Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marrokaanse ouders en opvoeding

Pagina's : [1] 2 3 4

DutchDog
28-11-2004, 19:55

Vandaag gehoord van een goede vriendin die lerares is op een zwarte school. Er was een probleem met een Marrokaans jongetje in groep 8 (12 jaar dus). Het jochie had tegen een meisje gezegd, nadat er wat ruzie was geweest (hoe kan het ook anders) dat 'ie haar na schooltijd 15:15 zou doodmaken. Ouders ter verantwoording geroepen. Moeder zat in een hoekje volledig ingepakt, timide, zonder woorden en angstig te kijken naar de vader en zoon, de 'mannen' in de familie. Vader gaf er blijk van trots te zijn dat zijn zoon al een echte man werd. Zeg mij eens, waar gaat dat heen? Is dat Mohamed B. in spé

Wael_progressiv
28-11-2004, 19:59
Vandaag gehoord van een goede vriendin die lerares is op een zwarte school. Er was een probleem met een Marrokaans jongetje in groep 8 (12 jaar dus). Het jochie had tegen een meisje gezegd, nadat er wat ruzie was geweest (hoe kan het ook anders) dat 'ie haar na schooltijd 15:15 zou doodmaken. Ouders ter verantwoording geroepen. Moeder zat in een hoekje volledig ingepakt, timide, zonder woorden en angstig te kijken naar de vader en zoon, de 'mannen' in de familie. Vader gaf er blijk van trots te zijn dat zijn zoon al een echte man werd. Zeg mij eens, waar gaat dat heen? Is dat Mohamed B. in spé Ja...er zijn ook genoeg NL'ers die hun kinderen zeggen van...sla derop hoor als je ruzie krijgt op school!

Marrakick
28-11-2004, 20:09
Net of alle vaders zo zouden reageren.. Het gaat toch niet om de VADERS? De ingepakte, timide moeders, die moeten een schop krijgen. DIE moeten hun mond opendoen en hun kind de les lezen. Ze maken verdomme van een pukje van 12 jaar eenzelfde macho als zijn vader die hier in deze maatschappij niet kan meedraaien.

ruziezoeker
28-11-2004, 20:14
Vandaag gehoord van een goede vriendin die lerares is op een zwarte school. Er was een probleem met een Marrokaans jongetje in groep 8 (12 jaar dus). Het jochie had tegen een meisje gezegd, nadat er wat ruzie was geweest (hoe kan het ook anders) dat 'ie haar na schooltijd 15:15 zou doodmaken. Ouders ter verantwoording geroepen. Moeder zat in een hoekje volledig ingepakt, timide, zonder woorden en angstig te kijken naar de vader en zoon, de 'mannen' in de familie. Vader gaf er blijk van trots te zijn dat zijn zoon al een echte man werd. Zeg mij eens, waar gaat dat heen? Is dat Mohamed B. in spé lik jij eens effe mijn noord-afrikaans getinte kontje, nepnerd. slap geouwehoer van je . rechtse sukkels hier opeens.! :kwaad:

DutchDog
28-11-2004, 20:17

Ja...er zijn ook genoeg NL'ers die hun kinderen zeggen van...sla derop hoor als je ruzie krijgt op school! "Kind, als je gepest of geslagen wordt, mag je van mij terug slaan." Dat gaat al te ver. Het moet zijn: "Kind, als iemand je pest of slaat, ga dan meteen naar de leerkracht en als die niets doet kom dan naar mij, dan praat ik met de school danwel met de ouders". Zo doe ik dat. Maar niet van: " Ik maak je dood na schooltijd", en tegen de leerkracht een grote mond van: "Jij maakt mij boos". 12 jaar....!!!! Ik vraag je.....????. Da's toch een klein nuance verschilletje vind je ook niet?

DutchDog
28-11-2004, 20:18
lik jij eens effe mijn noord-afrikaans getinte kontje, nepnerd. slap geouwehoer van je . rechtse sukkels hier opeens.! :kwaad: Zelfde soort ouders? Lijkt er wel op...!!!

