Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : morgen Demonstartie "Stop de hetze"

Pagina's : [1] 2

amazigharifi
27-11-2004, 19:54

demonstratie "Samen voor een kleurrijk Nederland" zondag 28 november 14.00 uur vanaf het Beursplein in Amsterdam Het Nederlands Sociaal Forum (NSF) wordt op zondag 28 november om 14 uur afgesloten met een demonstratie met de leuze "Samen voor een kleurrijk Nederland". De demonstratie start om 14 uur op het Beursplein en loopt daarna naar de Dokwerker op het J.D. Meijerplein (metrohalte Waterlooplein). Daar is rond 15 uur een korte manifestatie met sprekers en muziek. De actie is een krachtig pleidooi voor vrijheid van meningsuiting binnen de grenzen die de wet daaraan stelt, en tegen iedere vorm van racisme, islamofobie, anti- semitisme en seksisme. We willen polarisatie tegen gaan en ons niet tegen elkaar uit laten spelen. Wij roepen daarom iedereen jong en oud, man en vrouw, autochtoon en allochtoon op om mee te lopen; Samen voor een kleurrijk Nederland!

Borz
27-11-2004, 19:56
up................................................ ................

Rafi
27-11-2004, 19:59
demonstratie "Samen voor een kleurrijk Nederland" zondag 28 november 14.00 uur vanaf het Beursplein in Amsterdam Het Nederlands Sociaal Forum (NSF) wordt op zondag 28 november om 14 uur afgesloten met een demonstratie met de leuze "Samen voor een kleurrijk Nederland". De demonstratie start om 14 uur op het Beursplein en loopt daarna naar de Dokwerker op het J.D. Meijerplein (metrohalte Waterlooplein). Daar is rond 15 uur een korte manifestatie met sprekers en muziek. De actie is een krachtig pleidooi voor vrijheid van meningsuiting binnen de grenzen die de wet daaraan stelt, en tegen iedere vorm van racisme, islamofobie, anti- semitisme en seksisme. We willen polarisatie tegen gaan en ons niet tegen elkaar uit laten spelen. Wij roepen daarom iedereen jong en oud, man en vrouw, autochtoon en allochtoon op om mee te lopen; Samen voor een kleurrijk Nederland! Ja. positieve actie.

RitaMaria
27-11-2004, 20:25
Is goed, demonstreren tegen racisme ! Ik morgen komen demonstreren, ik groot spandoek mee tegen racisme en homo's, homo's ook niet goed. Moslim vrouwen moeten wel achteraan lopen, moslim man beter als moslim vrouw. Is alleen voor moslim tog? niet voor vieze hollandier en vieze joden zionist zwijnen. "Leuk" :moe:

Fargh
27-11-2004, 20:28

Is goed, demonstreren tegen racisme ! Ik morgen komen demonstreren, ik groot spandoek mee tegen racisme en homo's, homo's ook niet goed. Moslim vrouwen moeten wel achteraan lopen, moslim man beter als moslim vrouw. Is alleen voor moslim tog? niet voor vieze hollandier en vieze joden zionist zwijnen. *zucht*

Rafi
27-11-2004, 20:33
Is goed, demonstreren tegen racisme ! Ik morgen komen demonstreren, ik groot spandoek mee tegen racisme en homo's, homo's ook niet goed. Moslim vrouwen moeten wel achteraan lopen, moslim man beter als moslim vrouw. Is alleen voor moslim tog? niet voor vieze hollandier en vieze joden zionist zwijnen. nou nou nou WAt een parodie toch weer. Trots op jezelf?

Wael_progressiv
27-11-2004, 20:33
Is goed, demonstreren tegen racisme ! Ik morgen komen demonstreren, ik groot spandoek mee tegen racisme en homo's, homo's ook niet goed. Moslim vrouwen moeten wel achteraan lopen, moslim man beter als moslim vrouw. Is alleen voor moslim tog? niet voor vieze hollandier en vieze joden zionist zwijnen. Net echt!!! :maf:

Rafi
27-11-2004, 20:35
Jij slecht moslim vrouw, jij moet vrijwillig hijab aan doen. Ga jij je vrijwillig kruisigen ja!

Rafi
27-11-2004, 21:13
Wat is woord parodie? Achmed nog niet goed Nederlands, Achmed pas 32 jaar in Nederland zijn. Ja dag meneer oerhollandse PIET SNOT! Ga maar lekker voor SINTERKLAAS bidden, misschien wil hij je onzin geloven.

KARIM_FADIL
27-11-2004, 21:35
Achmed moslim broeder. sinterklaas zijn slecht men Allah (zwrths) is goed. Ben klaar met je mama..kom je haar zo ophalen :D

amazigharifi
27-11-2004, 21:44
:goedzo: Ben klaar met je mama..kom je haar zo ophalen :D

Wael_progressiv
27-11-2004, 21:47
Ben klaar met je mama..kom je haar zo ophalen :D En Ik_Achmed... je oma is inmiddels ook klaar! He he, wat is zij langzaam zeg! :hihi:

Pagina's : [1] 2