Bekijk originele versie : 15 februari DEMONSTRATIE AMSTERDAM!
freedom23
14-01-2003, 20:52
Hallo lieve mensen,
Jullie weten al dat er a.s. zondag een demonstratie is in Brussel.
Zo'n zelfde demonstratie vind er 15 februari plaats op de Dam in Amsterdam. Ik weet nog niet precies hoelaat, want het is nog allemaal heel "fresh" :D ! Ik laat het jullie alvast weten, kunnen jullie het in je agenda zetten! Verdere info volgt dus nog!!!!
:zwaai:
tell me more ;)
Nu begint `t interessant te worden hier :D
KI_kracht
14-01-2003, 23:45
15 FEBRUARI: STOP DE OORLOG TEGEN IRAK!
In Florence is 15 februari uitgeroepen tot Europese Dag Tegen De Oorlog, waarop in heel Europa luid geprotesteerd zal worden tegen aanvallen op Irak. De demonstratie in Nederland begint om 13.00 uur vanaf de Dam in Amsterdam.
Inmiddels is de oproep wereldwijd aan het worden: zo zal die dag ook in o.a. Ramallah, New York, Manilla en Cairo worden gedemonstreerd.
2. Demonstreer als de oorlog begint
Als Bush zijn oorlog eerder begint zal overal in het land ook meteen worden gedemonstreerd: in Amsterdam om 19.00 uur bij het Amerikaanse consulaat aan het Museumplein. In Groningen om 20.00 uur bij de Martinitoren. Ook in andere steden zal men de straat opgaan. De tweede zaterdag na het begin van de oorlog zal in Amsterdam landelijk gedemonstreerd worden
zeker gaan we die demonstreren
Origineel gepost door KI_kracht
15 FEBRUARI: STOP DE OORLOG TEGEN IRAK!
In Florence is 15 februari uitgeroepen tot Europese Dag Tegen De Oorlog, waarop in heel Europa luid geprotesteerd zal worden tegen aanvallen op Irak. De demonstratie in Nederland begint om 13.00 uur vanaf de Dam in Amsterdam.
Inmiddels is de oproep wereldwijd aan het worden: zo zal die dag ook in o.a. Ramallah, New York, Manilla en Cairo worden gedemonstreerd.
2. Demonstreer als de oorlog begint
Als Bush zijn oorlog eerder begint zal overal in het land ook meteen worden gedemonstreerd: in Amsterdam om 19.00 uur bij het Amerikaanse consulaat aan het Museumplein. In Groningen om 20.00 uur bij de Martinitoren. Ook in andere steden zal men de straat opgaan. De tweede zaterdag na het begin van de oorlog zal in Amsterdam landelijk gedemonstreerd worden
kan je ons ajb vertellen waar je deze informatie hebt gehaald??
masterabdel
18-01-2003, 14:20
hoe wat waar en wanner
ik kom zeker
freedom23
23-01-2003, 21:19
Nu er wordt gesuggereerd dat Bush half februari gaat aanvallen word de spanning steeds groter. Daarom is besloten dat op de dag dat Bush de oorlog begint in elke stad ter wereld om 19:00 gedemonstreerd wordt bij de Amerikaanse ambassade...
Voor de mensen in Amsterdam, op het museumplein... tegen over het concertgebouw!
Salaam
Kunnen jullie op deze site geen banner plaatsen ivm met die betoging in AMsterdam op de 15de februari, zoals dit ook al eerder het geval was met de voorbije betoging van 19 januari in Brussel.
Shoekran
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.