Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor alle verslaafde leden..yasmina kan goed zijn

Pagina's : [1] 2 3

Tnawie
14-01-2003, 23:59

stel je voor, je krijgt een ongeluk, komt in coma.. nadat je uit je coma waakt, blijkt dat je, jou geheugen bent kwijt geraakt... denken jullie dat het je lukt, jou zelf weer te kennen en jou geheugen weer terug krijgt, door jou gepost berichten op yasmina.nl weer te bestuderen.. yasmina.nl verslaving kan meschien tog zijn :D ps: ik zou zeggen veel posten allemaal :D

Marocca
15-01-2003, 00:00
Origineel gepost door Tnawie stel je voor, je krijgt een ongeluk, komt in coma.. nadat je uit je coma waakt, blijkt dat je, jou geheugen bent kwijt geraakt... denken jullie dat het je lukt, jou zelf weer te kennen en jou geheugen weer terug krijgt, door jou gepost berichten op yasmina.nl weer te bestuderen.. yasmina.nl verslaving kan meschien tog zijn :D :hihi: Nooit aan gedacht eigenlijk..... :D

RaZer
15-01-2003, 00:03
Ik denk het wel.. ben hier helemaal mezelf... :D Maar ik denk ook wel eens hoe het zal zijn als je bv over 10 jaar even terug kijk naar je berichten... hoop echt dat ze er dan nog staan.. eerst was er iemand die zijn berichten weghaalde omdat hij niet meer terug kwam.. zou jij dat ook doen?

saidaaatje
15-01-2003, 00:08
hmmmmmmm:rolleyes:...ya made a point there:zwaai:

salihae
15-01-2003, 00:16

neeeeeeeeeeeeeeee

Saiyan
15-01-2003, 00:16
Ja misschien werkt het wel. Ik zal proberen in coma te raken...:D

Guadaloupe
15-01-2003, 00:18
nee, ik denk niet dat het mij lukt

Saiyan
15-01-2003, 00:27
Origineel gepost door Guadaloupe nee, ik denk niet dat het mij lukt guadaloupe alles ok?

Tnawie
15-01-2003, 00:36
Origineel gepost door Marocca :hihi: Nooit aan gedacht eigenlijk..... :D bij deze dan :D

Guadaloupe
15-01-2003, 00:40
Origineel gepost door Saiyan guadaloupe alles ok? alhamdoulilah banaan of wast nou aap :confused:

Saiyan
15-01-2003, 00:45
Origineel gepost door Guadaloupe alhamdoulilah banaan of wast nou aap :confused: ik banaan :p

Guadaloupe
15-01-2003, 00:52
Origineel gepost door Saiyan ik banaan :p oja logisch, dom dom dom van mij de aap is eet jou op.....want zonder jou kan ze niet leven sjonge jonge wat een onzin sorry tnawie, tis niet me bedoeling :p

Saiyan
15-01-2003, 00:53
Origineel gepost door Guadaloupe oja logisch, dom dom dom van mij de aap is eet jou op.....want zonder jou kan ze niet leven sjonge jonge wat een onzin sorry tnawie, tis niet me bedoeling :p We gaan door met het coma gebeuren...

Asri
15-01-2003, 00:55
Wajooo...als ik mn berichten terug zou lezen dan dan dan dan dan dan dan...( wat eigenlijk) ...O ja dan word ik spontaan msatie :maf2: -Y-

Tnawie
15-01-2003, 00:56

Origineel gepost door RaZer Ik denk het wel.. ben hier helemaal mezelf... :D Maar ik denk ook wel eens hoe het zal zijn als je bv over 10 jaar even terug kijk naar je berichten... hoop echt dat ze er dan nog staan.. eerst was er iemand die zijn berichten weghaalde omdat hij niet meer terug kwam.. zou jij dat ook doen? t lijkt mij ook grappig, over tien jaar terug te kijken naar mn post. ik wou dat ik al mn hereneringen kon vast leggen :D mn berichten wissen egt nie :D bestwel stom van leeuwenhart

Pagina's : [1] 2 3