Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Man/vrouw uit Marokko blijft 5 jaar bij echtgeno(o)t(e)!!!!!!!!!

lellaDina
15-01-2003, 10:48

de LPF heeft gisteren een wetsvoorstel gedaaan dat als je met een man/vrouw uit marokko trouwt dat hij/zij 5 jaar lang z'n visa moet laten tekenen door zijn echtgenoot. Ik vind dit een heel handige manier maar ja als de man/vrouw je wilt verlaten doet hij/zij dat toch of niet?????? Wat vinden jullie hiervan?????? :zwaai: :zwaai: lellaDina

lellaDina
15-01-2003, 11:09
geen reacties woella

Sjemmelia
15-01-2003, 12:13
hoi lelladina :p ja aan de ene kant heb je wel gelijk, want als iemand de ander wil verlaten dan doet hij/zij dat toch wel. Maar op deze manier wordt het toch minder aantrekkelijk gemaakt en misschien dat sommige marokkanen dan beter na gaan denken voordat ze gaan trouwen met als doel: de papieren. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat ze met deze maatregel komen, want als ik zo om me heen kijk heb ik ook wel eens van:"zijn er nog wel mensen van marokko die oprecht met mensen van hier trouwen?". Dat er 10% gaat scheiden, tja is menselijk kan gebeuren maar ik heb 't gevoel dat het meer 70/80% is. :zwaai:

lellaDina
15-01-2003, 12:16
zo ik vind het ook een hele goeie regel. Hoe langer hij/zij bij je blijft dese te meer hij echt van je gaat houden!!!!!

Sjemmelia
15-01-2003, 12:34

...ik hoop dat juist door deze maatregel, de meeste misbruikers zullen afhaken omdat het hun "te lang duurt" om papieren te maken. Waardoor er misschien alleen mensen met oprechte bedoelingen naar voren komen. ;)

lellaDina
15-01-2003, 12:41
Ik hoop het ook!!!!!

Atlas_Gebergte
15-01-2003, 13:20
nou ik vind het wel een goed idee, want als je een vrouw/man uit marokko wil, dan denk ik bij me zelf dat je daar heel goed over na hebt gedacht? je gaat toch niet zomaar een beslissing nemen?

sweety_me
15-01-2003, 13:39
maar de man kan je toch verlaten

Riady
15-01-2003, 14:10
Of het nu 3 jaar is of 5 jaar het maakt geen zak uit joh! Als zo iemand met je zou trouwen enkel voor papieren dan houdt die persoon niet van je. Zou je willen dat een persoon die niet van je houdt bij je blijft??? kan het me niet voorstellen dus hoezo handig???

coolteacher
15-01-2003, 17:55
ja zo denk jij hicham79 en vele met jouw natuurlijk, maar ja voor veel mensen in marokko is alles beter dan marokko. Andere proberen naar de overkant te zwemmen en anderen doen het op een veilige manier en trouwen gewoon voor de papiertjes. Want vele halen de overkant niet levend en zo een regel zal ze echt weinig doen, dan maar 2 jaartjes langer.