Bekijk originele versie : Racisten zijn zelf mensen die in het leven falen, en een ander daarvan de schuld geve
seriousgirl
28-11-2004, 10:58
Ik had deze stelling op school bedacht we gingen discussieren en de meerderheid was het met mij eens ook mijn nederlandse klasgenootjes.(alleen een klein deel uit de klas was et er niet meer eens). Wou effe weten wat jullie er van vinden, dus laat je mening horen!
Ik had deze stelling op school bedacht we gingen discussieren en de meerderheid was het met mij eens ook mijn nederlandse klasgenootjes.(alleen een klein deel uit de klas was et er niet meer eens). Wou effe weten wat jullie er van vinden, dus laat je mening horen!
Gezien je stelling ben je wel erg Jong, luister eerst na levens verhalen van Meerdere ouderen, die al een Geheel Leven achter zich hebben.
Je blijft daardoor wel Jong maar je Geest is rijker.
Zolang de mens een ander mens, in welke vorm dan ook Vernederd, of zelfs diens Leven beeindigd, blijft dit probleem bestaan.
Zie praktijk, van wie ondervind de mens het Meeste Last, juist van die geen die het minste verdiend.
Maak van een werkman v/m een Ambtenaar, en gelijk deze persoon dat hij/zij meer is dan een ander.
nog korter beantwoord, - Massa is Nul - Einstein.
Is helemaal waar ! Racisten geven Achmed de schuld van alles, is niet achmed zijn schuld, is schuld van Zionistische joden zwijnen.
Go Achmed, go Achmed! :hoera: :banana: :boogie:
seriousgirl
28-11-2004, 14:22
Gezien je stelling ben je wel erg Jong, luister eerst na levens verhalen van Meerdere ouderen, die al een Geheel Leven achter zich hebben.
Je blijft daardoor wel Jong maar je Geest is rijker.
Zolang de mens een ander mens, in welke vorm dan ook Vernederd, of zelfs diens Leven beeindigd, blijft dit probleem bestaan.
Zie praktijk, van wie ondervind de mens het Meeste Last, juist van die geen die het minste verdiend.
Maak van een werkman v/m een Ambtenaar, en gelijk deze persoon dat hij/zij meer is dan een ander.
nog korter beantwoord, - Massa is Nul - Einstein.
ehm ja ik ben jong en wat dan nog wou alleen maar jullie mening horen ik heb het over nu en niet over einstein ofzo..
Ik denk dat racisme vooral voortkomt uit: onbekendheid en angst.
Angst die door van alles gevoed kan worden en waar een (collectieve) uitweg voor gezocht wordt. Dat is dan weer makkelijk te vinden in xenofobie. Jodenhaat is daar al eeuwenlang een voorbeeld van.
Je bedoelt zoals veel moslims de Joden en Amerikanen overal de schuld van geven? :)
SingleCoil
28-11-2004, 16:11
Het klopt als een bus: je ziet het op dit forum ook steeds. Alles is de schuld van de nederlanders...
Je bedoelt zoals veel moslims de Joden en Amerikanen overal de schuld van geven? Da's wel een beetje te kort door de bocht hè? Intollerantie komt helaas bij alle gezindten voor...........
Hoogervorst
29-11-2004, 21:48
Niet mee eens. Het kan ook best een onderdeel van de cultuur zijn om minder tolerant tegenover mensen te zijn van een ander ras. Sommige mensen worden racistisch opgevoed; dat heeft niets het hun leven te maken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.