Bekijk originele versie : Terroristen aangeven bij de politie? - Arabische telefonisten bij tiplijn
Arabische telefonisten bij tiplijn
www.nu.nl
HOEVELAKEN - Het meldpunt Meld Misdaad Anoniem krijgt vanaf maandag hulp van Arabisch sprekende telefonisten. Sinds de moord op Theo van Gogh krijgt de tiplijn veel meer tips binnen over terreur, veiligheid en wapenhandel.
Met de nieuwe medewerkers hoopt het meldpunt meer informatie te krijgen uit de Marokkaanse gemeenschap over bijvoorbeeld terrorisme, bevestigde een woordvoerder maandag.
.
nesrine18
29-11-2004, 12:55
Ik zou graag Dutchman willen aangeven.
_Mercurius_
29-11-2004, 13:00
Heb nog een leuk onderzoekje voor ze :D
Ik zou graag Dutchman willen aangeven.
Op gronde van..?
moeten ze ook even berbers-sprekende telefonisten aannemen bij die tiplijn?
:D Sword
Nounousa
29-11-2004, 14:26
Eerlijk? Nee.
Nee,
Misschien is datgene wat de mens ziet als terrorist, voor mij geen terrorist..
Patrick.
29-11-2004, 15:24
Nee, bewijs kunnen burgers toch niet leveren.
RECHTUIT
29-11-2004, 15:24
In de islaam is verklikken en spioneren haram.Alle mensen media-autochtoon en allochtoon die hun naaste verklikken zijn vanaf nu officieel verraders.
Dus zij die verklikken zijn verraders hun ouders krijgen automatisch de stempel van verrader hun kinderen en kinderen van hun kinderen krijgen ook de stempel van verrraders,ook de vrouw of man van verraders zijn verraders en op hun beurt krijgen de famillie van deze ook de stempel van verraders.De staat moet geen verraders maken van het volk dat ze leiden.Zij moeten zelf op zoek gaan naar een misdaad.Wij betalen jullie ervoor.En aan het AIVD ,lees en leer .Van zodra dat er bekend wordt door roddels dat Hollanders hun naaste verklikken dan gaan wij Moslims direkt een nationale campagne starten die Hollanders massaal zal beschuldigen van een VERRADERS VOLK.Niemand kan een Arabische roddel stoppen.Als je dit niet wist ,nu weet je.
nesrine18
29-11-2004, 16:23
Op gronde van..?
Stalken. Dat kun je ook zien als terrorisme :o
In de islaam is verklikken en spioneren haram.
Ja oke maar criminelen aangeven is verplicht.
Hoe ga je jezelf verdedigen bij Allah als je wist dat iemand een aanslag zou plegen en je houd je mond?
RECHTUIT
29-11-2004, 16:28
Ja oke maar criminelen aangeven is verplicht.
Ho...e ga j...e jezelf verdedigen bij Allah als je wist dat iemand een aanslag zou plegen en je houd je mond?Ik herhaal nog een keer ,het is aan de staat om misdaad aan te pakken.
En als je zo voort doet ga ik U en uw famillie officieel beschulgdigen van hoogverrraad jegens medeburgers.Doe zo voort zou ik zeggen.Ik denk dat jij de eerste verrader gaat zijn.
chica_tangawia
29-11-2004, 16:29
Ik wil graag bush aangeven
Zielig.Al zou mijn Marokkaanse buurman mij vertellen dat hij een aanslag wil plegen, en zou hij mij de bom laten zien...dan nog zou ik niet bellen en hem aangeven!
Ik herhaal nog een keer ,het is aan de staat om misdaad aan te pakken.
En als je zo voort doet ga ik U en uw famillie officieel beschulgdigen van hoogverrraad jegens medeburgers.Doe zo voort zou ik zeggen.Ik denk dat jij de eerste verrader gaat zijn.
De staat, cq overheid, dat zijn wij zelf, de 'staat' kan geen fluit zonder haar burgers.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.