Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Pm-gesprek met Dutchman.

Pagina's : [1] 2 3 4

nesrine18
29-11-2004, 15:46

Hallo mensen. Zeg gewoon meteen dat je ons hier niet wil hebben. Geplaatst door Dutchman Jij moet werk zoeken ,in plaats van hier de hele dag rond te hangen. Er is zat te doen. Geplaatst door nesrine18 Ik moet helaas te veel verslagen typen. Ik kan vandaag helemaal niet van de pc af. Werken? Dat doe ik in de avond. Dan heb ik in de ochtend-middag uren tijd om wat kennis op te doen. Zoals school. Helaas worden moslimmeisjes niet meteen aangenomen. Jammer genoeg. Geplaatst door Dutchman Dan moet je die domme hoofddoek is afdoen bij sollicitatiegesprek.En die verslagen komt volgens mij ook weinig van terecht, je bent de hele middag al idiote dingen aan het typen. Geplaatst door Nesrine18 Mijn geloof gaat voor. Wat voor jouw idioot is, kan voor anderen niet-idioot zijn. Zou je mij misschien niet meer willen storen. Heb geen zin in onnozele gekken. En euhh...jij hoeft zeker ook niet te werken. gegroet Geplaatst door Dutchman: Jullie horen hier niet !!! Geplaatst door Nesrine18: Hmm, daar komt de aap uit de mouw. Wees gewoon direct. Geen poespas. Geplaatst door Dutchman: Ben je zo dom dat je dat niet meteen begreep? Geplaatst door nesrine18: Oh dat wist ik al hoor. Maar dat je daar om heen moest draaien, vind ik wel geing Geplaatst door Dutchman: Ik draai nergens omheen.Ik ben rasecht. Geplaatst door Nesrine18: Jah dat laat je zeker blijken jah Geplaatst door Dutchman: Domme geit. Geplaatst door Nesrine18: Ik hou ook van jou. Wees toch gewoon direct man.

Dutchman
29-11-2004, 15:48
Hahaha

Patrick.
29-11-2004, 15:49
Hallo mensen. Zeg gewoon meteen dat je ons hier niet wil hebben. Geplaatst door Dutchman Jij moet werk zoeken ,in plaats van hier de hele dag rond te hangen. Er is zat te doen. Geplaatst door nesrine18 Ik moet helaas te veel verslagen typen. Ik kan vandaag helemaal niet van de pc af. Werken? Dat doe ik in de avond. Dan heb ik in de ochtend-middag uren tijd om wat kennis op te doen. Zoals school. Helaas worden moslimmeisjes niet meteen aangenomen. Jammer genoeg. Geplaatst door Dutchman Dan moet je die domme hoofddoek is afdoen bij sollicitatiegesprek.En die verslagen komt volgens mij ook weinig van terecht, je bent de hele middag al idiote dingen aan het typen. Geplaatst door Nesrine18 Mijn geloof gaat voor. Wat voor jouw idioot is, kan voor anderen niet-idioot zijn. Zou je mij misschien niet meer willen storen. Heb geen zin in onnozele gekken. En euhh...jij hoeft zeker ook niet te werken. gegroet Geplaatst door Dutchman: Jullie horen hier niet !!! Geplaatst door Nesrine18: Hmm, daar komt de aap uit de mouw. Wees gewoon direct. Geen poespas. Geplaatst door Dutchman: Ben je zo dom dat je dat niet meteen begreep? Geplaatst door nesrine18: Oh dat wist ik al hoor. Maar dat je daar om heen moest draaien, vind ik wel geing Geplaatst door Dutchman: Ik draai nergens omheen.Ik ben rasecht. Geplaatst door Nesrine18: Jah dat laat je zeker blijken jah Geplaatst door Dutchman: Domme geit. Geplaatst door Nesrine18: Ik hou ook van jou. Wees toch gewoon direct man. En maar blijven beweren dat hij niet rechts is :rolleyes:

nesrine18
29-11-2004, 15:49
Hahaha Hehehehe..... Hou je nou op met jouw pm's

nesrine18
29-11-2004, 15:50

Jij kent het begrip pm dus niet. M.a.w, jij bent iemand die niet te vertrouwen is. Nee, ik weet zeer zeker wel wat het begrip van pm is. Maar als ik elke keer maar weer van die domme pm's van hem krijg, krijg je er ook genoeg van. Dus Dutchman, nog 1 kick en ik plaats al ej pm's hier neer.

Dutchman
29-11-2004, 15:53
Nee, ik weet zeer zeker wel wat het begrip van pm is. Maar als ik elke keer maar weer van die domme pm's van hem krijg, krijg je er ook genoeg van. Dus Dutchman, nog 1 kick en ik plaats al ej pm's hier neer. Blijkbaar vind je mijn pm,s wel leuk je anders had je me wel op negeren gezet.Maar nu kun je weer laten zien hoe zielig je bent, slim hoor. :goedzo:

nesrine18
29-11-2004, 15:57
Blijkbaar vind je mijn pm,s wel leuk je anders had je me wel op negeren gezet.Maar nu kun je weer laten zien hoe zielig je bent, slim hoor. :goedzo: Negeren? Wat bedoel je? Zielig? Jij moet eens de definitie van zielig opzoeken. Dat slaat namelijk alleen op jou.

Dutchman
29-11-2004, 15:59
Negeren? Wat bedoel je? Zielig? Jij moet eens de definitie van zielig opzoeken. Dat slaat namelijk alleen op jou. Kind toch. :rolleyes:

nesrine18
29-11-2004, 16:00
Kind toch. :rolleyes: Maar lieve schat, hoe kun je iemand negeren. :D

AlZawahiri
29-11-2004, 16:02
Maar lieve schat, hoe kun je iemand negeren. :D Op negeerlijst plaasten.

nesrine18
29-11-2004, 16:06
Heey ik zie geen Dutchman meer. Toppie.

DrSound
29-11-2004, 16:08
Blijkbaar vind je mijn pm,s wel leuk je anders had je me wel op negeren gezet.Maar nu kun je weer laten zien hoe zielig je bent, slim hoor. :goedzo: Dutchman, ben je wellicht een 11-jarig puberend menneke? De enige die hier Uber-zielig naar voren komt ben jij. punt. Uiteraard ben je het daar niet mee eens, dus leg eens uit wat er niet zielig is aan elke PM die ik hier boven van je lees... 1 en al opgekropte zieligheid... (PS: je hoort hier niet)

Dirk333
29-11-2004, 16:09
Beste Nesrine, negeer die gast gewoon hij is de moeite niet waard. Juist als je reageert gaat ie door. sterkte

nesrine18
29-11-2004, 16:11
Beste Nesrine, negeer die gast gewoon hij is de moeite niet waard. Juist als je reageert gaat ie door. sterkte Ik wist niet dat je iemand kon negeren. Anders had ik dat allang gedaan. Maar toch bedankt :)

Patrick.
29-11-2004, 16:11

Dutchman, ben je wellicht een 11-jarig puberend menneke? De enige die hier Uber-zielig naar voren komt ben jij. punt. Uiteraard ben je het daar niet mee eens, dus leg eens uit wat er niet zielig is aan elke PM die ik hier boven van je lees... 1 en al opgekropte zieligheid... (PS: je hoort hier niet) Ja, Dutchmannetje laat zich wel kennen. Nu gebruikt hij de avatar en ondertekening van Nesrine18. Op z'n zachts gezegd: beetje dom :D

Pagina's : [1] 2 3 4