Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Koningin zal Hirsi Ali niet bezoeken

Pagina's : [1] 2

Farkoessa
27-11-2004, 23:56

De koningin gaat niet in op publieke oproepen om het ondergedoken Tweede-Kamerlid Hirsi Ali (VVD) te bezoeken. Premier Balkenende heeft dat geschreven aan de auteurs Max Pam en Nelleke Noordervliet. Hij reageert op een brief van die twee aan de vorstin, waarin een dergelijke oproep staat. Dat heeft de woordvoerder van de premier zaterdag gezegd. Volgens Balkenende moet de koningin in haar optredens boven de partijen staan. Een bezoek aan Hirsi Ali past niet in deze rol, aldus de premier. Hij onderstreept dat de koningin zeer meeleeft met iedereen die de gevolgen ondervindt van de moord op cineast Theo van Gogh. Meteen na de moord heeft zij in een telegram haar medeleven aan de familie van Van Gogh betuigd. Pam en Noordervliet veronderstellen overigens ten onrechte dat in het Amsterdamse jeugdcentrum dat de koningin onlangs bezocht alleen Marokkaanse jongeren aanwezig waren, aldus Balkenende. Bij die bijeenkomst waren zowel autochtone als allochtone jongeren en onder de allochtonen bevonden zich zowel Marokkanen als Turken. Balkenende heeft afgelopen week nog telefonisch contact gehad met Hirsi Ali om haar zijn meegevoel te betuigen. Ook met het onafhankelijke Kamerlid Wilders, die eveneens met de dood wordt bedreigd, heeft hij gebeld, aldus de woordvoerder van de premier. bron: nu.nl

Tim76
27-11-2004, 23:57
Dat mag de koningin niet, daar ze boven alle partijen hoort te staan. Dus niet de indruk mag wekken voor of tegen iemand te zijn.

Farkoessa
28-11-2004, 00:03
Dat mag de koningin niet, daar ze boven alle partijen hoort te staan. Dus niet de indruk mag wekken voor of tegen iemand te zijn. maar doet ze dat bij deze door ayaan niet te bezoeken volgens jou

House
28-11-2004, 00:05
Waarom wordt er geen aandacht geschonken aan Sander, Piet, Johnny, Mario Jamal en Hassen? Ook zij zijn dood, sommige doormiddel van moord en anderen weer doormiddel van een natuurlijke dood.

Wael_progressiv
28-11-2004, 00:05

Koningin zal wel geen zin hebben om zo ver te reizen...:hihi:

Farkoessa
28-11-2004, 00:13
Waarom wordt er geen aandacht geschonken aan Sander, Piet, Johnny, Mario Jamal en Hassen? Ook zij zijn dood, sommige doormiddel van moord en anderen weer doormiddel van een natuurlijke dood. de een is belangrijker dan de ander house.. jammer genoeg

House
28-11-2004, 00:19
de een is belangrijker dan de ander house.. jammer genoeg En das nou het probleem van Nederland. Om ff in Calimero's taal te praten: Wij is goed en zij zijn slecht. Kijk eens naar Frankrijk, kijk hoe de mensen met elkaar omgaan. De Marokkanen houden gewoon van Frankrijk, ze zien dat land als hun 2e thuisland. Ze dragen de Franse vlag. Dankzij onze blanke Nederlanders, die ons zo haten, kunnen wij dat helaas niet. Ipv een probleem om te lossen, maken zij het juist erger.

Wael_progressiv
28-11-2004, 00:23
Dankzij onze blanke Nederlanders, die ons zo haten, kunnen wij dat helaas niet. Ipv een probleem om te lossen, maken zij het juist erger. Marokkanen zijn ook blank...

House
28-11-2004, 00:24
Marokkanen zijn ook blank... Is dat nou echt alles wat je gelezen hebt? Of ben jij er ook zo een die alleen leest wat ie wilt lezen?

Wael_progressiv
28-11-2004, 00:25
Is dat nou echt alles wat je gelezen hebt? Of ben jij er ook zo een die alleen leest wat ie wilt lezen? Nee...ik wist niet dat je kwaad werd!

House
28-11-2004, 00:27
Nee...ik wist niet dat je kwaad werd! Waarom zou ik kwaad zijn? Reageer gewoon inhoudelijk of houd je nutteloze reactie voor je.

Farkoessa
28-11-2004, 00:29
En das nou het probleem van Nederland. Om ff in Calimero's taal te praten: Wij is goed en zij zijn slecht. Kijk eens naar Frankrijk, kijk hoe de mensen met elkaar omgaan. De Marokkanen houden gewoon van Frankrijk, ze zien dat land als hun 2e thuisland. Ze dragen de Franse vlag. Dankzij onze blanke Nederlanders, die ons zo haten, kunnen wij dat helaas niet. Ipv een probleem om te lossen, maken zij het juist erger. ik denk dat verder en dieper ligt dan hoe jij het uitlegt house.. de marokkanen in frankrijk zijn niet de marokkanen in nederland... en nederlanders zijn ook anders dan de fransen... ook de bezetting van frankrijk in marokko speelt hierin een rol... nederland heeft ons nooit de kans gegeven om van nederland te houden... onze vaders werden als tijdelijk gezien en er werd verwacht dat ze snel weer weg zouden gaan, en zo werd hun alle kansen op onderwijs ontzegt.. terwijl de marokkanen in frankrijk wel degerlijk konden studeren en hebben vandaag de dag de beste posities in de maatschappij.. en als je ook kijkt naar de taal, er is volgens mij geen marokkaan die geen frans spreekt in frankrijk.....

House
28-11-2004, 00:32
ik denk dat verder en dieper ligt dan hoe jij het uitlegt house.. de marokkanen in frankrijk zijn niet de marokkanen in nederland... en nederlanders zijn ook anders dan de fransen... ook de bezetting van frankrijk in marokko speelt hierin een rol... nederland heeft ons nooit de kans gegeven om van nederland te houden... onze vaders werden als tijdelijk gezien en er werd verwacht dat ze snel weer weg zouden gaan, en zo werd hun alle kansen op onderwijs ontzegt.. terwijl de marokkanen in frankrijk wel degerlijk konden studeren en hebben vandaag de dag de beste posities in de maatschappij.. en als je ook kijkt naar de taal, er is volgens mij geen marokkaan die geen frans spreekt in frankrijk..... Dat bedoel ik dus. Kijk ook eens naar Duitsland en alle andere landen. Waarom niet in Nederland?

Wael_progressiv
28-11-2004, 00:32
En das nou het probleem van Nederland. Om ff in Calimero's taal te praten: Wij is goed en zij zijn slecht. Kijk eens naar Frankrijk, kijk hoe de mensen met elkaar omgaan. De Marokkanen houden gewoon van Frankrijk, ze zien dat land als hun 2e thuisland. Ze dragen de Franse vlag. Dankzij onze blanke Nederlanders, die ons zo haten, kunnen wij dat helaas niet. Ipv een probleem om te lossen, maken zij het juist erger. Weetje...ik zie deze problemen niet eens. Het lijkt net of het hier in Brabant veel anders is als ik bijv. kijk naar de randstad. Ik zie dat hier iedereen met elkaar omgaat. Marokkanen kunnen juist goed opschieten met Nederlanders en andersom.

Farkoessa
28-11-2004, 00:33

Weetje...ik zie deze problemen niet eens. Het lijkt net of het hier in Brabant veel anders is als ik bijv. kijk naar de randstad. Ik zie dat hier iedereen met elkaar omgaat. Marokkanen kunnen juist goed opschieten met Nederlanders en andersom. be proud of it :cool:

Pagina's : [1] 2