Bekijk volle/desktop versie : Bgg



07-04-2012, 20:36
LET OP !

Per vrijdag 6-4-2012 zijn de openingstijden gewijzigd.

Het spreek uur begint om 23.00 uur en duurt tot 05.00 uur.

07-04-2012, 20:43





Ben je dan pas bereikbaar telefonisch?

07-04-2012, 20:47

Citaat door Prachtig.:



Ben je dan pas bereikbaar telefonisch?


Ewa mag ik ook een keertje bij men familie zitten was lang geleden

Doen anderen ook dan nemen ze de tel toch ook niet op ook al zeggen ze dat ze dat wel zullen doen

Dus om misverstanden te voorkomen maar even ter kennisgeving...zodat iedereen het weet

ps de pm werkt ook niet meer....

07-04-2012, 20:56

Citaat door Nojws:
Ewa mag ik ook een keertje bij men familie zitten was lang geleden

Doen anderen ook dan nemen ze de tel toch ook niet op ook al zeggen ze dat ze dat wel zullen doen

Dus om misverstanden te voorkomen maar even ter kennisgeving...zodat iedereen het weet

ps de pm werkt ook niet meer....
Wie heeft je allemaal al gebeld? Ik ga denk ik mijn nr ook bij mijn nick zetten.

07-04-2012, 21:07



Citaat door Prachtig.:
Wie heeft je allemaal al gebeld? Ik ga denk ik mijn nr ook bij mijn nick zetten.



Best wel veel ik heb de tel op de lader gelaten anders loopt ie leeg van het rinkelen

Zou ik niet doen ik zonder avatar kreeg al zoveel telefoontjes dat batterij leegliep maar wel veel anoniem

Jij met je naam en je avatar gataarlijk jouw telefoon die zegt alleen dit:

"wegens overbelasting van het netwerk kan heel nederland niet meer bellen"


07-04-2012, 21:15

Citaat door Nojws:
Best wel veel ik heb de tel op de lader gelaten anders loopt ie leeg van het rinkelen

Zou ik niet doen ik zonder avatar kreeg al zoveel telefoontjes dat batterij leegliep maar wel veel anoniem

Jij met je naam en je avatar gataarlijk jouw telefoon die zegt alleen dit:

"wegens overbelasting van het netwerk kan heel nederland niet meer bellen"



Serieus!? Hebben ze je lopen bellen? Heb je nog iemand kunnen spreken?

07-04-2012, 21:30

Citaat door Prachtig.:


Serieus!? Hebben ze je lopen bellen? Heb je nog iemand kunnen spreken?



Nee want de opening tijden zijn toch gewijzigd

Ja erg he 's morgens al, weet echt niet wie allemaal heb em aan de later gelaten toen ik wegging ben pas rond 23.00 thuis kijk dan wel weer...

Ik ga even wat eten echte thuis-eten dan el makla djelna dat mis ik wel, zelf bak ik er niet echt veel van in mijn eentje geen zin om voor mij alleen te koken en als ik dan wat maak heb ik als het klaar is al geen trek meer..
ik kom straks wel weer kijken hierzo spreek je dan insallah als je niet slaapt haha ma3asalama

15-07-2012, 01:30
dit was een goeie ......