Bekijk originele versie : Architecten noemen Israelische bouwwijze "APARTHEID"
Wie heeft dat ook gezien op NED 3.
Wat ik altijd al gezegd heb, structureel via de bouw de palestijnen deporteren. Iets anders is het niet!
Wat vinden jullie hiervan..
KI_kracht
14-01-2003, 23:58
Origineel gepost door Rajaa21
Wie heeft dat ook gezien op NED 3.
Wat ik altijd al gezegd heb, structureel via de bouw de palestijnen deporteren. Iets anders is het niet!
Wat vinden jullie hiervan..
ik had een mooie stukje op www.freepalestina.nl gelezen die door een nederlander is geschreven. en dit komt een beetje ook in.
nou de palestijnen die moeten het land uitgezet worden. als de palestijnen terug mogen keren naar het oorspronkelijk palestina zullen ze de meerderheid gaan vormen en dat is wat israel absoluut niet wilt.
Ik heb dat stuk ook gezien op ned 3, en dat is gewoon grof , die joden moeten echt een keer aangepakt worden.
Op ned 1 was ook een reportage over de joodse lobbiyisten in amerika, die gasten hebben echt veel invloed. Tfoeeeeeeeeeeeeeeeee
Zelfkritiek
15-01-2003, 01:39
Origineel gepost door KI_kracht
als de palestijnen terug mogen keren naar het oorspronkelijk palestina zullen ze de meerderheid gaan vormen en dat is wat israel absoluut niet wilt.
Jordanie wil dat ook niet, want het 'oorspronkelijke' Palestina ligt voor een groot deel ook in Jordanie. Maar daar wonen geen joden, dus dan is het goed... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
-xxx-Rachida
15-01-2003, 09:02
hmmmm...ik had laatst een fragment op tv gezien waar Israeliers zich voorbereiden op een evt aanval van Irak....ze hebben schuilkelders (met internet en telefoon verbinding), gasmaskers, tenten enz......dan vraag ik me af hoe het dan zit met de Palastijnen...aangezien deze niet eens zijn voorzien met een dak boven hun hoofd....
Assalaam
ik heb beide documentaires gezien....ja wat kan ik zeggen, het is niks nieuws. En ik heb het al eerder gezegd, de joden hebben de macht. Ze kunnen doen en laten wat ze willen..helaas
Hasta la vista
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.