Bekijk originele versie : Racisten
_Mercurius_
27-11-2004, 21:34
Racisten wenden elke gebeurtenis aan om hun verdorven lusten bot te vieren op alles wat maar neigt naar buitenlanders. Islamitische scholen, moskeeën, maar ook Nederlandse scholen en kerken. Racisme werkt immers altijd twee kanten op.
Relativeringsvermogen, diep ademhalen, even uithuilen en vooral veel praten zijn al jaren vreemde begrippen.
Honderd_Procent
27-11-2004, 22:08
Racisten wenden elke gebeurtenis aan om hun verdorven lusten bot te vieren op alles wat maar neigt naar buitenlanders. Islamitische scholen, moskeeën, maar ook Nederlandse scholen en kerken. Racisme werkt immers altijd twee kanten op.
Relativeringsvermogen, diep ademhalen, even uithuilen en vooral veel praten zijn al jaren vreemde begrippen.
Racisme bestaat niet in Nederland, ik heb er in ieder geval nooit mee te maken gehad, het is ook verboden zoals je misschien weet. Dus wat is je punt?
Racisme bestaat niet in Nederland, ik heb er in ieder geval nooit mee te maken gehad, het is ook verboden zoals je misschien weet. Dus wat is je punt?
Racisme bestaat wel in Nederland, helaas.
_Mercurius_
27-11-2004, 22:12
Ben je nu echt zo naief ?
Volgens mij heb jij koorts :D
_Mercurius_
27-11-2004, 22:14
Racisme is slecht, komt vooral door zionisten joden zwijnen. En ook schuld van homo. En regering
Racisme werkt immers altijd twee kanten op. :rolleyes:
metalex79
27-11-2004, 22:16
racisme? bestaat dat? Is dat niet zomaar n uiting van je mening? Enkel en alleen omdat het tegen jou is, is t racisme....Ik ben kaaskop, ik ben christen en als ik naar sommigen hier kijk voel ik me soms gediscrimineerd en komen sommigen van "jullie" over als racisten...
_Mercurius_
27-11-2004, 22:26
racisme? bestaat dat? Is dat niet zomaar n uiting van je mening? Enkel en alleen omdat het tegen jou is, is t racisme....Ik ben kaaskop, ik ben christen en als ik naar sommigen hier kijk voel ik me soms gediscrimineerd en komen sommigen van "jullie" over als racisten...
Racisme is het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde cq rassenhaat.
Honderd_Procent
27-11-2004, 22:27
Ben je nu echt zo naief ?
Nee hoor racisme bestaat niet in Nederland, echt niet!
Bij sollicitatie's kijkt men echter wel naar kwalificaties, maar dat mag, de een is nu eenmaal beter dan de ander. Kijk met een HBO Diploma kom je verder dan alleen een halve VMBO, maar dat is logisch. In Nederland heeft iedereen gelijke kansen, als je ze maar pakt!
_Mercurius_
27-11-2004, 22:33
Nee hoor racisme bestaat niet in Nederland, echt niet!
Slaap lekker verder!!
metalex79
27-11-2004, 22:33
Racisme is het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde cq rassenhaat.
Maar waarom mij discrimineren als ik dat ook niet doe?
Honderd_Procent
27-11-2004, 22:34
[QUOTE=Honderd Procent]Nee hoor racisme bestaat niet in Nederland, echt niet!
Slaap lekker verder!!
He he eindelijk overtuigd, zie je wel, gewoon in jezelf geloven dan lukt alles, want dat kan allemaal in Nederland!
_Mercurius_
27-11-2004, 22:37
Maar waarom mij discrimineren als ik dat ook niet doe?
Onderscheid ik jou van iets?
Probeer alleen maar iets aan te duiden, met deze thread.
seriousgirl
28-11-2004, 10:57
racisten dat zijn mensen die zelf in het leven falen en een ander daarvan de schuld geven!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.