ik denk dat ik gewoon weg loop
Ja, zo'n reactie heb ik ook liever van een vent.
Maar soms ben ik toch wel bang dat ik zelf slaags krijg.
Ik heb ooit een grote bek gegeven tegen een paar Marokkaanse Mannen die kapsones hadden, ze zeiden iets tegen mij en ik zei gelijk wat terug.
De'r was er een die mij gewoon wilde slaan :eek:
wayooooooooooooooooo dan moet je wel oppassen meisje !!
TwinkleEye_19
15-01-2003, 14:49
Origineel gepost door RaZer
Vette Low KICK (voetveeg) geven... zodat ze even het gevoel heeft dat ze vliegt.. want hoog zal ze zich wel voelen als zie iemand gaat slaan...
Wat als jij degene bent die fout zit, en dit haar reactie is? Dus heeft niets met hoog voelen te maken, maar met uiting van woede enzo...
nee ik zou niks doen... als het iemand is die ik goed ken tenminste zoals een vriendin die boos is ofzo.. maar een onbekende, niet terug slaan maar er wel voor zorgen dat ze niks kan doen natuurlijk..
Echt niet?
Hé, ik heb het niet over zo'n wijfen klapje in het gezicht hoor. Maar écht over een getrainde kaakstoot :kwaad:
Hoe bedoel je nix kan doen,
De mijne komen onverwachts :D
Eerlijke reactie, want het is toch niet zo'n goede eigenschap.
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Echt niet?
Hé, ik heb het niet over zo'n wijfen klapje in het gezicht hoor. Maar écht over een getrainde kaakstoot :kwaad:
als ze zich gedraagt als een man.. dan moet ze toch ook behandelt worden als een man.:D...
nee hoor, ik zeg niet dat ik haar sla.. maar gewoon even goed vasthouden en haar paar seconden geven om na te denken over waar ze mee bezig is.. en als ze sterker is ren ik hard weg :D
Wat als jij degene bent die fout zit, en dit haar reactie is? Dus heeft niets met hoog voelen te maken, maar met uiting van woede enzo...
Echt niet?
Slaan doe je gewoon nooit.. ik zou niemand slaan. Was maar een gein van die voetveeg.. :D Een bekende zou ik omdraaien en weggaan.. zonder wat te zeggen.
Ik zou alleen maar denken
I think she likes me :D :D
happywoman
15-01-2003, 14:58
nou weet ik genoeg :stout: :hihi:
TwinkleEye_19
15-01-2003, 14:59
als ze zich gedraagt als een man.. dan moet ze toch ook behandelt worden als een man.:D...
nee hoor, ik zeg niet dat ik haar sla.. maar gewoon even goed vasthouden en haar paar seconden geven om na te denken over waar ze mee bezig is.. en als ze sterker is ren ik hard weg :D
Maar als zou worden vastgehouden en heen en weer wordt geschud, van waar ben je bezig?
Weyow, serieus dan krijg ik echt een aanval :jammer:
Ik zou hem gelijk met m'n handen keihard duwen en tegen hem schreeuwen "Wie the hell hij wel niet denk dat ie is, en waar die het lef vandaan haalt, hoe die erbij komt met z'n garnalenverstand mij de schuld te geven, terwijl hijzelf bla,bla, bla"
Want als zoeits doe, is het nooit mijn schuld.
Slaan doe je gewoon nooit.. ik zou niemand slaan. Was maar een gein van die voetveeg.. :D Een bekende zou ik omdraaien en weggaan.. zonder wat te zeggen.
:goedzo:
Want als een vent dan wegloopt, na alles wat ik heb gedaan (m'n woede en kwaadheid geuit) gaat m'n bloed pas écht koken.
saloua_lopez
15-01-2003, 14:59
Origineel gepost door jay
hahhahaha... Kijk nou zo een man wil ik.......
Ik moet hem stootjes geven en hij moet gewoon lekker zijn bek dicht houden.... Ik heb het voor het zeggen....... LANG LEVE DE EMANCIPATIE!!!!!!!!
TwinkleEye_19
15-01-2003, 15:01
Origineel gepost door jay
:haha: :haha:
Wacht maar, je zal wel anders piepen.
Maar hé, als een jongen dat tegen mij zou zeggen, nadat ik hem heb geslagen...
Ooeew, dan wordt ik zekers boos.
Tfoe, is écht een goeie, want dat zou ik me vet klote voelen :D
Maar als zou worden vastgehouden en heen en weer wordt geschud, van waar ben je bezig?
Weyow, serieus dan krijg ik echt een aanval :jammer:
Ik zou hem gelijk met m'n handen keihard duwen en tegen hem schreeuwen "Wie the hell hij wel niet denk dat ie is, en waar die het lef vandaan haalt, hoe die erbij komt met z'n garnalenverstand mij de schuld te geven, terwijl hijzelf bla,bla, bla"
Want als zoeits doe, is het nooit mijn schuld.
:goedzo:
Want als een vent dan wegloopt, na alles wat ik heb gedaan (m'n woede en kwaadheid geuit) gaat m'n bloed pas écht koken.
Ik ben iemand die liever voorkomt dan geneest dus laat het niet zover komen....
kijk een goede vriendin die boos op me is en begint te slaan.. daar loop ik gewoon weg van (rennen :D hehe)
Dus met onbekende dacht ik gewoon dat je op straat loop en een of andere gek begint je te slaan... Jahh dag.. omdraaien en dan weggaan.. ame hoela!! Ga er niet kapot slaan maar zoals ik eerder zei.. ervoor zorgen dat ze niks kan doen wel hoor..
Zo was er pasgeleden een vrouw... die was een beetje gek geworden van drugs en begon op een auto te springen van een vriend van me zijn vader.. hij liep naar buiten en vroeg of ze eraf wou gaan.. zij rende toen op hem af en wou hem slaan.... haha wat moet je dan doen..?? andere wang toekeren?>??? dacht het niet.. gewoon even goed vasthouden dus ;) of er even voor zorgen dat ze niks kan doen..
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.