Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Help Help

Pagina's : [1] 2

salihae
15-01-2003, 00:50

help help help wat zou je doen als iemand een week niks van zich laat horen en vervolgens zijn telefoon niet meer opneemt en zelf ook niet meer belt wat kan je hier uit concluderen? ik weet het niet meer hoor kan iemand mij helpen. :traan1: :traan2:

Merjem
15-01-2003, 08:23
Misschien moet je gewoon afwachten tot zijn gsm aanstaat ... en als je weer hem kunt bereiken vragen waarom stond je gsm af heel een week.Gewoon contact blijven houden en als je na 2 week of zo weer ziet dat zijn gsm af staat voor een lange tijd afkappen met hem.De meeste players gaan zo te werk hun gsm af laten staan en zehma de meid gek gaan maken zodat de meid geen coontact kan hebben met hem.

Safia21
15-01-2003, 08:36
Origineel gepost door salihae help help help wat zou je doen als iemand een week niks van zich laat horen en vervolgens zijn telefoon niet meer opneemt en zelf ook niet meer belt wat kan je hier uit concluderen? ik weet het niet meer hoor kan iemand mij helpen. :traan1: :traan2: Ik denk dat je dan gewoon kunt constateren dat het voorbij is, als er iets ergs gebeurd was en deze persoon zou om je geven, dan zou ie wel iets laten horen Liefs Safia

berbersroosje
15-01-2003, 08:44
Origineel gepost door Safia21 Ik denk dat je dan gewoon kunt constateren dat het voorbij is, als er iets ergs gebeurd was en deze persoon zou om je geven, dan zou ie wel iets laten horen Liefs Safia geduldig afwachten meid. en als die jongen dan na 3 weken nog NIETS van zich laat horen... dumpen! als die echt om je gaf zou die wel IETS van zich laten horen.. inshallah dat ie dat doet. succes ! :wijs: :)

Miss_Nerd
15-01-2003, 08:55

Origineel gepost door salihae help help help wat zou je doen als iemand een week niks van zich laat horen en vervolgens zijn telefoon niet meer opneemt en zelf ook niet meer belt wat kan je hier uit concluderen? ik weet het niet meer hoor kan iemand mij helpen. :traan1: :traan2: Ik zou het wel vreemd vinden,, en je kan het ergste verw8en,MAaarre dat moet je niet doen, je moet het altijd positief bekijken,, misschien heeft Hij/Zij problemen of geen tijd gehad om te bellen....... je Moet nog een weekje w8en, als HIj/Zij dan nog niet heefft gebeld.. Jaaa, dan is er iets aan de hand,,,, :zwaai: Toeiiii ps: STERKTE,, insallah komt het GOedOsss

zina1
15-01-2003, 09:08
hebben jullie mayby ruzie gehad??? Zo niet iets achter laten op zijn antwoordapparaat en zeggen dat het tijd is dat jullie is serieus moeten spreken en of je wel verder moet!!!het doet wel mayby pijn om iemand zo te laten maar beter vroeg dan laat

cheima
15-01-2003, 09:14
help help domme koe ezelinnnnnnnnn, je bent gruwelijk hard genaaid hij heeft duidelijk genoeg van je **** vieze teef. hahahahah goed voor je :vingers: :vingers: :vingers:

salihae
15-01-2003, 11:07
nou cheima dat slaat werkelijk nergens op maar voor zulke reactie's heb ik echt geen zin in. maar goed de andere dames bedankt voor jullie reactie en ik geef het gewoon op ik weet niet wat er aan de hand is maar ik weet een ding ik heb niks verkeerds gedaan en dus zal het wel niet aan mij liggen maar aan hem ik vindt het wel jammer maar ja en voor merjem zijn telefoon staat gewoon aan maar hij neemt niet op met mijn nr niet anoniem niet en met andere nr ook niet vandaar.

jawhara1
15-01-2003, 11:10
Ik zou zeggen , niet achter zijn **** lopen de boodschap is duidelijk als er iets was had hij je wel verwittigd . Sweet kisses

zina1
15-01-2003, 11:11
laat het voor wat het is hij zal nog contact opnemen met u ge zult zien hij zal mayby tijd nodig hebben

salihae
15-01-2003, 11:28
ja ik denk dat ik het op ga geven ik zie het allemaal wel

parisien
15-01-2003, 11:41
Dag Salihae, Je moet 'm zeker niet meer gaan bellen hij gaat je zeker na een tijd opbellen met een flauwe smoes. Maar girl keep it cool speel het spelletje mee doe net of het je niet geinteresserd heeft dat hij niets van zich heeft laten horen! Be Cool!! Thallay schatje

lellaDina
15-01-2003, 11:43
Volgens mij heeft hij je gewoon gedumpt!!!

salihae
15-01-2003, 11:51
thanks parisien je hebt gelijk ik blijf gewoon cool en doe net of ik het niet erg vindt. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :traan1: :traan2:

Merjem
15-01-2003, 11:53

Origineel gepost door salihae weet een ding ik heb niks verkeerds gedaan en dus zal het wel niet aan mij liggen maar aan hem ik vindt het wel jammer maar ja en voor merjem zijn telefoon staat gewoon aan maar hij neemt niet op met mijn nr niet anoniem niet en met andere nr ook niet vandaar. Luister meid gebruik je verstand moehiem je bent nu een dame van 21 jaar en sommige jongens willen maar al te graag hartjes breken van de meiden. Ik zeg niet dat je geplayd bent of zo .. maar ten eerste je zegt heb meerdere keren gebeld zonde van het geld ten eerste.Eén,2 keer bellen is meer dan genoeg hij kan ook zien dat hij een gemiste gesrpek heeft als je gebeld hebt met jou nummer op en niet privé. Als hij niets van zich laat horen en niet terug belt dan weet je meer dan genoeg.

Pagina's : [1] 2