Wael_progressiv
28-11-2004, 20:23
[QUOTE=DutchDog]"Kind, als je gepest of geslagen wordt, mag je van mij terug slaan." Dat gaat al te ver. QUOTE] Dat vindt ik dus NIET te ver gaan. Mijn ouders hebben mij zo opgevoed. Als je je laat slaan en intimideren op school wordt je een watje! Dus: terugslaan nondeju! :hihi:

Palestijns_Girl
28-11-2004, 20:26
Vandaag gehoord van een goede vriendin die lerares is op een zwarte school. Er was een probleem met een Marrokaans jongetje in groep 8 (12 jaar dus). Het jochie had tegen een meisje gezegd, nadat er wat ruzie was geweest (hoe kan het ook anders) dat 'ie haar na schooltijd 15:15 zou doodmaken. Ouders ter verantwoording geroepen. Moeder zat in een hoekje volledig ingepakt, timide, zonder woorden en angstig te kijken naar de vader en zoon, de 'mannen' in de familie. Vader gaf er blijk van trots te zijn dat zijn zoon al een echte man werd. Zeg mij eens, waar gaat dat heen? Is dat Mohamed B. in spé Niet alle mannen zijn zo.. Als mijn broertje dat zou zeggen, dan zou hij knallen krijgen.. En ook niet alle vrouwen zijn zo.. Mijn moeder heeft hoofddoek op, praat heel goed nederlanders en ze werkt.. Dus mijn moeder zou echt haar mond optrekken.. En ook niet elk buitelands jongetje zou dat zeggen.. Iedereen verschilt gewoon..

Dutchman
28-11-2004, 20:26
Vandaag gehoord van een goede vriendin die lerares is op een zwarte school. Er was een probleem met een Marrokaans jongetje in groep 8 (12 jaar dus). Het jochie had tegen een meisje gezegd, nadat er wat ruzie was geweest (hoe kan het ook anders) dat 'ie haar na schooltijd 15:15 zou doodmaken. Ouders ter verantwoording geroepen. Moeder zat in een hoekje volledig ingepakt, timide, zonder woorden en angstig te kijken naar de vader en zoon, de 'mannen' in de familie. Vader gaf er blijk van trots te zijn dat zijn zoon al een echte man werd. Zeg mij eens, waar gaat dat heen? Is dat Mohamed B. in spé De agressie wordt er met de paplepel ingegoten.

Me Myself et I
28-11-2004, 20:30
en nu?? wat moeten wij hiermee?

.oegtiekoum.
28-11-2004, 20:30
Vandaag gehoord van een goede vriendin die lerares is op een zwarte school. Er was een probleem met een Marrokaans jongetje in groep 8 (12 jaar dus). Het jochie had tegen een meisje gezegd, nadat er wat ruzie was geweest (hoe kan het ook anders) dat 'ie haar na schooltijd 15:15 zou doodmaken. Ouders ter verantwoording geroepen. Moeder zat in een hoekje volledig ingepakt, timide, zonder woorden en angstig te kijken naar de vader en zoon, de 'mannen' in de familie. Vader gaf er blijk van trots te zijn dat zijn zoon al een echte man werd. Zeg mij eens, waar gaat dat heen? Is dat Mohamed B. in spé hmm kijk eens wat je schrijft kijk hoe zielig je bent - omdat je denkt dat alle marokkaanse ouders zouden reageren dat je zo onwetend bent nou weetje ik laat je gewoon in die waan geen zin om tijd aan je te verspillen !!!!!

ruziezoeker
28-11-2004, 20:36
Zelfde soort ouders? Lijkt er wel op...!!! hersenloos en denkend dat zijn gedachtes de juiste zijn. zeg het voor mijn neus , dan krijg je mohamed b. tafarelen :) laffe internetonruststokers hier.:haha:

R0osje
28-11-2004, 20:49
Vandaag gehoord van een goede vriendin die lerares is op een zwarte school. Er was een probleem met een Marrokaans jongetje in groep 8 (12 jaar dus). Het jochie had tegen een meisje gezegd, nadat er wat ruzie was geweest (hoe kan het ook anders) dat 'ie haar na schooltijd 15:15 zou doodmaken. Ouders ter verantwoording geroepen. Moeder zat in een hoekje volledig ingepakt, timide, zonder woorden en angstig te kijken naar de vader en zoon, de 'mannen' in de familie. Vader gaf er blijk van trots te zijn dat zijn zoon al een echte man werd. Zeg mij eens, waar gaat dat heen? Is dat Mohamed B. in spé Genoeg Nederlandse meisjes en jongens die ik ken die door hun ouders sexueel zijn misbruikt, wil dat dan ook zeggen dat jij dat ook doet en de rest van de Nederlanders hier op marokko.nl? Domme conlusie trek je hier.

a.damse
28-11-2004, 20:50
Ik heb Nederlandse kinderen ook wel eens zo iets horen zeggen. Achterbuurtgewoontes. Maar ook daar is gelukkig niet iedereen zo agressief.

DutchDog
28-11-2004, 21:01

en nu?? wat moeten wij hiermee? Nou, als jij er niks mee kan, dan ga je lekker naar een ander forum waar je wel wat mee kan. Met deze fora kan je zowieso niks. Hooguit meningen delen.

Pagina's : [1] 2 3 4