Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Nan-Yu Thee "Ervaringen"



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-04-2012, 20:42
Heei mensen!

Ik ben sinds een tijdje bezig met afvallen door:
-Gezond eten en sporten

Maar mijn probleem is dat ik héél langzaam afval!
En dat maakt me vaak depressief

En nu heb ik gehoord dat Nan-yu thee helpt tegen een snellere spijsvertering, dus sneller afvallen.

Wat is jou ervaring ermee en hoe heb je het aangepakt?
Hoeveel ben je afgevallen, en hoelang ben je ermee bezig geweest?

En voor de personen die daadwerkelijk zijn afvallen met Nan-Yu thee:
-Ben je na het gebruiken van de thee weer aangekomen?
-Hoelang heb je het gebruikt?

Alvast bedankt!

Sweet...

16-04-2012, 13:42


Mijn zus drinkt het ook (maar dan die van de kruidvat). Een echte theezakje. Ze is er veel mee afgevallen. Ze is droeg maatje 40/42 en nu draagt ze 36/38. In hoelang tijd weet ik neit meer precies maar zeker neit meer dan 2 maanden. Het gaat heel snel als je je precies aan de aantal kopjes houdt na het eten.
Ik wil hier ook aan beginnen , maar ik stel het iedere keer uit. Vanaf volgende week ga ik echt beginnen ik ga die thee meteen inslaan.
Wil je ook die van de kruidvat gebruiken of heb jij het over een andere??

16-04-2012, 20:41

Citaat door witteroosje:
Mijn zus drinkt het ook (maar dan die van de kruidvat). Een echte theezakje. Ze is er veel mee afgevallen. Ze is droeg maatje 40/42 en nu draagt ze 36/38. In hoelang tijd weet ik neit meer precies maar zeker neit meer dan 2 maanden. Het gaat heel snel als je je precies aan de aantal kopjes houdt na het eten.
Ik wil hier ook aan beginnen , maar ik stel het iedere keer uit. Vanaf volgende week ga ik echt beginnen ik ga die thee meteen inslaan.
Wil je ook die van de kruidvat gebruiken of heb jij het over een andere??
Hmmm, Welke van de kruidvat precies? En hoeveel kosten ze daar?
Ik ben nog aan het twijfelen welke ik ga gebruiken! Die thee zakjes vind ik zelf veel handiger.
Doet je zus ook aan dieten en sporten?
Je ziet zeker ook veel verschil ofniet?

Kus.

17-04-2012, 15:15

Citaat door Sweet...:
Hmmm, Welke van de kruidvat precies? En hoeveel kosten ze daar?
Ik ben nog aan het twijfelen welke ik ga gebruiken! Die thee zakjes vind ik zelf veel handiger.
Doet je zus ook aan dieten en sporten?
Je ziet zeker ook veel verschil ofniet?

Kus.
Ik zal straks als ik thuis ben ff kijken hoe ie heet heeft namelijk een andere naam dan nan-yun thee.....
nee ze at gewoon zoals normaal gesproken, sporten deed ze ook niet. Nu pas doet ze enebeetje aan hardlopen.
Het is echt een aanrader.
Ik wacht er nog even mee omdat ik zwanger probeer te raken en dan schijnt die thee niet goed te zijn.

17-04-2012, 18:08


Ik gebruikte Nan yu thee van de Tuinen. Het hielp wel denk ik. Ik ben daardoor wel sneller afgevallen.

Gewoon kopen en sochtends en begin van de middag 1 kop drinken en je zult het verschil snel zien /

17-04-2012, 18:21

Citaat door witteroosje:
Ik zal straks als ik thuis ben ff kijken hoe ie heet heeft namelijk een andere naam dan nan-yun thee.....
nee ze at gewoon zoals normaal gesproken, sporten deed ze ook niet. Nu pas doet ze enebeetje aan hardlopen.
Het is echt een aanrader.
Ik wacht er nog even mee omdat ik zwanger probeer te raken en dan schijnt die thee niet goed te zijn.


Jaaa graag! Shokran lief

Citaat door Manal_Taker3ast:
Ik gebruikte Nan yu thee van de Tuinen. Het hielp wel denk ik. Ik ben daardoor wel sneller afgevallen.

Gewoon kopen en sochtends en begin van de middag 1 kop drinken en je zult het verschil snel zien /
Thbarka'Allah! je bent zeker afgevallen!!
Hoelang ben je ermee bezig? doe je ook aan dieet of sport?

Heb je geen last gekregen van je maag enz?:$
En laatste vraag:
Kan je de thee ook koud opdrinken? Want ik ben meestal in de middag niet thuis.
De thee in een flesje gieten, en dan in de middag gewoon opdrinken...
Ik hoor je van!

17-04-2012, 22:17
Ik zou ook informatie willen over deze thee.. Ben sinds gister begonnen met drinken vraag me af of het echt werkt? Iemand ervaring..

17-04-2012, 22:29
Hmm klinkt goed. Ik heb veel pogingen gedaan zonder resultaat wellicht kan deze thee stimuleren om toch af te vallen ( ook in combinatie met diëten) .
@sweet; waarom is het niet goed als je zwanger wil worden? Ik wil inshaallah over een half jaar zwanger proberen te worden
Denk jij dat de thee negatieve effecten zal hebben?

19-04-2012, 09:18
Ik heb niet alles gelezen maar ik heb ook die thee gebruikt

Ik had meer energie en ik had het gevoel dat ik goed bezig was... Ik moet het eigenlijk nog steeds gebruiken maar ik ben te lui... Soms vergeet ik het gewoon... Schandalig... Wil graag afvallen maar ik heb het zo vaak geprobeerd...

19-04-2012, 13:34
Dank jullie wel dames! Volgens mij gaa ik het toch maar proberen! Yes We Can!

19-04-2012, 14:08

Citaat door Sweet...:
Dank jullie wel dames! Volgens mij gaa ik het toch maar proberen! Yes We Can!
Als ik het drink dan drink ik het koud, is vies

Soms pers ik een half citroentje in is lekkerder en gezonder... En beter om af te vallen succes!

19-04-2012, 14:13

Citaat door ayat20:
Als ik het drink dan drink ik het koud, is vies

Soms pers ik een half citroentje in is lekkerder en gezonder... En beter om af te vallen succes!
Oooww, Maar die thee helpt wel bij het afvallen toch?
En over die citroen heb ik ook veel gehoord, maar dat het niet sterker was dan die thee, het had niet zoveel effect?

19-04-2012, 14:17



Citaat door Sweet...:
Oooww, Maar die thee helpt wel bij het afvallen toch?
En over die citroen heb ik ook veel gehoord, maar dat het niet sterker was dan die thee, het had niet zoveel effect?
Ze zijn beiden goed door beiden krijg je ook meer energie subhanaAllah je hoeft ze niet te mengen hoor..

19-04-2012, 15:32

Citaat door ayat20:
Ze zijn beiden goed door beiden krijg je ook meer energie subhanaAllah je hoeft ze niet te mengen hoor..
Oké, Shokraan!

19-04-2012, 19:38
Up!
En hoe zit het met groene thee? Heeft dat ook enig effect?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9